quote:Op maandag 8 juli 2013 16:01 schreef Kyara het volgende:
Ik ook al bij het idee hoor....
Hier nog even de foto's als bewijsDie onderste, wat lijkt ze daar op jou!! En ik vind dat geen lelijke foto hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry LB als jij ook net bezig was toevallig, ik dacht ik klik maar ff op open nieuw deel als ik het toch voor me heb staan.
[..]
Die onderste, wat lijkt ze daar op jou!! En ik vind dat geen lelijke foto hoor!
Dacht ik ook meteen Kyara! En t is de camera hè, that adds ten poundsquote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Die onderste, wat lijkt ze daar op jou!! En ik vind dat geen lelijke foto hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak hier de mooiste foto's door als ze op hun rug liggen naast hun hoofd te gaan staan maar dan net iets verder naar boven.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ja excuus! Had niet door dat ik m sloot want ik ging Kyara's tip direct in praktijk brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is de hoek.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:43 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen Kyara! En t is de camera hè, that adds ten pounds
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:52 schreef Kyara het volgende:
Mooi om te zien hoe kun gezichtjes dezelfde vorm hebben (jullie hebben vast al gezien dat de bovenste M is, onderste geen idee....)
die noemt ze allebei baby of zusje..... de slimmerik....quote:Op maandag 8 juli 2013 16:54 schreef Fieder het volgende:
Spees, bedankt! Dat zou zomaar kunnen, wist ik niet van die vezels
[..]![]()
Kan M ze uit elkaar houden?
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, het is de hoek.
en ik ben nog steeds beledigd dus jullie krijgen de 21 geen koekje
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, het is de hoek.
en ik ben nog steeds beledigd dus jullie krijgen de 21 geen koekje
Dat vind ik.idd knap!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is wel goed om te lezen want ik voel me een beetje een maniak met al mijn appjes, lijstjes enzo. Maar het plakboek waarin je per week dingen opschrijft is ook wel erg leuk voor dit soort dingen. Ik ben telkens zo trots dat ik nog niet ben vergeten erin te schrijven
Ik houd me even buiten jullie fotogesprek, valt 't op?
Respectquote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is wel goed om te lezen want ik voel me een beetje een maniak met al mijn appjes, lijstjes enzo. Maar het plakboek waarin je per week dingen opschrijft is ook wel erg leuk voor dit soort dingen. Ik ben telkens zo trots dat ik nog niet ben vergeten erin te schrijven
Ik houd me even buiten jullie fotogesprek, valt 't op?
Ik werk in een callcenter (daarom heb ik er ook zo weinig zin in), dus heel veel collega's, maar op sommige dagen nauwelijks contact omdat je allemaal doorlopend gesprekken hebt en wisselende pauzetijden. Morgen is gelukkig nog wel meeluisteren en nog niet zelf weer bellen, dat scheelt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef L0t.. het volgende:
Ohh en LB heel veel succes morgenHopelijk valt het een beetje mee, heb je een beetje lieve collega's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |