Eigenlijk, HAAT ik zonnen. Maar wil niet zo bleek zijn. Dus vandaag gewoon de zon in en dan klaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je wil zonnen ga je lekker zonnen
Als het om het kleurtje gaat gewoon na een uur of 2quote:Op maandag 8 juli 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk, HAAT ik zonnen. Maar wil niet zo bleek zijn. Dus vandaag gewoon de zon in en dan klaar.
Ik hoef pas zaterdag weerquote:Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Bahh geen zin om met dit weer te werken zo
ik moet vandaag van 13:30-17:00 donderdag 14:00-21:00 en zaterdag 15:00-21:15quote:
wat doe je voor arbeidquote:Op maandag 8 juli 2013 11:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet vandaag van 13:30-17:00 donderdag 14:00-21:00 en zaterdag 15:00-21:15
jaja.het zware leven gaat beginnen
yupquote:Op maandag 8 juli 2013 11:40 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
bij de gerro's en de loten is dat toch?
ze zeiden dat ik 30 uur kon werken he. Is nog maar drie weken gebeurd. Het is nu wel vakantie. Maar tien uur is gewoon dom. En dan nemen ze mensen aanquote:Op maandag 8 juli 2013 11:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet vandaag van 13:30-17:00 donderdag 14:00-21:00 en zaterdag 15:00-21:15
jaja.het zware leven gaat beginnen
dat is wel raar ja. heb je er al wat van gezegd bij je (A)SM?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zeiden dat ik 30 uur kon werken he. Is nog maar drie weken gebeurd. Het is nu wel vakantie. Maar tien uur is gewoon dom. En dan nemen ze mensen aan!!!
bij de ah zeker? heeft mn zusje ook, nu werken er bijv 10 mensen ieder 10 uur ipv van 5 mensen 20 uur.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zeiden dat ik 30 uur kon werken he. Is nog maar drie weken gebeurd. Het is nu wel vakantie. Maar tien uur is gewoon dom. En dan nemen ze mensen aan!!!
Arm meisje toch. Helas heb ik mijn pityfuck quotum voor het jaar al binnen, in 2014 ben jij de eerste op de lijstquote:
okee dealquote:Op maandag 8 juli 2013 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Arm meisje toch. Helas heb ik mijn pityfuck quotum voor het jaar al binnen, in 2014 ben jij de eerste op de lijst
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:46 schreef timmmmm het volgende:
Tenzij je echtheel lelijk bent. Hij moet wel gewoon omhoog kunnen komen
Ja precies, als je net 15 bent nemen ze je aan als vakkenvuller maar als je al eind 16 bent, vergeet het maarquote:Op maandag 8 juli 2013 11:46 schreef zwerty het volgende:
[..]
16
Je zou verwachten dat ze juist jonge mensen willen
Ja ik moest wel lachen jaquote:
ja ik was bijna 17 toen ik bij kassa werd aangenomenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:46 schreef zwerty het volgende:
[..]
16
Je zou verwachten dat ze juist jonge mensen willen
ooitquote:Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Gaan wij nog daten brownie? Het zit de laatste tijd niet echt mee maar ooit moet ik toch wel kunnen
Dan werk jij ook al lang daarquote:Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik was bijna 17 toen ik bij kassa werd aangenomenjammer wel
nah boeit me eigenlijk niet zoveel meer. ik vind het werk ook niet leuk meer. Ik doe wel meer thuis werken danquote:Op maandag 8 juli 2013 11:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is wel raar ja. heb je er al wat van gezegd bij je (A)SM?
jaquote:Op maandag 8 juli 2013 11:42 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
bij de ah zeker? heeft mn zusje ook, nu werken er bijv 10 mensen ieder 10 uur ipv van 5 mensen 20 uur.
Ja echt, je hebt van die vrouwen. Die zijn zo eng dat ik er spontaan een inwaardse erectie van krijg. Dan kruipt ie centimeters diep in zijn holletje en mooi dat hij er niet meer uitkomtquote:
awh oke nja dan moet je dat doen inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2013 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nah boeit me eigenlijk niet zoveel meer. ik vind het werk ook niet leuk meer. Ik doe wel meer thuis werken dan
hahahaquote:Op maandag 8 juli 2013 11:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja echt, je hebt van die vrouwen. Die zijn zo eng dat ik er spontaan een inwaardse erectie van krijg. Dan kruipt ie centimeters diep in zijn holletje en mooi dat hij er niet meer uitkomt
Je zit de hele tijd?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ooit. Zeg maar, als ik niet flauwval als ik 5 minuten sta
neequote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liggen op het moment. Lees jij geen NWS FC ofzo, mis jij dt allemaal?
gefeliciteerdquote:Op maandag 8 juli 2013 11:52 schreef TienVingers het volgende:
Ik denk dat ik zojuist ben aangenomen bij waar ik heb gesolliciteerd
Joepie
waar?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:52 schreef TienVingers het volgende:
Joepie
ait gratzquote:Op maandag 8 juli 2013 11:52 schreef TienVingers het volgende:
Joepie
awh tof, gefeliciteerdquote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
De horeca-afdeling bij een groot bedrijf
Ik heb het gelezenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liggen op het moment. Lees jij geen NWS FC ofzo, mis jij dt allemaal?
zusquote:Op maandag 8 juli 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het gelezenzal ik je ook bemoederen?
ehehe
broerquote:
daar zit toch zon kankerverwekkend laagje lijm overheenquote:
Wat?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:56 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
daar zit toch zon kankerverwekkend laagje lijm overheen
fuck it. Ben nu al aan het etenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:58 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
een laagje wax
CUL / Instant Noodles slecht voor de gezondheid?
Kom ergens deze week maar voor me zorgen hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het gelezenzal ik je ook bemoederen?
ehehe
Dat kost te veel inspanning met dit weer, dus blijf maar achter de pc zittenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk gewoon in mn bed, maar om dat te checken moet ik opstaan..
Het is nog geen 25 gradenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:04 schreef d4v1d het volgende:
Godver, het word nu wel erg warm..
Nu moet ik opstaan om mijn ventilator te pakken
ik zon niet graagquote:
ja, dan gewoon in gras liggen, wijn drinken, en brioche eten?quote:
Als LB niet wil mag je die brioche wel aan mij gevenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, dan gewoon in gras liggen, wijn drinken, en brioche eten?
topquote:Op maandag 8 juli 2013 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, dan gewoon in gras liggen, wijn drinken, en brioche eten?
neequote:Op maandag 8 juli 2013 12:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als LB niet wil mag je die brioche wel aan mij geven
Wat dacht je? 1 miljoen per blik? Tja dan is alles goedkoperquote:
Haha neeee. Ik dacht dat je met een liter 3 m2 kon doen. Maar je kan met een liter zo'n 12 tot 15 m2 doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat dacht je? 1 miljoen per blik? Tja dan is alles goedkoper
ligt eraan hoe dik je schildertquote:Op maandag 8 juli 2013 12:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Haha neeee. Ik dacht dat je met een liter 3 m2 kon doen. Maar je kan met een liter zo'n 12 tot 15 m2 doen.
Verven, meubels kopen, nieuw slot op de deur.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe gaat het verhuizen? Moet je nog veel doen?
Scheelt nogalquote:Op maandag 8 juli 2013 12:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Haha neeee. Ik dacht dat je met een liter 3 m2 kon doen. Maar je kan met een liter zo'n 12 tot 15 m2 doen.
blauwquote:
im blue dabedee dabedeiquote:
daar kan ik me dus echt totaal geen voorstelling bij makenquote:
Roodquote:
Nee, ik zoek het even opquote:Op maandag 8 juli 2013 12:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
[ afbeelding ]
Dat?
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is zeker niet het zonnetje in huis?
loop dan niet zo te zeiken als een 12jarig colombiaans straathoertjequote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
loop dan niet zo te zeiken als een 12jarig colombiaans straathoertje
jezus wat donkerquote:Op maandag 8 juli 2013 12:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gevonden
[ afbeelding ]
De "puur aqua"
Op mijn scherm is die best normaal. Maar zoiets komt op de kleine muur. Daar hebben we bewust voor gekozen omdat er ook nog 2 witte deuren in zittenquote:
aha ok, dan valt het wel mee inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2013 12:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op mijn scherm is die best normaal. Maar zoiets komt op de kleine muur. Daar hebben we bewust voor gekozen omdat er ook nog 2 witte deuren in zitten
Oh, dat wil ik ookquote:Op maandag 8 juli 2013 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha ok, dan valt het wel mee inderdaadIk dacht dat je zo de hele kamer had gedaan
![]()
degene die voor mij hier woonde had heel de kamer milkapaars gedaanDus ja het kan
Niet verkeerd nee.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gevonden
[ afbeelding ]
De "puur aqua"
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef zwerty het volgende:
Insecten denken dat de bloemen op mijn rok echt zijn :s
Dom :s
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha ok, dan valt het wel mee inderdaadIk dacht dat je zo de hele kamer had gedaan
![]()
degene die voor mij hier woonde had heel de kamer milkapaars gedaanDus ja het kan
Stink je zo erg daar beneden?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef zwerty het volgende:
Insecten denken dat de bloemen op mijn rok echt zijn :s
Dom :s
Waar woon jij, dan zeg ik wel of ik er dichtbij woonquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:47 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
juist niet, anders kwamen ze er niet op af
Slimquote:Op maandag 8 juli 2013 12:47 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
juist niet, anders kwamen ze er niet op af
Jaaaaaaquote:
Zozo klinkt spannendquote:Op maandag 8 juli 2013 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JaaaaaaKan niet veel beter eigenlijk
Nouja, ben vrolijkquote:
Donkerblauw?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Welke kleur is jouw favoriete onderbroek?
Je macbook?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ben vrolijkPC verkocht, dus money
Zwart met witte snorretjesquote:Op maandag 8 juli 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Welke kleur is jouw favoriete onderbroek?
Nee de PC die ik nog had staan. Prima ding, maar hij werd alleen nog maar gebruikt voor opslagquote:
Maar voor hoeveel had je hem nou verkocht? 450?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee de PC die ik nog had staan. Prima ding, maar hij werd alleen nog maar gebruikt voor opslag
Nee 400quote:Op maandag 8 juli 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar voor hoeveel had je hem nou verkocht? 450?
Rijke tataquote:Op maandag 8 juli 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ben vrolijkPC verkocht, dus money
Heb je er nog genoeg voor kunnen vangen dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee de PC die ik nog had staan. Prima ding, maar hij werd alleen nog maar gebruikt voor opslag
Ik zou die 7000 maar uitgeven maatjequote:Op maandag 8 juli 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe duur is ze? Ik bied max 7000. (ik heb niet meer)
Iel hou opquote:Op maandag 8 juli 2013 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan slaaf. Een slaaf for sale
Nee, ik zou niet weten wat ik nu voor duurs zou moeten kopen. Ik wil liever na mijn school gelijk nog een beetje sparen. Want met geld maak je geld.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zoek iets leuks.
Als je van school af bent verdien je dit toch zo weer terug
Geld moet je uitgeven.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten wat ik nu voor duurs zou moeten kopen. Ik wil liever na mijn school gelijk nog een beetje sparen. Want met geld maak je geld.
Ik heb er 400 voor, zonder windows.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je er nog genoeg voor kunnen vangen dan?
Ik ga binnenkort een macbook kopen en dan kan deze pc namelijk ook weg![]()
Het is alleen wel de bedoeling er nog wat geld voor te vangen...
Ik hoop voor mijn pc toch wel minimaal nog 500 te vangenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er 400 voor, zonder windows.
specs?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik hoop voor mijn pc toch wel minimaal nog 500 te vangen
Films, series, films, back-ups, films, muziek, filmsquote:
Je kent de uitspraken van mister Rutte niet?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Advies van LMI.
Slecht advies.
Zeg dan op z'n minst: 'geld moet rollen' .![]()
Oh, hoeveel films kijk jij wel niet? Vuile piraat dat je er bent!quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Films, series, films, back-ups, films, muziek, films
Ja dan moet ik alles weer ff bij elkaar zoeken, ik had op tweakers eerst zo'n lijstje maar die kan ik niet meer vindenquote:
Ik heb al 1.4 TB aan films en seriesquote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, hoeveel films kijk jij wel niet? Vuile piraat dat je er bent!
Ik heb 1TB aan 30 filmsquote:Op maandag 8 juli 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb al 1.4 TB aan films en series
Eigenlijk let ik niet meer zo op politiek. Maar waarom zei Rutte niet gewoon 'geld moet rollen'?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kent de uitspraken van mister Rutte niet?
Verwijder je ze niet als je ze al hebt gezien ofzo?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb al 1.4 TB aan films en series
Waarom zou je nu gaan sparen?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk let ik niet meer zo op politiek. Maar waarom zei Rutte niet gewoon 'geld moet rollen'?
En, ik denk dat het goed is voor de economie, dat geld rolt. Maar niet goed voor de individuele mens, zoals ik. Ik spaar liever
Bij mij is 1TB 30 films.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verwijder je ze niet als je ze al hebt gezien ofzo?
En ik zou echt geen idee hebben hoeveel films/series dat is. Gokje op 100 films en 400 afleveringen.
YESquote:
Omdat ik niet zou weten wat ik nu zou willen kopen+ Met geld maak je geld. Als ik later met mijn 7k extra een bedrijfje wil beginnen heb ik een best grote voorsprong, ook krijg ik nu elke maand al +- 12 euro geheel gratis aan rentequote:Op maandag 8 juli 2013 13:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou je nu gaan sparen?
Geld dat je nu verdient geef je nu uit, geld dat je later verdient geef je dan uit
Tractorquote:Op maandag 8 juli 2013 13:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik niet zou weten wat ik nu zou willen kopen+ Met geld maak je geld. Als ik later met mijn 7k extra een bedrijfje wil beginnen heb ik een best grote voorsprong, ook krijg ik nu elke maand al +- 12 euro geheel gratis aan rente
En, natuurlijk 7k is ook helemaal niet zo veel, maar het is toch een goed begin. En geef mij een goed iets dat ik zou kunnen kopen, inb4 auto, want ik ga die van mijn moeder delen.
ga lessen haal je ribba, is goede investeringquote:Op maandag 8 juli 2013 13:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik niet zou weten wat ik nu zou willen kopen+ Met geld maak je geld. Als ik later met mijn 7k extra een bedrijfje wil beginnen heb ik een best grote voorsprong, ook krijg ik nu elke maand al +- 12 euro geheel gratis aan rente
En, natuurlijk 7k is ook helemaal niet zo veel, maar het is toch een goed begin. En geef mij een goed iets dat ik zou kunnen kopen, inb4 auto, want ik ga die van mijn moeder delen.
Betalen mijn ouders alquote:Op maandag 8 juli 2013 13:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ga lessen haal je ribba, is goede investering
Een bedrijfje beginnen met 7k?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stukke minder, alle films zijn HD en sommige series ookquote:Op maandag 8 juli 2013 13:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verwijder je ze niet als je ze al hebt gezien ofzo?
En ik zou echt geen idee hebben hoeveel films/series dat is. Gokje op 100 films en 400 afleveringen.
quote:
MAG DIE HEEL EVEN MISSCHIEN ZELF ANTWOORD GEVEN!?! DANK U!quote:
er is 1 kirby en omfg its awesomequote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]hier LB, dit vind jij vast leuk.
Maar wie is nou die Kirby
Vakkenvuller. Oh wacht, nu geeft hij alsnog zelf geen antwoord.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:28 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
[..]
MAG DIE HEEL EVEN MISSCHIEN ZELF ANTWOORD GEVEN!?! DANK U!
kirby overalquote:
vakkenvuller/medewerker AGFquote:
Wist je dat niet?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:32 schreef Spatieloos het volgende:
Oh Kirby is een spel
Als ik 1 van die spellen zou willen spelen, welke zou ik dan moeten spelen?!
ik sloop je met kirby op ssbbquote:
not sure if trollingquote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]hier LB, dit vind jij vast leuk.
Maar wie is nou die Kirby
Ik heb alleen een Wii gehadquote:Op maandag 8 juli 2013 13:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Super smash Brawl?![]()
Meleewas 1000x vetter
![]()
maar is voor jullie tijd
zemmelquote:Op maandag 8 juli 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Wii gehad
LEKKAAAAHquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef hezdunnah het volgende:
Poll: Wat is zwerty?
• Klein
• Schattig
• Lief
• Alle bovenstaande
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
HAHAHAHquote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef hezdunnah het volgende:
• Klein
• Schattig
• Lief
• Alle bovenstaande
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Schattig.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef hezdunnah het volgende:
• Klein
• Schattig
• Lief
• Alle bovenstaande
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wie is Zwerty?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef hezdunnah het volgende:
• Klein
• Schattig
• Lief
• Alle bovenstaande
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ken je haar niet
Ze komt heel vaak in deze SC!
En weer uitgevenquote:
Had je vroeger maar beter je best moeten doen!quote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
En weer uitgevenAan school boeken
en school
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had je vroeger maar beter je best moeten doen!
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
en school
Ik wel schoolboeken, maarja. Studiegeld betalen mijn ouders nog, iig dit jaarquote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
en school
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had je vroeger maar beter je best moeten doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |