SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja blue Ez is echt nice, tenzij je echt 2 goede gapclosers hebt is ie bijna niet te pakken.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Ja ik speelde dus cho, ga maar is een rupture landen op ez dat kan gewoon nietquote:Op maandag 8 juli 2013 18:27 schreef Salamando het volgende:
Ja blue Ez is echt nice, tenzij je echt 2 goede gapclosers hebt is ie bijna niet te pakken.
![]()
![]()
Ik vind Cho sowieso een matige champ, op top kill je (bijna) niks, je sustaint alleen hard, en dan als de teamfight phase begint loop je daar een beetje rond eigenlijk vrij weinig te doenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja ik speelde dus cho, ga maar is een rupture landen op ez dat kan gewoon niet.
Maar dat ligt vast aan mij!Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
2,5 seconde AoE silence "niets doen"? Ik zou niet snel roepen dat Cho #1 top is maar hij kan makkelijk meekomen met de echte #1's, mits goed gespeeld.Conscience do cost.![]()
Tot aan gold is hij heel goed viable, daarna iets minder omdat mensen dan je rupture gaan ontwijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik vind Cho sowieso een matige champ, op top kill je (bijna) niks, je sustaint alleen hard, en dan als de teamfight phase begint loop je daar een beetje rond eigenlijk vrij weinig te doen.
Maar dat ligt vast aan mij!
Ik heb zelf van silver naar gold gespeeld door cho top te mainen. Hij is nu ook weer wat meer viable door liandri omdat je daarmee met zowel Q, W & E een heel team kan burnen. Nog steeds een van de beste tank champs wat mij betreft.![]()
Die is generfed though, verder wel eensquote:Op maandag 8 juli 2013 18:39 schreef ems. het volgende:
2,5 seconde AoE silence "niets doen"? Ik zou niet snel roepen dat Cho #1 top is maar hij kan makkelijk meekomen met de echte #1's, mits goed gespeeld.![]()
Agreed, Cho is juist heel sterk in teamfights met al die AoE.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:39 schreef ems. het volgende:
2,5 seconde AoE silence "niets doen"? Ik zou niet snel roepen dat Cho #1 top is maar hij kan makkelijk meekomen met de echte #1's, mits goed gespeeld.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Nice. Ik wou dat ik zoveel IP hadquote:Op maandag 8 juli 2013 20:31 schreef Skillstorm het volgende:
Zo, kreeg net Karma in ARAM.
Deed het eeeeerg goed.
Eindelijk ook 30k IP bereikt.![]()
![]()
Champions/runes/runepages kopen, hoezo niks?quote:
Dan kan ik gelijk heel veel kopen. Daarbij is het leuk om te sparen.![]()
3 5V5 SR gedaan vandaag op men main...
ik mag niet klagen over men eigen spel vind ik
natuurlijk wel hier en daar wat echt dome foutjes gemaakt maar ach dat gebeurd
Eerste game ik op Sona werden we gewoon weg gespeeld (1/6/3 stats)
Tweede Game ik op Nami Haden we niet mochen verliezen maar door een Sion die uiteindelijk als een kip zonder kop gewoon ging zitten rond rennen en wat onenigheid in ons 4 man pre made uit eindelijk toch verloren (0/3/26 stats)
Derde game Werden wel op bot na 10 min al zwaar gebabysit door de mid lux en onze ad werd aardig zwaar outfarmed de game is uiteindelijk gecarryd door onze jungle/top/mid combie (5 man pre) en ging ik als Nami 1/9/13 (teveel deaths!)![]()
Lijkt me eerder kut om meerdere champs tegelijk te kopen ( 450 daargelaten), ik speel liever die 1 nieuwe champ dan dat ik er 3 moet leren.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Champions/runes/runepages kopen, hoezo niks?
Dan kan ik gelijk heel veel kopen. Daarbij is het leuk om te sparen.![]()
Je hebt er echt niks aan om die ip te sparen als je toch van plan bent die champs/runes te kopen.
+ meer champs is meer rerolls in aram![]()
Mij niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Lijkt me eerder kut om meerdere champs tegelijk te kopen ( 450 daargelaten), ik speel liever die 1 nieuwe champ dan dat ik er 3 moet leren.Ik wil sowieso meer champions hebben, en of je ze nou nu of later koopt, je kan er 1 mainen, het maakt helemaal niks uit.
![]()
Voel me altijd zo hopeloos als ik taric ben in een team en niemand engaged.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Sowieso supporten als je team wordt gefacerolled, kan je ook wel in een hoekje gaan huilenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:23 schreef Ame_thyst het volgende:
Voel me altijd zo hopeloos als ik taric ben in een team en niemand engaged.![]()
Argh zit weer in een unlucky streak met retard teammates. Zo irritant.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Hier ook. Gaat bij mij nu ongeveer zo, 10 slecht 10 goed 10 wisselend 10 slecht, kijken of het nu weer beter gaat, kut teams. Steeds 3 top of 2 mid of geen adc/jungle.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Argh zit weer in een unlucky streak met retard teammates. Zo irritant.![]()
![]()
Carry hunquote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Argh zit weer in een unlucky streak met retard teammates. Zo irritant.![]()
Cho staat samen met Sion aan de absolute top van top, mid, jungle, supp en adc champs.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik vind Cho sowieso een matige champ, op top kill je (bijna) niks, je sustaint alleen hard, en dan als de teamfight phase begint loop je daar een beetje rond eigenlijk vrij weinig te doen.
Maar dat ligt vast aan mij!![]()
Plat ELO strugglesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:06 schreef Skillstorm het volgende:
Wtf, ik en 2 vrienden doen een aantal ARAMs, we komen 3 keer op een rij tegen dezelfde premade.![]()
AD cho is ook zeker OP, want ik heb er 1 keer de lane mee gewonnenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Cho staat samen met Sion aan de absolute top van top, mid, jungle, supp en adc champs.![]()
Ken hem ja, door zijn gratish tyfusveel bonusdamage is hij ook gewoon bruut.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:28 schreef kensei het volgende:
[..]
AD cho is ook zeker OP, want ik heb er 1 keer de lane mee gewonnen
Alleen zouden ze bovenop zijn AP scaling dezelfde AD scaling moeten geven op al zijn skills.![]()
Ze moeten gewoon elo geven zodra je cho pakt in champion select want je wint toch welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ken hem ja, door zijn gratish tyfusveel bonusdamage is hij ook gewoon bruut.
Alleen zouden ze bovenop zijn AP scaling dezelfde AD scaling moeten geven op al zijn skills.![]()
Ja is ook zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon elo geven zodra je cho pakt in champion select want je wint toch wel![]()
Ik liet laatst mn zoontje van 3 met cho'gath spelen en hij won dikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon elo geven zodra je cho pakt in champion select want je wint toch welVicariously I live while the whole world dies![]()
Ja mijn oma met Huntington speelde laatst Cho en eindigde 37/0/0 had 0 assists omdat ze alle kills maakte.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik liet laatst mn zoontje van 3 met cho'gath spelen en hij won dik![]()
Knap dat ze met Huntington nog oma geworden isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja mijn oma met Huntington speelde laatst Cho en eindigde 37/0/0 had 0 assists omdat ze alle kills maakte.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Och, dat deel is nog waar ook. Activeerde pas in een later stadium, dan is het minder fel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Knap dat ze met Huntington nog oma geworden is![]()
Mjah ik ben ook een beetje in de war hoor. Ik dacht dat je met huntington gemiddeld niet veel ouder dan 40 werd, maar het begint vaak pas tussen 35 en 45. Zat er dus een paar jaar naast. Wel vervelend voor je oma (en de rest van de familie eromheen) uiteraardquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Och, dat deel is nog waar ook. Activeerde pas in een later stadium, dan is het minder fel.
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Of zijn oma kreeg kinderen op haar 15e en vervolgens haar kind ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ik ben ook een beetje in de war hoor. Ik dacht dat je met huntington gemiddeld niet veel ouder dan 40 werd, maar het begint vaak pas tussen 35 en 45. Zat er dus een paar jaar naast. Wel vervelend voor je oma (en de rest van de familie eromheen) uiteraard![]()
Ja, zij is gewoon wat minder kwiek omdat ze al in de zeventig was toen het begon, dan wordt je qua lichaam enzo wel minder maar niet zo snel als de mensen die jong zijn als het begint. Zij zit zeg maar om de drie weken een paar dagen in een tehuis voor mensen die het ook hebben en zit gewoon vrolijk met de verpleegsters te dammen, terwijl er naast haar mensen van in de twintig of dertig moeite hebben om klanken te produceren en alles onderkwijlen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ik ben ook een beetje in de war hoor. Ik dacht dat je met huntington gemiddeld niet veel ouder dan 40 werd, maar het begint vaak pas tussen 35 en 45. Zat er dus een paar jaar naast. Wel vervelend voor je oma (en de rest van de familie eromheen) uiteraard
Nou ja, bedankt iig
Dacht trouwens dat Sion een visual rework zou krijgen, is daar al meer van bekend?![]()
Gisteren in een draft game was ik lastpick en ik moest gewoon mid.
Wat.. is... dit...
Toen heb ik het hele enemy team een pak slaag gegeven met Zyra.![]()
![]()
Blijkbaar bestaan er dus zelfs in LOL wel eens wonderenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef ApoclysmX het volgende:
Gisteren in een draft game was ik lastpick en ik moest gewoon mid.
Wat.. is... dit...
Toen heb ik het hele enemy team een pak slaag gegeven met Zyra.![]()
![]()
binnenkort maar eens weer beginnen met streamen,
ben pittig ziek geweest afgelopen week enzo
nu effe snel nidalee bij elkaar IP'en en dan heb ik een leuk accountje
Tadumtiedum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: