Bijna elke week is er wel een vloertoernooi. In het begin van seizoen heb je de UK Open Qualifiers, dan beginnen halverwege de Players Championships en die lopen door t/m november.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef icloud het volgende:
Darts kijken in duitsland was de eerste en laatste keer, net huis op mijn logeeradres.
Wat ik mij afvraag hoe ziet een gemiddeld dagje van mvg of barney eruit als ze geen toernooi gooien, ik neem aan dat er niet elke dag/week een vloertoernooi is.
Dus dan is het 4 uurtjes trainen met een trainer en dan klaar? of hoe moet ik me dat voorstellen.
gooit zowat ieder toernooi hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 19:17 schreef icloud het volgende:
Ik neem aan dat een mvg niet aan alle vloertoernooien meedoet en zeker niet aan de UK Open Qualifiers, anders zou het idioot zijn om elke week op en neer te reizen.
Wat was er dan zo meh aan?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef icloud het volgende:
Darts kijken in duitsland was de eerste en laatste keer, net huis op mijn logeeradres.
Ze verkopen kaarten voor de laatste 2 middag wedstrijden(wist mijn zus) en de gene die alle 4 de wedstrijden wilt zien moet een combiticket kopen, alle opnameapparatuur moet verplicht in een kluisje waarop je ook word gecontroleerd, weinig voorziening, weinig bierstandjes en stervensduur, en daarnaast hangt er een kutsfeer in de zaal dankzij de duitsers met deutschland uber alles en het constante gezeik dat hun hopp via een complot eruit is gewerkt, ik vind de engelse wedstrijden veel leuker daar had je al dit gezeik niet.quote:
En dan ook nog demonstratietoernooien e.d.quote:
Wat vond je van mvg-klaasen?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze verkopen kaarten voor de laatste 2 middag wedstrijden(wist mijn zus) en de gene die alle 4 de wedstrijden wilt zien moet een combiticket kopen, alle opnameapparatuur moet verplicht in een kluisje waarop je ook word gecontroleerd, weinig voorziening, weinig bierstandjes en stervensduur, en daarnaast hangt er een kutsfeer in de zaal dankzij de duitsers met deutschland uber alles en het constante gezeik dat hun hopp via een complot eruit is gewerkt, ik vind de engelse wedstrijden veel leuker daar had je al dit gezeik niet.
Maar ik neem aan dat iemand als mvg niet dagelijks van 8 tot 5 of zoiets bezig is met werken of trainen?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan ook nog demonstratietoernooien e.d.
Zeer goede wedstrijd van mvg, we zaten redelijk dichtbij helaas niet dichtbij genoeg voor een hand.quote:
Heb je hem na de wedstrijd niet kunnen spreken? En jij zat zeker ook te genieten van die haat van Mike richting Jelle. Ze gaven elkaar ook geen handen.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Zeer goede wedstrijd van mvg, we zaten redelijk dichtbij helaas niet dichtbij genoeg voor een hand.
Nee? dat heb ik me gemist, ik heb geprobeerd om mij naar voren te dringen voor een hand, heb de ontmoeting niet goed gezien.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je hem na de wedstrijd niet kunnen spreken? En jij zat zeker ook te genieten van die haat van Mike richting Jelle. Ze gaven elkaar ook geen handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |