c-c-c-c-combobreaker. Dat is pas na 4 herhaalde posts dacht ikquote:
Nee, kan ook al na 2 zijn. Bijvoorbeeld op /b/ met Slowpoke, als je dan 3e post heb en niet zijn laatste deel post ben je al een c-c-c-c-combobreaker.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
c-c-c-c-combobreaker. Dat is pas na 4 herhaalde posts dacht ik
Godver, nu heb ik er ook zin in. Die van jou zitten er veel lekkerder uit dan als ik ze zelf maak, hoe doe je dat!quote:
Ik heb hem zegmaar in een koekenpan gedaanquote:Op maandag 8 juli 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik er ook zin in. Die van jou zitten er veel lekkerder uit dan als ik ze zelf maak, hoe doe je dat!
/b/quote:Op maandag 8 juli 2013 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, kan ook al na 2 zijn. Bijvoorbeeld op /b/ met Slowpoke, als je dan 3e post heb en niet zijn laatste deel post ben je al een c-c-c-c-combobreaker.
Ja, maar wat voor bakboter gebruik jij, heb je het met automatische mixer gedaan, of zelf geroerd? Hoe lang wacht je tot je hem omdraait, hoe vaak draai je hem om ? Wat voor pannenkoeken mix heb je, of gebruik je gewoon een ouderwets oma recept? Welke stand staat het gasfornuis?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb hem zegmaar in een koekenpan gedaan
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor bakboter gebruik jij, heb je het met automatische mixer gedaan, of zelf geroerd? Hoe lang wacht je tot je hem omdraait, hoe vaak draai je hem om ? Wat voor pannenkoeken mix heb je, of gebruik je gewoon een ouderwets oma recept? Welke stand staat het gasfornuis?
ik heb geen gasfornuisquote:Op maandag 8 juli 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor bakboter gebruik jij, heb je het met automatische mixer gedaan, of zelf geroerd? Hoe lang wacht je tot je hem omdraait, hoe vaak draai je hem om ? Wat voor pannenkoeken mix heb je, of gebruik je gewoon een ouderwets oma recept? Welke stand staat het gasfornuis?
lol eerst 'ik haat de zomer' > 'insgelijks'quote:
De zomer haat haar ook, dus insgelijks, snap jequote:Op maandag 8 juli 2013 16:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
lol eerst 'ik haat de zomer' > 'insgelijks'
dan quote je ik ben verliefd op de zomer
inductiequote:Op maandag 8 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Elektrisch fornuis dan ofzo, hoe noem je dat? Heb ik ook trouwens.
Ja, dat snapte ik ook al niet. Misschien houd er van en haat hij het ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
lol eerst 'ik haat de zomer' > 'insgelijks'
dan quote je ik ben verliefd op de zomer
zo'n keramische kookplaatquote:Op maandag 8 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Keramisch, of inductiequote:Op maandag 8 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De zomer haat haar ook, dus insgelijks, snap je
oh zo ja okquote:Op maandag 8 juli 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De zomer haat haar ook, dus insgelijks, snap je
Mijn zusje had beslag over, geen idee hoe ze het maakt. 4 keer omgedraaid. En heb euroshopper roomboter in de pan gedaan (Speciaal voor WDEVquote:
Dus, roomboter en 4x omdraaien, moet ik eens proberen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn zusje had beslag over, geen idee hoe ze het maakt. 4 keer omgedraaid. En heb euroshopper roomboter in de pan gedaan (Speciaal voor WDEV)
inb4: ishetaltijdvoormijn...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus, roomboter en 4x omdraaien, moet ik eens proberen.
dingen zetten uit als ze warm worden toch tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
dingen zetten uit als ze warm worden toch toch
conclusie: ik ben niet dik, ik ben heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
[..]
conclusie: ik ben niet dik, ik ben heet9gag grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[..]
conclusie: ik ben niet dik, ik ben heetja ehm neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
salami & margaritaquote:
Big American denk ik danquote:Op maandag 8 juli 2013 17:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die big american texas of bbq is lekkerder dan
BIG AMERICANquote:Op maandag 8 juli 2013 17:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die big american texas of bbq is lekkerder dan
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:11 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je krijgt allerlei suggesties en vervolgens begin je ze af te kraken
quote:
Met een half uur pauze er tussenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:17 schreef Dearest het volgende:
hoe in de neuk krijg je 2 pizza's op
ik laat meestal de 2 laatste stukken van mijn 1e pizza al liggen
o m gquote:Op maandag 8 juli 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
1 big american is genoeg, andere pizza's nog niet helemaal
ik liet altijd de korst liggenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:17 schreef Dearest het volgende:
hoe in de neuk krijg je 2 pizza's op
ik laat meestal de 2 laatste stukken van mijn 1e pizza al liggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2013 17:18:47 ]
hahaha ik herinner dat een vriend van mij dat deed bij een pizza. hij sneed eerst de hele korst weg en at toen allen het binneste stukquote:
Nee te droogquote:
ok vreet jij die droge korst maar op dan doe je mij de binnenkant maarquote:
Hij kan wel water kokenquote:
Maar het is zo knapperigequote:Op maandag 8 juli 2013 17:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
ok vreet jij die droge korst maar op dan doe je mij de binnenkant maar
GODVER NU KRIJG IK ZIN IN PIZZA GRquote:Op maandag 8 juli 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is zo knapperige
Als het goed is
Zaterdag had ik een zachte kort, was wel lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is zo knapperige
Als het goed is
vergeet de koekenpan tegen je harses nietquote:Op maandag 8 juli 2013 17:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vergeet de gesmolten kaas en tomatensaus niet.
"VOOR EEN KEER MAG HET BEST" -obesitaspatientenquote:
Die staat in de vaatwasser, ik had pannenkoeken gebakkenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
vergeet de koekenpan tegen je harses niet
jaquote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij alleen maar gezonde dingen in je leven doet
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
fles cola in de vriezer laten liggen.
slush puppie
Als het er een uur langer had gelegen was er wel iets ontploft denk ikquote:
welquote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw! Nee, dat soort dingen doen meiden niet.
zeggen zequote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw! Nee, dat soort dingen doen meiden niet.
Heel veel.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoeveel calorieën verbrand je ermee dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dunno, ik zeg onderzoekquote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoeveel calorieën verbrand je ermee dan?
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heel veel.mannen zullen wel meer verbrandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Een onderzoek gaat meestal beter als je het filmt, dan kan je het later samen met anderen evaluerenquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heel veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wil je hem zien rukken of zoquote:Op maandag 8 juli 2013 17:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een onderzoek gaat meestal beter als je het filmt, dan kan je het later samen met anderen evalueren
Blijkbaar, weet niet wat ik er van moet vindenquote:
Ik ga spieropbouw metenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je me dan ervoor en erna wegen ofzo?
Hij bedoelt mijquote:Op maandag 8 juli 2013 17:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
He? Hij zei tegen Adora dat ze het moest onderzoeken..
Adora is een vrouw toch?
Je bouwt heus wel op als je goed doormasturbeertquote:
nu al?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef LETMEIN het volgende:
smakelijk etenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef LETMEIN het volgende:
ohquote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus, vanaf nu over eten praten
nee maar het is wel patatquote:
patattenquote:
ik word niet boos want dat is verspilling van tijd van het kostbare levenquote:
tijd is geld, mijn bestequote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik word niet boos want dat is verspilling van tijd van het kostbare leven
kikquote:Op maandag 8 juli 2013 17:43 schreef zwerty het volgende:
i
[..]
Ik kots toch ook niet van jou :s
onbeleefd
LOBIquote:
Denk je dat ik niet weet wat ik zeg?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
LOBI
1) Negerstam in West-Afrika
bron: mijnwoordenboek.nl
Dus je zegt 1 negerstam. oke best randomquote:
jaquote:Op maandag 8 juli 2013 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus je zegt 1 negerstam. oke best random
Sorry schatje, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik kots toch ook niet van jou :s
onbeleefd
toto vanwaar die 69 in je naam als ik vragen mag?quote:
summer of '69 - bryan adamsquote:Op maandag 8 juli 2013 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
toto vanwaar die 69 in je naam als ik vragen mag?
geweldig nummer datquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
toto vanwaar die 69 in je naam als ik vragen mag?
hoe ben je ervan afgekomenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Heb er eens een geprobeerd,
mondkanker.
ouwe hoe kan datquote:Op maandag 8 juli 2013 17:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Heb er eens een geprobeerd,
mondkanker.
Door dat patatjequote:
ja maar moet wel zout zijn. of het moet besmeurd zijn met pindasausquote:
Pindasausquote:Op maandag 8 juli 2013 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja maar moet wel zout zijn. of het moet besmeurd zijn met pindasaus
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja maar moet wel zout zijn. of het moet besmeurd zijn met pindasaus
oo apart eerste x dat ik hoor dat iemand zo ziek is geworden van patatquote:Op maandag 8 juli 2013 17:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Door dat patatje
Ik heb er trouwens ook AIDS en HIV van gekregen
icm een mexicano is ook geweldig.quote:
Ik ben al bezig. Maar ik heb zo mijn zwaktes jaquote:Op maandag 8 juli 2013 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
icm een mexicano is ook geweldig.
maar ging je niet afvallen? las ik iets eerder in de sc. dan is dit gesprek niet zo passend ben ik bang
macbookquote:Op maandag 8 juli 2013 17:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Misschien deze week een laptopje ophalen bij Mediamarkt voor aankomend schooljaar.
Doei adoraquote:Op maandag 8 juli 2013 17:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar het is etenstijd, ik ben weg. Doeidoei.
Haha, nee.quote:
[shame]Ja ik ben 62 ofzo[/shame]quote:Op maandag 8 juli 2013 17:57 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Okee ik heb nu afgesproken met mezelf dat ik ga afvallen! Want 88kg kan echt niet hoor, als ik niet lang geleden 82kg was!
Als je zo van het leven houdt waarom verkort je je leven danquote:
Feli helemaal top!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:57 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Okee ik heb nu afgesproken met mezelf dat ik ga afvallen! Want 88kg kan echt niet hoor, als ik niet lang geleden 82kg was!
Dit dusquote:Op maandag 8 juli 2013 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je zo van het leven houdt waarom verkort je je leven dan
anders duurt het zo langquote:Op maandag 8 juli 2013 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je zo van het leven houdt waarom verkort je je leven dan
blijf gewoon drie maaltijden etenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik vraag me af waar mijn eetlust ineens vandaan komt. Ik denk dat het me slaapritme is. Ik ben gewoon overdag gewend te eten als ik honger heb. Maar om 5 of 6 uur staat ineens het avond eten klaar. een paar uur later heb ik weer honger, nog een paar u later in de nacht heb ik ook weer honger :/
Ik moet gewoon geen avondeten meer eten.
wat eet je op een dag?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik vraag me af waar mijn eetlust ineens vandaan komt. Ik denk dat het me slaapritme is. Ik ben gewoon overdag gewend te eten als ik honger heb. Maar om 5 of 6 uur staat ineens het avond eten klaar. een paar uur later heb ik weer honger, nog een paar u later in de nacht heb ik ook weer honger :/
Ik moet gewoon geen avondeten meer eten.
quote:
Vermeld in zijn profiel 11.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]vind je het nu al lang duren? hoe oud ben je
11 en rokenquote:
Prima! Ik bedoel... Kan er mee doorquote:Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef Rodawa het volgende:
je weet het is je, JE WEET HET IS JE BOOOOOHOOOOOOOY
hoi jongens wat vinden jullie van mijn nieuwe introductie
19quote:Op maandag 8 juli 2013 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]vind je het nu al lang duren? hoe oud ben je
Dat doe ik al jaren niet, kan ik gewoon niet. Ik snack liever wanneer ik honger heb, en dat moet ik gewoon ietsje minderen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
blijf gewoon drie maaltijden eten
Het gaat bergafwaarts. Ik zou zelfs wachten tot je tiener bent met shisha en dan gaat hij een beetje roken.quote:
kutexcuus om te roken maar als je anderen er niet mee lastig valt zoals buitenroken moet je het natuurlijk zelf wetenquote:
nou enquote:Op maandag 8 juli 2013 18:07 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wrm je bent mn madre niet
ik rook niet
geen sigaretten hoop ikquote:
4 eieren met 2 stukjes bacon.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
4 eieren met 2 stukjes bacon.
Random amount Chocolade (ik ben verslaafd, ik ben aan het minderen, maar kan niet zomaar stoppen, als er niks anders in huis is eet ik gewoon chocolade, en als ik honger heb en geen zin heb om iets te bakken)
Soms 10 knakworstjes.
Een pan vol gebakken aardappeltjes.
Een stuk vlees, een biefstukje, of 2 hamburgers bijvoorbeeld, soms wat vettig vlees als spek of schouderkarbonade.
Een stuk watermeloen, soms een halve, soms kleiner.
Dat ongeveer
Chocolaquote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Random amount Chocolade (ik ben verslaafd, ik ben aan het minderen, maar kan niet zomaar stoppen, als er niks anders in huis is eet ik gewoon chocolade, en als ik honger heb en geen zin heb om iets te bakken)
Soms 10 knakworstjes.
Een stuk vlees, een biefstukje, of 2 hamburgers bijvoorbeeld, soms wat vettig vlees als spek of schouderkarbonade.
Dat ongeveer
Baconquote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Soms 10 knakworstjes.
Dat ongeveerEn laatste tijd heb ik 3x een ijsje op, dat zou wel een gevaarlijke kunnen zijn.
quote:
tip: eet normaalquote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Soms 10 knakworstjes.
Dat ongeveerEn laatste tijd heb ik 3x een ijsje op, dat zou wel een gevaarlijke kunnen zijn.
Beetje weinig onverzadigde vetzuren wowowquote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Soms 10 knakworstjes.
lolquote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Soms 10 knakworstjes.
Ben niet eens in de buurt geweest, beetje languit gelegen, geleerd voor tentamen morgen. Jij wel?quote:
oki moet ook gebeurenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ben niet eens in de buurt geweest, beetje languit gelegen, geleerd voor tentamen morgen. Jij wel?
Waar zitten die dan inquote:Op maandag 8 juli 2013 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Beetje weinig onverzadigde vetzuren wowow
CK maakt alleen maar kut luchtjes is het geld niet waard.. Van Calvin Klein koop ik alleen maar onderbroeken vanquote:
zozo kontjequote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oki moet ook gebeuren
ja heb niet gesqaut, ff mn benen beetje rust gegeven want van het weekend hadden ze niet genoeg. Dl heb ik ze wel beetje gebruikt
een reepje zeg maar, maar dan in een ronde vorm ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:10 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
lol
2 stukjes bacon wat bedoe je daarmee?
eet je geen lunch ofzo?
stoerquote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef Rozzje het volgende:
[..]
CK maakt alleen maar kut luchtjes is het geld niet waard.. Van Calvin Klein koop ik alleen maar onderbroeken van
een plakje heet dat!quote:Op maandag 8 juli 2013 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
een reepje zeg maar, maar dan in een ronde vorm ofzo.
Nee, ik eet gewoon wanneer ik trek heb.
Gvd Amerika.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
stoer
lol in amerika heb je plastische chirurgie voor huisdieren
Jij met je marijuana parfumquote:Op maandag 8 juli 2013 18:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
stoer
lol in amerika heb je plastische chirurgie voor huisdieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |