Is dat erg raar ?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef TomAdorson het volgende:
Dat is wel eng om zomaar langs te gaan zonder aan te geven, terwijl jullie ruzie hebben. Ik zou teruggaan als ik jou was.
Ik zou het niet doen, hangt er ook van af hoe goed je relatie met haar is en wat voor meisje ze is. Maar mijn ervaring is dat dit soort acties averechts werken. Maar het is niet zo dat ik bijzonder wijs ben over vrouwen en relaties, dus misschien heb ik het verkeerd. maar ik denk dat het eerder fout zal aflopen dan goed.quote:
Kun je haar niet tenminste bellen en zeggen dat je komt?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef HosselKoning het volgende:
Ik ben halverwege dus geen zin meer om weer terug te gaan.
Nou kijk wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, hangt er ook van af hoe goed je relatie met haar is en wat voor meisje ze is. Maar mijn ervaring is dat dit soort acties averechts werken. Maar het is niet zo dat ik bijzonder wijs ben over vrouwen en relaties, dus misschien heb ik het verkeerd. maar ik denk dat het eerder fout zal aflopen dan goed.
Zal ik zo doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Kun je haar niet tenminste bellen en zeggen dat je komt?
Ik weet niet of ze mee leest.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef Dimens het volgende:
Wel mooi als FOK!ster in kwestie dit topic leest.
Hiquote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef Dimens het volgende:
Wel mooi als FOK!ster in kwestie dit topic leest.
Ik vind hem sowieso eng.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:00 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Hi...
Uhmm... zo vind jij het een lief gebaar van hem of eerder eng?
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:05 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Dus hij is niet eens je vriendje?? Dan is het wel HEEEEL raar.
No shit? Je snapt wel dat dit ziekelijk enge stalker gedrag is? Heb je haar uberhaupt ooit IRL ontmoet?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:10 schreef HosselKoning het volgende:
Sta nu in Utrecht,maar ze neemt niet op
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:12 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
No shit? Je snapt wel dat dit ziekelijk enge stalker gedrag is? Heb je haar uberhaupt ooit IRL ontmoet?
Waar woon je ???quote:Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Nee. Kom anders naar mijn huis in Utrecht dan kan ik je wat klappen geven.
Wat ?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:20 schreef Timabo het volgende:
Mag hopen dat dit een hele slechte troll is.![]()
Zo niet:
GODVERDOMME KLOOTZAK.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha Hossel, ze ligt bij mij op de bank. Kom maar effe naar Groningen vrind
.
Stuur whatsapp dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef HosselKoning het volgende:
Ik ga zo eerst naar de Leidsche Rijn om een fokker te klappen.
Tuurlijk babequote:Op zondag 7 juli 2013 22:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bobi, hihi je hebt zachte lippen
mag ik zo nog kusjes voor het slapen
gaan ?
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bobi, hihi je hebt zachte lippen
mag ik zo nog kusjes voor het slapen
gaan ?
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Iedereen pakt 1410,maar dat maakt me niet uit.
Ik smoor je in je slaap.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
❤❤❤
Jij krijgt een ontbijtje op bed
Ze laat me nu toch niet meer voor de deur staan ?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Buffell het volgende:
Maar TS, omdat je zo laat nog onderweg bent, denk je dat je meteen de nacht bij haar mag doorbrengen ofzo? Ga je niet een béétje MAXIMAAL te hard van stapel?
Naar bloemetjes.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hossel, kom eens bij me langsdan laat ik je weten hoe 1410 smaakt
Ik bespeur een lichtelijke vorm van arrogantie; neem van mij aan, niet iedereen zal altijd alles op prijs stellen 'omdat het spontaan' is. Ik zou met meerdere scenario's rekening houden als ik jou was, want als je met zo'n grote mond erop af gaat kan het alleen maar tegenvallen. En dat bedoel ik maar gewoon als goed advies en niet persoonlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:41 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Ze laat me nu toch niet meer voor de deur staan ?
Aaah dat is nou lief!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
❤❤❤
Jij krijgt een ontbijtje op bed
Ik weet gewoon dat het goed gaat.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:42 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik bespeur een lichtelijke vorm van arrogantie; neem van mij aan, niet iedereen zal altijd alles op prijs stellen 'omdat het spontaan' is. Ik zou met meerdere scenario's rekening houden als ik jou was, want als je met zo'n grote mond erop af gaat kan het alleen maar tegenvallen. En dat bedoel ik maar gewoon als goed advies en niet persoonlijk
Is je klit zo groot ?!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Je krijgt vanavond een sigaar uit eigen doos
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:47 schreef Buffell het volgende:
Pomp anders even een LiveStreampje HosselKoning
Ik sta nu bij een bushalte te wachten om een fokker te klappen en daarna richting 1410quote:Op zondag 7 juli 2013 22:45 schreef lateralize het volgende:
Ben toch wel even erg nieuwsgierig wat hier gaat gebeuren
Lukt niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:47 schreef Buffell het volgende:
Pomp anders even een LiveStreampje HosselKoning
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar effe serieus, TS.....
Jij bent echt wel rijp voor een enkelbandje van justitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |