Ik heb een ding met dranken met kcal erin. Dit is eigenlijk al heel watquote:Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
zelfs ik ben niet zo geobsedeerd![]()
Aidstoornissers
Ik kon toch proberen of het lekker wasquote:Op maandag 8 juli 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik drink ook niks met kcals behalve bier hoor. Maar als je dan toch iets met kcals drinkt, ga je toch niet iets smerigs drinken
je drinkt het op!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kon toch proberen of het lekker was![]()
![]()
Ik heb wel vaker rare combinaties geprobeerd die dan heel lekker bleken te zijn![]()
Was hier niet het geval trouwens
Die logica kent Priem ookquote:
Jup; ik ken die theorie zeer goedquote:Op maandag 8 juli 2013 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die logica kent Priem ook
"hmm... nee het is niet zo lekker. *nog een slok* nee het is echt niet lekker.. *nog een slok* nee, het wordt niet beter.. *op*"
Slimpiequote:Op maandag 8 juli 2013 15:27 schreef Debsterr het volgende:
Ik drink sinds dit weekend Slimpie. En verder altijd bubbeltjes water, thee o.i.d.. Koffie is ook gewoon zwart, hooguit 1 cappucino op een dag.
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver, typen doet pijn jonguh, ik heb volgens mij aids aan mijn handen
Heb net 2 uur lang plastic van een metalen mal af moeten schrapen en het plakte onmogelijk hard vast en nu doen mijn handen en armen pijn
Altijd aan de goede kant eigenlijk!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Strijk je een blouse normaliter binnenstebuiten of aan de goede kant?ik ben nu bezig maar ik twijfel
Het erge is: ik heb geen ideequote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Strijk je een blouse normaliter binnenstebuiten of aan de goede kant?ik ben nu bezig maar ik twijfel
buitenaknt maar als je denkt dat het schade aan een print kan maken ofzo dan gewoon binnenkantquote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit iddquote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
buitenaknt maar als je denkt dat het schade aan een print kan maken ofzo dan gewoon binnenkant
t maakt uiteindelijk niet uit
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En net 2 kiwi gold op in plaats van de chocola die ook in de buurt ligt, le me haz a proud
mja, dat leverde me een mooie plus van bijna drie kilo op vanmorgen, dus BBQ is weer even in de ban hierquote:
Ik strijk altijd aan de goede kant en eventueel met een theedoek erop alsnog bang ben dat er anders iets blijft plakken of zoquote:
De weekenden zijn vleeschloosch, dus och.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, dat leverde me een mooie plus van bijna drie kilo op vanmorgen, dus BBQ is weer even in de ban hier![]()
Naja I don't give a shit, ik ruil het wel om als t lelijk wordtquote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik strijk altijd aan de goede kant en eventueel met een theedoek erop alsnog bang ben dat er anders iets blijft plakken of zo
/spuit11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |