Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet ik iets dat al bekend is nog een x bevestigen?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
okè indahabij deze dus: Toek
Twiggy
O wat zijn ze leukquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:06 schreef Cat22 het volgende:
Heitje
[ afbeelding ]
Bestorming van de bar ( hier mist nog eentje, zie filmpje)
[ afbeelding ]
Testen van de sanitaire voorzieningen, ik vond vandaag twee drolletjes en een plasje op de grond, het werd tijd. Maar de enige actie die ik tot dusver zie is het als vanouds grit opstofzuigeren.![]()
[ afbeelding ]
Rondklooien
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De dikke en de dunne
[ afbeelding ]
Dappere kleine zwartwitte man! Moeder hield alles wel scherp in de gaten, toen de angstpiepjes erg luid werden. Maar ik deed mooi niks, het kind klimt er vast nog een keer op als ik er niet b ben en dan moet hij zich ook redden. En dat kan hij.![]()
[ link | afbeelding ]
O, en de kraammand is voor baby'sWij liggen veel liever op die kleine dubbelgevouwen handdoek op harde ondergrond.
Ze zoeken het zich maar lekker uit.
Bohhhh,dat groepsportretje!quote:Op zondag 21 juli 2013 18:49 schreef Cat22 het volgende:
Eerste uitstap!
[ afbeelding ]
Bij tante Cat is het toch het veiligst, op rechts duikt er eentje mijn oksel in
[ afbeelding ]
Twiggy vindt het fantastisch, aandacht van de blikopener én haar kinderen erbij!![]()
Groepsportetje
[ afbeelding ]
En kiek! Trots ben ik.![]()
[ link | afbeelding ]
De rest snapte er, zoals verwacht, nog weinig van.
Bijna telt nietquote:Op zondag 21 juli 2013 20:15 schreef Ansu het volgende:
Omg die laatste foto had je niet moeten laten zien, ik sta bijna op het punt hem te nemen
Gaat prima! In 3 dagen zo'n 50 gram erbij.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bijna telt niet
Cat, hoe is het met het gewicht van donkergrijs? Trekt dat een beetje bij met jouw intensieve bijvoeren dit weekend?
Bijna?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:15 schreef Ansu het volgende:
Omg die laatste foto had je niet moeten laten zien, ik sta bijna op het punt hem te nemen
Goed gedaan!!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat prima! In 3 dagen zo'n 50 gram erbij.10 ml per keer gaat schoon op.
![]()
Morgen zal het minder hard gaan, ipv vijf keer krijgt hij dan maar drie maaltjes. Maar hij heeft weer reserves.
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:05 schreef Cat22 het volgende:
ik ben verliefd zeg!quote:Op zondag 21 juli 2013 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik woon nog in een studentenhuis, maar wil volgend jaar op mezelf. Vang dus volgend jaar ook nog maar op, Cat-kittens zijn altijd zo cutequote:Op zondag 21 juli 2013 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijna?![]()
Het heeft net een uur liggen pitten en nu krioelevecht het weer over de halve bank.
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Ja!!!! Goed zo, blauwe!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Blauwtje over de 300 gram!![]()
Dacht ik ze net allemaal in de 3.. categorie te hebben.... weegt zwartje 415 gram.![]()
Blauwtje heeft zeer goed door waar de aanvulling vandaan komt. Ik was zo'n 12 uur weggeweest en hij kwam me tegemoet gestormd, op zoek naar onomnomnom. Maar evengoed lekker bijgekomen dus die haalt ook wel bij de mamma.
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Blauwtje over de 300 gram!![]()
Dacht ik ze net allemaal in de 3.. categorie te hebben.... weegt zwartje 415 gram.![]()
Blauwtje heeft zeer goed door waar de aanvulling vandaan komt. Ik was zo'n 12 uur weggeweest en hij kwam me tegemoet gestormd, op zoek naar onomnomnom. Maar evengoed lekker bijgekomen dus die haalt ook wel bij de mamma.
oh maar 3 jarige katers ook hoor. de Frasier is een echte slaapkont.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:55 schreef Mishu het volgende:
Kittens kunnen echt heel goed luieren. Geen zorg in de wereld. Daar zouden wij van moeten leren
veel plezier dames en PB geef Twiggyquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:53 schreef Cat22 het volgende:
Iemand nog een haardkleedje nodig?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb gekozen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Het is geworden..... *tromgeroffel*.... Lichtgrijs!
[ afbeelding ]
Ahwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ja! Zo leuk!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ze zijn lief he?
En eentje is van jou
Voor jou staat morgen ook iets klaar op het aanrecht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ze zijn lief he?
En eentje is van jou
Ik denk iets om te smikkelen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor jou staat morgen ook iets klaar op het aanrecht.
Dat je meubels nog heel zijn!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:38 schreef Cat22 het volgende:
Lichtgrijsje heeft baas!Relaxete dramaking, dat is hij! En ja, dat kan bij elkaar.
![]()
Het was weer gezellig en wat waren de kittens toch druk he?
Ze heeft eens een nestje broekklimmers gehadquote:
Dit zijn echte slaapkoppen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ze heeft eens een nestje broekklimmers gehad
Nou!quote:
*springt in de trein*quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor jou staat morgen ook iets klaar op het aanrecht.
Je heet ook Takaiki?quote:
Het is weekend, dan mogen de kinders toch later naar bedquote:
Sinds wanneer heeft jij Toekito?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
IK MOCHT VAN JOU NIET IN DE TREIN SLAPEN!
omdat ik nog met een collage aan het appen benquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
IK MOCHT VAN JOU NIET IN DE TREIN SLAPEN!
Een collage?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat ik nog met een collage aan het appen benen wat Takke zegt.
awww gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ook tofquote:
Nee!quote:Op zondag 28 juli 2013 16:13 schreef indaha het volgende:
Pim of Paco , veel succes er zijn best veel leuke jongensnamen met een P![]()
Ben je er al aan gewend dat er een kereltje bij komt ?
Nee, dat wordt hem echt nietquote:
dat is ook mooiquote:Op zondag 28 juli 2013 17:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, dat wordt hem echt niet
Ik neig naar Percy, misschien wordt het dan wel een chique gedistingeerde grijze heer als hij ouder is
Jouw mening is hartstikke belangrijk!quote:Op zondag 28 juli 2013 18:23 schreef indaha het volgende:
Ja ik vind Percy ook leuk(niet dat dat van belang is verder
)
Percival!quote:Op zondag 28 juli 2013 18:36 schreef Takaiki het volgende:
Heer Percival, ridder van de ronde tafel
Ik keur het goed
Vind ik leuker dan Percyquote:Op zondag 28 juli 2013 18:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Percival!Dat is eigenlijk nog beter!
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind ik leuker dan Percy. Voor zover je geïnteresseerd was in mijn mening.
![]()
Vanavond stond in het teken van Het Maecken Der Statieportretjes voor op de site. Dit kwam eruit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blauwtje wilde niet echt, dit is een Boos Blauwtje want HONGER!
[ afbeelding ]
Hij was de laatste dagen stiekem toch weer aan het afvallen, nu heeft hij in 2 uur ruim 25 ml gedronken.
Voor het slapengaan krijgt hij nog een keertje.
![]()
En meneertje lichtgrijs hoefde natuurlijk niet meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |