Ik heb een ding met dranken met kcal erin. Dit is eigenlijk al heel watquote:Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
zelfs ik ben niet zo geobsedeerd![]()
Aidstoornissers
Ik kon toch proberen of het lekker wasquote:Op maandag 8 juli 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik drink ook niks met kcals behalve bier hoor. Maar als je dan toch iets met kcals drinkt, ga je toch niet iets smerigs drinken
je drinkt het op!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kon toch proberen of het lekker was![]()
![]()
Ik heb wel vaker rare combinaties geprobeerd die dan heel lekker bleken te zijn![]()
Was hier niet het geval trouwens
Die logica kent Priem ookquote:
Jup; ik ken die theorie zeer goedquote:Op maandag 8 juli 2013 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die logica kent Priem ook
"hmm... nee het is niet zo lekker. *nog een slok* nee het is echt niet lekker.. *nog een slok* nee, het wordt niet beter.. *op*"
Slimpiequote:Op maandag 8 juli 2013 15:27 schreef Debsterr het volgende:
Ik drink sinds dit weekend Slimpie. En verder altijd bubbeltjes water, thee o.i.d.. Koffie is ook gewoon zwart, hooguit 1 cappucino op een dag.
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver, typen doet pijn jonguh, ik heb volgens mij aids aan mijn handen
Heb net 2 uur lang plastic van een metalen mal af moeten schrapen en het plakte onmogelijk hard vast en nu doen mijn handen en armen pijn
Altijd aan de goede kant eigenlijk!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Strijk je een blouse normaliter binnenstebuiten of aan de goede kant?ik ben nu bezig maar ik twijfel
Het erge is: ik heb geen ideequote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Strijk je een blouse normaliter binnenstebuiten of aan de goede kant?ik ben nu bezig maar ik twijfel
buitenaknt maar als je denkt dat het schade aan een print kan maken ofzo dan gewoon binnenkantquote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit iddquote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
buitenaknt maar als je denkt dat het schade aan een print kan maken ofzo dan gewoon binnenkant
t maakt uiteindelijk niet uit
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En net 2 kiwi gold op in plaats van de chocola die ook in de buurt ligt, le me haz a proud
mja, dat leverde me een mooie plus van bijna drie kilo op vanmorgen, dus BBQ is weer even in de ban hierquote:
Ik strijk altijd aan de goede kant en eventueel met een theedoek erop alsnog bang ben dat er anders iets blijft plakken of zoquote:
De weekenden zijn vleeschloosch, dus och.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, dat leverde me een mooie plus van bijna drie kilo op vanmorgen, dus BBQ is weer even in de ban hier![]()
Naja I don't give a shit, ik ruil het wel om als t lelijk wordtquote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik strijk altijd aan de goede kant en eventueel met een theedoek erop alsnog bang ben dat er anders iets blijft plakken of zo
/spuit11
nou he! Ik wilde maaltijdsalades halen maar ze hadden alleen nog met garnalen en dat hoeft bb niet... ik heb ook helemaal geen hongerquote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hier de rest van de satéblokjes die over was van de bbqmet aardappels en groenten.. iets...
Simpel dusMaar weinig tijd om te koken want trainen
Eik ook helemaal geen zin in warm eten tbh
Ik zat na 2 boterhammen ook vol tijdens de lunchquote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou he! Ik wilde maaltijdsalades halen maar ze hadden alleen nog met garnalen en dat hoeft bb niet... ik heb ook helemaal geen honger
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou he! Ik wilde maaltijdsalades halen maar ze hadden alleen nog met garnalen en dat hoeft bb niet... ik heb ook helemaal geen honger
ja, in je eentje ga je ook niet ff de bbq opstoken natuurlijk...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook barbecuen maar dan niet zoals bij ons van velen vlees ende bier maar meer met zelf dingen maken en gemarineerd vlees enzo. Jammer dat ik daarvoor altijd naar anderen moet
Ik vind dat ook geen maaltijd lalalalquote:Op maandag 8 juli 2013 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ja cif vindt een kouwe salade geen maaltijd
![]()
Alhoewel ik eik er wel sterk aan zit te denken om 2 maaltijdsalades te halen.. want écht écht geen honger verder![]()
Moet ie maar een keer niet zeuren
Of een ei bakken met brood
![]()
En omnomnom garnalen
En hij zelf iets maken is ook geen optie?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ja cif vindt een kouwe salade geen maaltijd
![]()
Alhoewel ik eik er wel sterk aan zit te denken om 2 maaltijdsalades te halen.. want écht écht geen honger verder![]()
Moet ie maar een keer niet zeuren
Of een ei bakken met brood
![]()
En omnomnom garnalen
ik doe meestal een kipje erbijquote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja het is wel een maaltijd maar ik vind dat t niet super erg vult en ik mis iets warms
dan moet je je daarna ff laten vullen door Brumquote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja het is wel een maaltijd maar ik vind dat t niet super erg vult en ik mis iets warms
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je je daarna ff laten vullen door Brum
Dat is het toetje jaquote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je je daarna ff laten vullen door Brum
Maak wel graag zelf een maaltijdsalade maar dan wel met de kip en aardappeltjes of wat dan ook (lauw)warmquote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Warme slaquote:Op maandag 8 juli 2013 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maak wel graag zelf een maaltijdsalade maar dan wel met de kip en aardappeltjes of wat dan ook (lauw)warm
Die voorverpakte maaltijdsalades vind ik nooit lekker
Bijna driequote:Op maandag 8 juli 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, dat leverde me een mooie plus van bijna drie kilo op vanmorgen, dus BBQ is weer even in de ban hier![]()
Echt niet meer voelen of gewoon een 'slaap' gevoel...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee maar serieus, ik voel dus het topje van mn teen nu al bijna drie dagen niet meer. Verder heb ik er geen last van dus moet ik dan wel naar de dokter?Het is zo'n onnozele klacht maar het lijkt me niet normaal.
Gevoel alsof er een verdoving een beetje is uitgewerkt, maar ik denk dat t geen pijn zal doen als er iemand op stampt. Niet echt slapen maar ook niet 100% gevoelloosquote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt niet meer voelen of gewoon een 'slaap' gevoel...
Ja precies. Vooral omdat ik geen tuin heb en maar op een grasveldje moet gaan zittenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, in je eentje ga je ook niet ff de bbq opstoken natuurlijk...
Ik kan wel light BBQ-en trouwens, maar gisteren met vier van die "vleesch is stoer" figuren was dat redelijk kansloos
Al eens met een naald in geprikt? Kijken in hoeverre dat je wel of niet iets voelt; zeg maar...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gevoel alsof er een verdoving een beetje is uitgewerkt, maar ik denk dat t geen pijn zal doen als er iemand op stampt. Niet echt slapen maar ook niet 100% gevoelloosDoes it make sense?
Doet mijn collega anders welquote:Op maandag 8 juli 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, in je eentje ga je ook niet ff de bbq opstoken natuurlijk...
Ik kan wel light BBQ-en trouwens, maar gisteren met vier van die "vleesch is stoer" figuren was dat redelijk kansloos
zelfs cif heeft geen hongerquote:Op maandag 8 juli 2013 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ff cif ge-appt voor maaltijdsalades en hij vond het prima![]()
![]()
Een beetje een doof gevoel?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gevoel alsof er een verdoving een beetje is uitgewerkt, maar ik denk dat t geen pijn zal doen als er iemand op stampt. Niet echt slapen maar ook niet 100% gevoelloosDoes it make sense?
Neinzquote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Al eens met een naald in geprikt? Kijken in hoeverre dat je wel of niet iets voelt; zeg maar...
Ja, ik denk dat ik hetzelfde bedoel als jij. Ik heb het in mijn bovenbeen als ik een tijdje loopquote:Op maandag 8 juli 2013 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja denk ik? Weet nietAlsof er een stuk van binnen hard is?
Freakquote:Op maandag 8 juli 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi he, mijn lichaam?
Ik ben opgehouden het te willen begrijpen
Skjoe's lijfquote:Op maandag 8 juli 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi he, mijn lichaam?
Ik ben opgehouden het te willen begrijpen
je zweet daar natuurlijk ook om en nabij de dertien liter per dag wegquote:Op maandag 8 juli 2013 16:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik had trouwens verwacht in de vakantie honderdmiljoenmiljard kilo aan te komen. Het was er 1. Die was gisteren weer weg. Score
Ja, maar dat heb ik er ook per dag bij gedronkenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zweet daar natuurlijk ook om en nabij de dertien liter per dag weg
klopt ja, als je zweet pis je niet meerquote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik er ook per dag bij gedronkenMinstens een liter water en twee liter cola (zero
) en van die slushi-dingen... Dafuq. Maar idd, je zweette wel veel, want ik hoefde bijna niet te piesen
Je merkte het alleen niet, want het verdampte serieus meteen
Ja, dat is echt briljantquote:Op maandag 8 juli 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt ja, als je zweet pis je niet meer
Ik moest op de bruiloft ook elke tien minuten zeiken, tot ik ging dansen, dat was echt fantastisch
Niet naar de huisarts dus klinkt als een prima oplossingquote:Op maandag 8 juli 2013 16:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zolang het niet verkleurt of serieus pijn gaat doen, of het zich uitbreidt, zou ik er persoonlijk niet mee naar een huisarts gaan.
Ik heb het zelf ook wel eens, gaat met een paar dagen weer weg.
Heb ook wel eens het gevoel gehad dat er een touwtje om mijn teen heenzat, dat was ook fantastisch
Ik ben er na een halve week wel mee naar de dokter geweest.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar hoe lang aanhouden is lang? Ik heb geen pijn dus yay
En toen? Deed hij niks? Want dan weet ik dat ik soberso niet hoef te gaanquote:Op maandag 8 juli 2013 16:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben er na een halve week wel mee naar de dokter geweest.
Uitgelegd waar het door kwam en hoe ik het kan voorkomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En toen? Deed hij niks? Want dan weet ik dat ik soberso niet hoef te gaan
En dat was? Want ik heb niks gedaan behalve gewerktquote:Op maandag 8 juli 2013 16:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Uitgelegd waar het door kwam en hoe ik het kan voorkomen.
Hoezo? Minder kip en minder aardappels/krieltjes dan normaal en niet alleen sla maar ook andere groenters erbij, mooi opgemaakt op een bord, vind ik wel maaltijdsaladequote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je kip en aardappels warm eet met sla erbij dan vind ik het een normale maaltijd, geen maaltijdsaladeAls ik sla eet als groente dan is mn halve bord sowieso sla
je staat nu ineens de hele dag op je poten en de druk is daardoor anders geworden. Dus juist omdat je gewerkt hebt, heb je nu deze klacht waarschijnlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat was? Want ik heb niks gedaan behalve gewerkt
Ah zo. Als wij sla eten als groente bij AGV dan is het ook zoiets inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik sla zeg bedoel ik standaard met komkommer ui en tomaat
Ik had het aan mijn pink en dat kwam doordat ik veel op mijn elleboog leunde. Dat blokkeerde precies die zenuw, zoals kip al in de aidschat zei.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat was? Want ik heb niks gedaan behalve gewerkt
Aha, ik moet dus niet meer werkenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het aan mijn pink en dat kwam doordat ik veel op mijn elleboog leunde. Dat blokkeerde precies die zenuw, zoals kip al in de aidschat zei.
Het komt omdat ik met werk altijd de hoorn in mijn linkerhand heb en op mijn elleboog leunde. Als je 80 keer per dag belt dan is het geen doen om je arm in de lucht te houden.
Nu heb ik een headset op het werk en is het bijna weg.
Ze heeft een foto en die vertaalt niet bij google translate (duh) dus ik zeg dat ze dan die instructies in google translate kan typen zodat ze het alsnog heeft. Maar ze weet niet hoe dat moetquote:
En als je dat negeert gaat het nooit meer over en kost het je je halve handfunctiequote:Op maandag 8 juli 2013 16:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het aan mijn pink en dat kwam doordat ik veel op mijn elleboog leunde. Dat blokkeerde precies die zenuw, zoals kip al in de aidschat zei.
Het komt omdat ik met werk altijd de hoorn in mijn linkerhand heb en op mijn elleboog leunde. Als je 80 keer per dag belt dan is het geen doen om je arm in de lucht te houden.
Nu heb ik een headset op het werk en is het bijna weg.
ermahgerdquote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze heeft een foto en die vertaalt niet bij google translate (duh) dus ik zeg dat ze dan die instructies in google translate kan typen zodat ze het alsnog heeft. Maar ze weet niet hoe dat moet_
/googledquote:Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb altijd carpaal tunnelsyndroomklachten na intensief klussen. Maar dan echt als ik een paar dagen aan de fysieke arbeid ben. Maar dat gaat ook altijd weer over.
Ik dacht dat het een grapje was maar nu heb ik het uitgelegd en is ze super blij dat ze dat haakding nu kan makenquote:
silly americansquote:Op maandag 8 juli 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grapje was maar nu heb ik het uitgelegd en is ze super blij dat ze dat haakding nu kan makenlolwhut.
Rood geverfd?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:09 schreef Molo het volgende:
Kwam net mijn buurvrouw van verderop tegen, heeft ze (rond de 40 en dik) zichzelf een zeer kort pittig kapsel laten aanmeten
Ze lijkt meteen nog 15 kg dikker
nee witblond, maar aangezien ze zelf biggetjesroze is ziet het er écht niet uitquote:
ERMAHGERDquote:Op maandag 8 juli 2013 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
nee witblond, maar aangezien ze zelf biggetjesroze is ziet het er écht niet uit
Herkende haar amper ook
ermnermnermquote:Op maandag 8 juli 2013 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Grote friet met delen, broodje hamburger en kwekkeboomkroket voor mij ermnerm
aids in compacte vormquote:Op maandag 8 juli 2013 17:18 schreef Incantrix het volgende:
Wat zijn die dingen onder haar sleutelbeen?
jawel hoor, beetje hoofd vol met van alles en nog wat, maar wel lekker van de zon genoten vandaag (ben vrij vandaag).quote:
Ahquote:Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef Molo het volgende:
[..]
jawel hoor, beetje hoofd vol met van alles en nog wat, maar wel lekker van de zon genoten vandaag (ben vrij vandaag).
Met jou?
uhm,.... en waarom ging jij naar dode kuikentjes kijken?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah
Ook lekker buiten rondgehangentoenik mezelf weer kon horen denken buiten, that is. En even bij de dierenwinkel kuikentjes gekeken (levende) en gekocht (dode)
DAT IS VERBODEN!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mag ze ook gewoon brokken voeren
genoeg andere redenen om nooit aan die beesten te beginnen, die lucht van brokken is ook om te kotsen zo viesquote:Op maandag 8 juli 2013 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mag ze ook gewoon brokken voeren
dat voelt veilig nu. Komt vanzelf goedquote:Op maandag 8 juli 2013 17:37 schreef Lindytje het volgende:
Uhm... oke. Lassie slaapt graag onder de bank![]()
Haal haar eronder uit en geef haar patsen! Wat denkt ze wel niet!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:37 schreef Lindytje het volgende:
Uhm... oke. Lassie slaapt graag onder de bank![]()
Ja, dat denk ik ook idd. Ligt precies onder mij onder de bankquote:Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat voelt veilig nu. Komt vanzelf goed
Vijf stokslagen op de neus en ik zal ook meteen even pissen, kan ik haar hoofd er in douwenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Haal haar eronder uit en geef haar patsen! Wat denkt ze wel niet!
Slaan is altijd de oplossing iddquote:Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Haal haar eronder uit en geef haar patsen! Wat denkt ze wel niet!
Goeden pupopvoederquote:Op maandag 8 juli 2013 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vijf stokslagen op de neus en ik zal ook meteen even pissen, kan ik haar hoofd er in douwen
Van marktplaats. Mensen die een nestje hadden van een hond van zichzelf en een hond van kennissen. Geen broodfokkert ofzo gelukkig. Was het tweede nestje van mama in 4 jaar tijd geloof ik. Dus: goed gevoel bij gelukkigquote:Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Waar heb je lassie eigenlijk vandaan Lin?
topquote:Op maandag 8 juli 2013 17:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van marktplaats. Mensen die een nestje hadden van een hond van zichzelf en een hond van kennissen. Geen broodfokkert ofzo gelukkig. Was het tweede nestje van mama in 4 jaar tijd geloof ik. Dus: goed gevoel bij gelukkig
Van tevoren ook al afgesproken voor we gingen kijken, dat we t anders niet zouden doen.
Ermahgerd die heb ik nog in de bios gezien harrharrquote:Op maandag 8 juli 2013 17:26 schreef Molo het volgende:
ik heb vandaag de film "Robin Hood men in tights" weer eens zitten kijken met een vriendin, zó tof die film
Matige jaren '90 films
jaquote:Op maandag 8 juli 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Die grote zakken ongewassen spinazie, wassen jullie die?
gij dinoquote:Op maandag 8 juli 2013 17:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ermahgerd die heb ik nog in de bios gezien harrharr
jaaaaaaquote:Op maandag 8 juli 2013 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik een rugzak voor de poedel kopen, dat hij met allemaal rommel mag sjouwen?
Het schijnt dat honten het leuk vinden om een taak te krijgen en dat ze sneller moe worden zo... Ik zie het nog niet zo heel erg voor me
Maar het WTF-IS-DEZEN-hoofd van die labrador maakt het wel verdomd aantrekkelijk![]()
[ afbeelding ]
Nehquote:Op maandag 8 juli 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Murphyquote:Op maandag 8 juli 2013 17:45 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en dat tassenverhaal he? De rits van mijn tas is vandaag molgegaan
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik een rugzak voor de poedel kopen, dat hij met allemaal rommel mag sjouwen?
Het schijnt dat honten het leuk vinden om een taak te krijgen en dat ze sneller moe worden zo... Ik zie het nog niet zo heel erg voor me
Maar het WTF-IS-DEZEN-hoofd van die labrador maakt het wel verdomd aantrekkelijk![]()
[ afbeelding ]
zelfs deze hond ziet er nu uit als mongolen hulphont met zo'n tasquote:Op maandag 8 juli 2013 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had zo'n zak van de Appie uit de koeling, daar staat op dat het voorgewassen is..quote:Op maandag 8 juli 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
op deze staat ongewassen...quote:Op maandag 8 juli 2013 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had zo'n zak van de Appie uit de koeling, daar staat op dat het voorgewassen is..
bak water, eerste hand spinazie erin, erdoor dauwen/slingeren, dan in de vergiet/pan, volgende hand spinazie in water etc. Valt toch wel mee?quote:
ik heb er weleens vliegen en slakken en zand en zulks uitgehaald dus nu was ik het altijd.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had zo'n zak van de Appie uit de koeling, daar staat op dat het voorgewassen is..
dan klets je vier liter water mee je wok in!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
bak water, eerste hand spinazie erin, erdoor dauwen/slingeren, dan in de vergiet/pan, volgende hand spinazie in water etc. Valt toch wel mee?
DOEN!!!! Dan gaat Wim er ook met zo'n hoofd mee rondlopenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf ook lachen om die kopquote:Op maandag 8 juli 2013 17:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
DOEN!!!! Dan gaat Wim er ook met zo'n hoofd mee rondlopen![]()
![]()
dan neem je het risico van zand. Of je slingert het uit het water met je hand en turbo-twist je pols even zodat het droger isquote:Op maandag 8 juli 2013 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan klets je vier liter water mee je wok in!
Als je dan ook zwarte tassen doet lijkt het net alsof hij misvormd is én een derphoofd heeftquote:Op maandag 8 juli 2013 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de poetel ook zo gaat kijken als ik er een tas om hang
Of een sla-centrifuge gebruikenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
dan neem je het risico van zand. Of je slingert het uit het water met je hand en turbo-twist je pols even zodat het droger is
So much winquote:Op maandag 8 juli 2013 17:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je dan ook zwarte tassen doet lijkt het net alsof hij misvormd is én een derphoofd heeft
habe ich nicht im hausequote:Op maandag 8 juli 2013 17:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of een sla-centrifuge gebruiken
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of een sla-centrifuge gebruiken
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh bazinga, ik heb nog een slacentrifuge
BAM!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
Oh bazinga, ik heb nog een slacentrifuge
Of niet en dan ben je een kwartier de hont aan het zoeken die onder de kast of achter het gordijn ligtquote:Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat voelt veilig nu. Komt vanzelf goed
ja, hier hetzelfde maar dan met garnalenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:55 schreef PriemGirl het volgende:
Dat iedereen zo bedenkt om maaltijdsalade te eten zodat je keuze beperkt is tot Hollandse salade en geitenkaas
Alhoewel de geitenkaas wel lekker is
Cif gaat wel brood eten zei iequote:Op maandag 8 juli 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hier hetzelfde maar dan met garnalen
Speesquote:Op maandag 8 juli 2013 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht 'hoezo is het weer voor volwassenen??' als in het weer buitenlol
Jij denkt altijd van die grappige dingen! Die ik dan ook denk maar niet zegquote:
En peekshurs showenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:43 schreef Mss het volgende:
Newlook ende Asos opgehaald bij de buren. Vanavond passon
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht 'hoezo is het weer voor volwassenen??' als in het weer buitenlol
Gek eigenlijk hoe blij je daarom kan zijnquote:
Oh, ja, snap ik!!quote:Op maandag 8 juli 2013 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet in maart 2014 iig
Ben vooral blij dat mijn lichaam het nog doet
Ik had een megatwix.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:04 schreef Diconnected het volgende:
huuuuuuuuuu ik heb echt de mega munchies
Had je dat van de week ook al niet?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef Diconnected het volgende:
net een ijsje opmaar ik heb nog steeds zin in een macchicken
nog steeds niet gehaaalffdddddddquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Had je dat van de week ook al niet?
Hier ook morgen weer sporten. Lopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb heel de dag nog geen rotzooi op en probeer het zo te houden. Dan morgen weer eens sporten. Moet onderhand maar weer eens richting normaal na 2 weken niet sporten maar wel snaaien
Heb al 2.5 week niet meer gelopenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook morgen weer sporten. Lopen.
ja 2bbqs dit weekend gehad en gister frietquote:
Het is hardnekkigquote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja 2bbqs dit weekend gehad en gister frietmaar ik heb nog steeds verdomde zin in die macchicken fu
Meh, niet leukquote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef Dwyn het volgende:
Nooos, morgen komt (hopelijk) de goede maat jas en ik heb net mijn dienst geruild omdat er een zieke is.
Dit is een wollen trenchcoat achtige.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Meh, niet leuk![]()
Is het een heel ander soort jas dan die Teal Benetton?
Is goed!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pic als ie binnen is? Ben benieuwd
ligt er aan wat je gaat sporten. Voor alles waarbij je niet loopt of springt heb je geen speciale schoenen nodig hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ookmorgen sporten maar heb geen goede sportschoenen dus dan moet ik eerst sportschoenen kopen en dat is weer meh enzomy bwain
Velen beweging ftw.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Negen kilometer gewandeld. Ik ben klaar voor vandaag
i kneuw, maar ik wil gewoon sportschoenen die ik alleen binnen gebruik, de sportschoenen die ik nu heb zijn mn adidasjes en nikies waarmee ik ook door de modder banjerquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan wat je gaat sporten. Voor alles waarbij je niet loopt of springt heb je geen speciale schoenen nodig hoor
Laat het nooit een reden zijn om niet te gaan sporten. Want dan hou je jezelf voor de gek. Gewoon gaan, die schoenen komen wel!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
i kneuw, maar ik wil gewoon sportschoenen die ik alleen binnen gebruik, de sportschoenen die ik nu heb zijn mn adidasjes en nikies waarmee ik ook door de modder banjer
Ja, heb ik ook, standaard aerobics schoenen die ik alleen binnen gebruikquote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
i kneuw, maar ik wil gewoon sportschoenen die ik alleen binnen gebruik, de sportschoenen die ik nu heb zijn mn adidasjes en nikies waarmee ik ook door de modder banjer
Oehhhh fansquote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Diconnected het volgende:
goed busy priemke! ik zag vanmiddag ook ergens een naambordje met Priem ermahgerd
gewoon omdat het kanquote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhh fans![]()
En ik bedenk me om half 23 dat ik wel nog even mijn haar kan kleuren..... Zit ik hier nu een half uur te wachten voor ik me kan douchen
En datquote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat het nooit een reden zijn om niet te gaan sporten. Want dan hou je jezelf voor de gek. Gewoon gaan, die schoenen komen wel!
Ik ben wel nakend ERMAHGERDDDDquote:
ja weet ik ook wel, maar k wil dan zegmaar een hele sportoutfit, met schoenen broek shirt allesquote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En datal is het maar wat conditietraining met sit-ups, squads, planken, push-ups etc etc.... Zat oefeningen die je gewoon binnen kan doen of zelfs in gewone kledij
Bijna elke sport kan je goedkoop beginnen en als je het daadwerkelijk blijft doen duurder makenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En datal is het maar wat conditietraining met sit-ups, squads, planken, push-ups etc etc.... Zat oefeningen die je gewoon binnen kan doen of zelfs in gewone kledij
Ik lig op een handdoekquote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja weet ik ook wel, maar k wil dan zegmaar een hele sportoutfit, met schoenen broek shirt allesen moet nog zo'n matje bestellen dat ik niet op de harde vloer lig als ik thuis oefeningen wil doen.
Jup zeker waarquote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bijna elke sport kan je goedkoop beginnen en als je het daadwerkelijk blijft doen duurder maken
Ik heb het eerste jaar geskate op skates die ik voor een tientje van Marktplaats had gehaald.
Waarom?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja weet ik ook wel, maar k wil dan zegmaar een hele sportoutfit, met schoenen broek shirt allesen moet nog zo'n matje bestellen dat ik niet op de harde vloer lig als ik thuis oefeningen wil doen.
Ja dat wil ik dus niet doen vanwege rug die dan aids gaat doenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik,lig opmeten handdoek![]()
wat idd wel pijnlijk is bij planken
No.quote:
Omdat ik niet alleen thuis dingen wil doen maar ook op de sportschoolquote:Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom?![]()
joggingbroek, geen schoenen want thuis, willekeurig shirt, dekentje. Opgelost slotje.
Oja das waarquote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No.
Overigens: die had jij toen al een keer gezien, niet? Of had lin die toen aan iemand anders getoond?
En dan goede skates kopen en dan "GODVERDOMME WAT GA IK HARDquote:
Dan hoef je dus alleen een paar schoenen te kopenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat ik niet alleen thuis dingen wil doen maar ook op de sportschool
Ja ik ga er ook vanuit dat je weinig op je muil gaat als je gewoon gaat skatenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan goede skates kopen en dan "GODVERDOMME WAT GA IK HARD![]()
![]()
"
Mijn beschermingsset van een tientje bij de Bristol heb ik nooit vervangen trouwens. Doet wat het moet doen
Ik ben nog nooit op m'n muil gegaanquote:Op maandag 8 juli 2013 23:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook vanuit dat je weinig op je muil gaat als je gewoon gaat skatendan is simpele bescherming idd prima
Juhhh had ik met mijn nieuwe wielen whaaa
I know. Ik ben gewoon een meutquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan hoef je dus alleen een paar schoenen te kopen.
Ahjoh had ik ook toen ik met derby begonquote:
Ja ik wil het gelijk goed doen enzo. Denk dat als je goede gear hebt je veel meer gemotiveerder bent, ongeacht sport (uitzonderingen daar gelatenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahjoh had ik ook toen ik met derby begonik had al een compleet outfit en skates terwijl de trainingen nog niet begonnen waren
![]()
als ik iets wil dan koop ik gelijk al het nodige
(hence mijn uberdure wielrenfiets incl. Kledij en alles
)
Ik deed dat dus andersom. Als ik doelen had bereikt mocht ik weer iets van benodigde rommel kopen. Veel effectiever naar mijn mening. En je hebt een stuk minder zooi in huis van pogingen die toch niet succesvol warenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik wil het gelijk goed doen enzo. Denk dat als je goede gear hebt je veel meer gemotiveerder bent, ongeacht sport (uitzonderingen daar gelaten).
Weet ik, ben ik erg goed inquote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uitstelgedrag en excusen zoeken. Niet doen!
(ja, heb ik ook gedaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |