sorry ik ben nieuw op fok.quote:
Dat kan kloppen, want dat verschil weet niemand. Behalve mensen die het gemeten hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:21 schreef blast100 het volgende:
Ik zou niet weten hoeveel verschil tussen werkelijke Ampere en wat op de achterkant staat.
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat je beter met 0,5 - 1A kunt rekenen, maar zolang je niets meet, weet je niets.
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
De eenheid van verbruik (stroom) is Ampere, niet in Ampere*Uur.
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat je beter met 0,5 - 1A kunt rekenen,
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:34 schreef blast100 het volgende:
Maar weet iemand goede accus die hiervoor geschikt zijn?
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Je wilt absoluut een gelaccu.
Let wel op dat de accu geschikt is voor cyclisch gebruik.
ligt eraan, als je ze dagelijks gebruikt kun je beter 2 kleine hebben, die kun je ten minste volledig opladen in een nachtje. Met een 12Ah accu lukt dat niet in een korte nacht. Of je zet er één in de radio en de ander aan de lader.quote:
Ligt eraan. het ding is niet gebouwd voor een batterijvoeding dus de kans bestaat ook dat'ie ergens tussen de 10 en 11 volt gewoon uitvalt.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:57 schreef mitchelll0181 het volgende:
Je radio gaat net zo lang door tot je accu op 9V ofzo staat .. Kwaliteits verschil hoor je nauwelijks .. Ja de lage tonen mischien ..
Heb je nou echt aids aan je ogen ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:31 schreef blast100 het volgende:
ik ga denk ik 1 van deze accu's kopen.
http://www.accusafe.nl/shop/39-accu-s
is een lood-gel accu geschikt voor een kratradio?
of moet je echt een gelaccu hebben?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |