Nee, geldt voor iedere wedstrijd. Deze regel wordt overigens dit jaar voor het eerst toegepast. Voorheen was het gewoon dat je moest winnen met 2 legs verschil.quote:
Boeiend. Ik wil gewoon een leuke pot zien. Met of zonder Nederlanders.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee zonder Mike is het echt al 10 x minder, omdat je het niks boeit wie er wint.
? Kwarfinales waren gewoon best of 19, niks decider.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, geldt voor iedere wedstrijd. Deze regel wordt overigens dit jaar voor het eerst toegepast. Voorheen was het gewoon dat je moest winnen met 2 legs verschil.
Ook als het je niets boeit kan het leuk zijn hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee zonder Mike is het echt al 10 x minder, omdat je het niks boeit wie er wint.
Ja dat sws. Kut potten boeit niemand.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend. Ik wil gewoon een leuke pot zien. Met of zonder Nederlanders.
Op de world matchplay heb ik het over héquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
? Kwarfinales waren gewoon best of 19, niks decider.
Klopt als het niveau hoog is.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als het je niets boeit kan het leuk zijn hoor.
ah.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de world matchplay heb ik het over hé
Mja, ik kijk ook graag naar de CL ook al presteren de Nederlandse ploegen al jaren niets meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja omdat het topniveau is, dus dat moeten we zo wel krijgen i.p.v een kut pot.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik kijk ook graag naar de CL ook al presteren de Nederlandse ploegen al jaren niets meer.
Niet echt te vergelijkenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik kijk ook graag naar de CL ook al presteren de Nederlandse ploegen al jaren niets meer.
Uiteraard, maar ook in de CL kan een mooi affiche gewoon een zaadpot zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja omdat het topniveau is, dus dat moeten we zo wel krijgen i.p.v een kut pot.
ghe ghequote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis doe een 9 darter aub.
wacht er al sinds 30 december op
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:10 schreef Monolith het volgende:
Wat moet het trouwens voor die darters deprimerend zijn om elke keer achter zo'n walk-on girl aan te lopen en vervolgens in het publiek hun eigen vrouw weer te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |