quote:Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
Trainen is voor mensen die niet genoeg seks hebben
Ff nagevraagd in FB topic, maar het volgende deel staat dus weer gewoon in de open topic lijst tot er een modje voorbij komt die hem centraal zet.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef Unscrewed het volgende:
Is deze topic nu automatisch tussen de centrale topics?
Ja prima hierquote:Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moira
Hoe is het met jou? en met mono?
ok nice, eckte FOK!kers dusquote:Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja prima hierAllebei lekker chill in de sauna die mijn kamer heet
En met jou?
Whehe, eckte FOK!kers jaquote:Op maandag 8 juli 2013 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok nice, eckte FOK!kers dus
ja goednog 1 dag en dan vakantie
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, eckte FOK!kers ja
Allebei met de laptop op bed, whehe
Oooh niceee, ik wil ook vakantie
Hoewel ik wel nog maar 1 dag hoef te werken, en dan ben ik 2 dagen vrij, waarin Mono zijn diploma-uitreiking heeft (meester Mono de treinmachinist) en een verrassing voor me heeft geplanned waarvan ik nu toch goftedomme wel eens wil weten wat het is
Veel succesquote:Op maandag 8 juli 2013 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
anyway, ik ga meer weer even studeren voor mijn laatste her morgen
fijne avond nog
Thanksquote:
Dat is wel tofquote:
HeaN is één van FOK!s paintbazenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel tofHij maakt volgens mij ook mijn plaatjes kleiner elke keer
Kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeaN is één van FOK!s paintbazen
Maar HaJee is volgens mij de enige die een dergelijk tagje draagt
Oh ik meen dat ik zelf onderdeel was van een groepje users die n.a.v. een topic Yvonne hadden gevraagd om een tagje voor hemquote:Op maandag 8 juli 2013 19:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kloptovergehouden aan de Yvonne Awards geloof ik
1 van die 2 bazen heeft ook mijn ui gefixedquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeaN is één van FOK!s paintbazen
Maar HaJee is volgens mij de enige die een dergelijk tagje draagt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |