Ja daar zie ik die klapviolen nog voor aan ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Straks zijn ze 2 weken gesloten wegens vakantie of zo
HOE!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah mijn fiets moet ook binnen... Niet dat we die zo vaak gebruiken; maar afgelopen zaterdag wilden we met m'n fiets naar kennedymars in het dorp rijden en terwijl cif mijn band aan het oppompen was heeft ie het complete ventiel gesloopt
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met nog steeds kraaltjes in de spaken
Mijne overkopen?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar eens sparen voor een racefietsje, die wil ik nog graag
[..]
HOE!
En je hebt 'm zes jaar? Dus die heb je er op gezet toen je alreeds 23 was?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met nog steeds kraaltjes in de spaken
ik heb daar al eens naar gehint maar je was er nog over aan het twijfelenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijne overkopen?![]()
Ja geen idee hoe lomp ie weer bezig is geweest![]()
Is wel in lijn met de kledingvoorkeurquote:Op maandag 8 juli 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je hebt 'm zes jaar? Dus die heb je er op gezet toen je alreeds 23 was?
Aan de andere kant: jij bent het, dus het past wel
Die krijg je er ook nooit in je leven meer afquote:
Naja cif zegt steeds dat ik em niet moet verkopen... Ik zal het er nog eens met hem over hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar al eens naar gehint maar je was er nog over aan het twijfelen
Mag ik een keer komen proefrijden?
Kijk maar, zo niet dan niet, maar ik heb wel interessequote:Op maandag 8 juli 2013 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja cif zegt steeds dat ik em niet moet verkopen... Ik zal het er nog eens met hem over hebben.
Ik heb toen getwijfeldquote:Op maandag 8 juli 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je hebt 'm zes jaar? Dus die heb je er op gezet toen je alreeds 23 was?
Aan de andere kant: jij bent het, dus het past wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |