WTF IK DAGT DAT IK DE ENIGSTE WAS KK FANTA $#@!$#^*(&(%@#!#$%#@!@#$%@!quote:Op maandag 8 juli 2013 18:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad. Je bijzonder voelen omdat je naaktpics van mij hebt.
Haha. White knight gehalte is sterk. Daarom doe ik fanta altijd plagen. Meisjes plagen, kusjes vragen en zo. Laatst dmde ze nog een 'x' terug dussssquote:
Leer me die skills brah.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. White knight gehalte is sterk. Daarom doe ik fanta altijd plagen. Meisjes plagen, kusjes vragen en zo. Laatst dmde ze nog een 'x' terug dussss;);)
haha dat is nog niks bij mij deed ze twee keer ''x''quote:Op maandag 8 juli 2013 18:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. White knight gehalte is sterk. Daarom doe ik fanta altijd plagen. Meisjes plagen, kusjes vragen en zo. Laatst dmde ze nog een 'x' terug dussss;);)
Pretty serious.. way to go!quote:Op maandag 8 juli 2013 18:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zoals die oude pastiapiepboss zei "Ja je moet meisjes altijd trollen. Gewoon trollopmerking maken en dan omdraaien. Voor je het weet komt ze achter je aan."quote:Op maandag 8 juli 2013 18:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb je haar nr al gehosseld dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:51 schreef Awesome_ het volgende:
Thanks allemaal! Ja, we kunnen rustig stellen dat ik een echte baas ben inmiddels hahaha![]()
![]()
Elke keer als ik 0612345678 bel gebeurt er niets.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee schatje jy blijft de enige met myn nummer.
Nee nog niet man. Komt allemaal nog welquote:
Ik denk dat je hier op Fok! een hele grote afzetmarkt gaat vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee nog niet man. Komt allemaal nog welik doe zelf beetje hard to get. Beetje in hun eigen vocht laten weken. Geloof me maat, daar worden ze boter geil van
Al deze tactieken komen allemaal in me boek waar ik mee bezig ben om minder stoere mensen te helpen
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee nog niet man. Komt allemaal nog welik doe zelf beetje hard to get. Beetje in hun eigen vocht laten weken. Geloof me maat, daar worden ze boter geil van
Al deze tactieken komen allemaal in me boek waar ik mee bezig ben om minder stoere mensen te helpen
acceptabel, ligt allemaal binnen de marges.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
beetje xzon rare vetbobbel aan de sijkant. Zou niet raken.
Jy bent een turk hebbe geen smaak.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
acceptabel, ligt allemaal binnen de marges.
ook 0/10 van mij; ik ben alleen gephotoshopte wijven gewendquote:Op maandag 8 juli 2013 18:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
acceptabel, ligt allemaal binnen de marges.
bookofpook gwn zoekenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
waar hebben jullie deze pua tactieken geleerd
link naar .pdf??
Awesome_'s Hoe Krijg Je Instantaccess Tot De Natte La Van 10/10s!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
waar hebben jullie deze pua tactieken geleerd
link naar .pdf??
Neggen en peacocken. Make her chase youquote:Op maandag 8 juli 2013 19:03 schreef Fanta-stick het volgende:
hebbe jullie pua technieken voor vrouwen?
Ik weet niet so goed hoe ik moeten fixen. ik wort altijd gefriendzoned of als shag gezien.nooit kans om een relatie te hebben.
http://books.google.nl/bo(...)O9jcIIYC&redir_esc=yquote:Op maandag 8 juli 2013 19:03 schreef Fanta-stick het volgende:
hebbe jullie pua technieken voor vrouwen?
Ik weet niet so goed hoe ik moeten fixen. ik wort altijd gefriendzoned of als shag gezien.nooit kans om een relatie te hebben.
Van afschuw zeker. Handschoentjes. Beetje bang voor eelt??quote:Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen rennen altijd weg voor mij als ik mijn fitnesshandschoenen aantrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |