Of van Gerwen zoiets kan worden betwijfel ik . Kan ook net zo goed weer door het ijs zakken en rol in de marge gaan spelen. Laat hem eerst maar eens een paar wereldkampioen worden bij de PDCquote:Op zondag 7 juli 2013 20:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja hij zal vast niet veel geleerd hebben en zeker niet de slimste zijn, maar ik denk echt dat hij zich kan ontwikkelen tot een icoon, een motor, een boegbeeld zoals phil dat bij de pdc heeft gedaan zolang hij de ruimte en het alleenrecht krijgt.
Met een beetje commerciële hulp van een manager kan hij dat uitbreiden de wereld over.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij de Nederlandse jeugd is hij al de held. Barney is meer voor de oude mensen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef icloud het volgende:
[..]
Met een beetje commerciële hulp van een manager kan hij dat uitbreiden de wereld over.
Mwah Klaasen is nog geen boegbeeld, maar ik sluit niet uit dat hij het kan worden. Moet het wel echt een topper worden. Het is idd wel fijn dat zowat elke Nederlander snel gooit. Kist ook. Harms niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je zal ook nooit langzame nederlanders zien met mvg en klaasen als nieuw beeld voor de jongeren
ik dacht dat de x beste op de OoM automatisch een tourkaart hadden en dat alle anderen na een jaar opnieuw de qualifying school moest spelen....quote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef icloud het volgende:
[..]
voor de top 16 formeel verlengd moet worden dus.......
Ik denk echt dat er een groepje mensen is opgestaan die het werk van phil kunnen voortzetten en van het darten een hele grote sport kunnen maken die de landsgrenzen veel meer opzoek dan nu, meer richting de usa maar vooral richting azie.quote:
VvdV gooit ook vrij snelquote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah Klaasen is nog geen boegbeeld, maar ik sluit niet uit dat hij het kan worden. Moet het wel echt een topper worden. Het is idd wel fijn dat zowat elke Nederlander snel gooit. Kist ook. Harms niet.
Klopt maar die tourkaart word wel steeds formeel(semi automatisch) verlengd, stelt niks voor het is een brief waarin staat dat je weer een tourkaart hebt.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:52 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
ik dacht dat de x beste op de OoM automatisch een tourkaart hadden en dat alle anderen na een jaar opnieuw de qualifying school moest spelen....
nog meer Paul Limsquote:Op zondag 7 juli 2013 20:52 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er een groepje mensen is opgestaan die het werk van phil kunnen voortzetten en van het darten een hele grote sport kunnen maken die de landsgrenzen veel meer opzoek dan nu, meer richting de usa maar vooral richting azie.
Haavisto kan echt top 32 worden voor Finland. Geweldige speler doet alleen niet allee vloertoernooien, omdat hij in Finland woont.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:55 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
nog meer Paul Lims![]()
Zowieso Duitsland is booming, daarnaast is er een opkomst te merken in Belgie, Hongarije, Finland, Spanje...
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Bij mij staat dat we nog wachten op het begin
Ik bedoel dat het lang duurt met laden.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Bij mij staat dat we nog wachten op het begin
Had ik ook. Ben er nu door.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het lang duurt met laden.
Ben je wel minderjarig dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Als Ronny dit toernooi wint stuur ik een naaktfoto naar Klaasen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Als Ronny dit toernooi wint stuur ik een naaktfoto naar Klaasen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |