De meeste zullen wel team-VS zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef hexje het volgende:
Jarrod Scott is voor mij wel een ontdekking. Daar wil ik wel een beschuitje mee eten. Vermoedt alleen dat hij in VS team zit.
Mooie serie voor de Vogue heeft hij gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
De meeste zullen wel team-VS zijndan zit er ook niet meer in dan een beschuitje
Mooie serie al is het niet helemaal mijn type man.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Mooie serie voor de Vogue heeft hij gedaan.
http://www.thefrontrowvie(...)-frontal-nudity.html
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef hexje het volgende:
Hij is hetero!!!!![]()
![]()
![]()
"I mean what straight guy, my self included, would be attracted to a cover like this; or would want to see Jarrod Scott's penis? Similar case with Numéro Homme Paris, or China, amongst others. They drip gay control. Sure the fashion is/could-be applicable to all type of a men, but the image and intention are definitely glazed gay. Point being: Because a magazine is never just about the featured products, but about the point of view, the Homme title is a bit misleading."
Echt niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef hexje het volgende:
Jarrod Scott is voor mij wel een ontdekking. Daar wil ik wel een beschuitje mee eten. Vermoedt alleen dat hij in VS team zit.
Deal!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
mocht ik 'm tegenkomen in de exotische oorden waar ik weleens ben (Den Haag, Amsterdam, Utrecht, Mierlo
) stuur ik hem naar je toe
Prima leeftijdquote:
Heb ik al gepostquote:
Die mop moest van Specularium, dan ga ik toch niet mijn best doenquote:
Ah je hebt je gelijk. Stom van mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mop moest van Specularium, dan ga ik toch niet mijn best doen
Hoe meer hij er vraagt, hoe slechter ze gaan wordenquote:
Maar jij bent 1,20.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mop moest van Specularium, dan ga ik toch niet mijn best doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij bent 1,20.
Hoef je niet te bukken.Geen plat hoofd hè dus je kan je biertje niet kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Wijn, wodka, jenever, melk, karvan cevitam...wat jij wiltquote:
Lief zijn!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Antoine bij Tijs en Knevel.
Wat een pedo.
Dit is best een beetje zielig.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef hexje het volgende:
Nog even de foto's van Jarrod bekijken voor het slapen gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |