Vreedzaam demonstreren is zo 20/21ste eeuw. Gewoon doorzetten die hap.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bij de palingoproer kwamen wel mensen om het leven, dat lijkt me niet zo goed idee. Dus als het kan iets vreedzamer.
Bij ons is het veel gezelliger, wij hebben geen televisie, waardoor wij als gezin altijd samen spellen doen, ravotten met mijn broertjes. de sloot induiken, mijn broertje kan ook paardrijden en vrienden van me spelen gitaar, vooral nu in de zomer echt heel gezellig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Studeren, werken, uitgaan, in het park bierie klappen, feestje ergens, winkelen.
Mijn oog valt meteen op het woord broedplaats.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
http://www.denhaagintransitie.org/den-haag-in-transitie/
Ik heb de webverwijzing gevonden.
Maar goed, Den Haag is heel ver weg van mijn huis.
Zoiets als de Kibbutsch, klinkt goed dus. Of die commune in Frans Guyana, ben even de naam kwijt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mijn oog valt meteen op het woord broedplaats.
Een plek ideaal voor ideeën, planning en voor het verzamelen van trouwe volgelingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |