ik kom er ook niet opquote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef icloud het volgende:
Even terugkomend op d vraag hierboven:waar is de zingende ekster?
Oh uiteraard en dat heeft hij uitstekend gedaan. Maar nog steeds had een Taylor in normale doen hem weggevaagd.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan nog moet je er nog wel van profiteren.
Je moeder is een hoer of niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:21 schreef ejfaar het volgende:
Op dat deuntje waarop ze Whitlock toezingen denk ik altijd een hele andere tekst
Klopt, als die 110avg haalt heeft Ronnie niks te vertellenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh uiteraard en dat heeft hij uitstekend gedaan. Maar nog steeds had een Taylor in normale doen hem weggevaagd.
Het lijkt er ook op dat Whitlock er hier overheen gaat walsen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt, als die 110avg haalt heeft Ronnie niks te vertellen
Ja, zal wel 4-11 worden ofzoquote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijkt er ook op dat Whitlock er hier overheen gaat walsen.
Is daar een GIF/Filmpje van? ;pquote:
quote:
quote:
Ja rtl gaat om 22 uur harstikke live.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
probleem is dat rtl dan vast weer 'live' uit gaat zenden
Geen idee, was vanmiddagquote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef tax_freak het volgende:
[..]
Is daar een GIF/Filmpje van? ;p
[..]
[..]
En dan 11-0 voor Mike.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Nappie-Oleon het volgende:
jammer jammer, ik had een duel der Lage Landen wel tof gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |