Nog ff wachten dus tot de massa het snapt.quote:It is well enough that people of the nation do not understand our banking and monetary system, for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning.
Henry Ford
Heb je daar n bron voor ?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:31 schreef Erasmo het volgende:
Het Koningshuis levert Nederland meer op dan het kost
Zelf BS in t UK - er is helemaal geen bewijs om te zeggen dat 'but they bring so much money into the country' .quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb je daar n bron voor ?
Ik denk nl dat niemand weet hoeveel belastingvrije Shell aandelen Bea heeft en hoeveel belasting de NL'se staat daarop misloopt.
Moet ik ff zoeken maar het het is allemaal uitgerekend.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb je daar n bron voor ?
Ik denk nl dat niemand weet hoeveel belastingvrije Shell aandelen Bea heeft en hoeveel belasting de NL'se staat daarop misloopt.
Ben benieuwd, geloof er nl niets van, bij mijn weten heeft niemand inzage in de vermogens van de Oranje-Nassau's en in 2012 was het onderzoek naar de kosten van het koningshuis geheim.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet ik ff zoeken maar het het is allemaal uitgerekend.
Niemand heeft inzage, behalve de thesauriër die de geldzaken van de Oranjes beheert.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ben benieuwd, geloof er nl niets van, bij mijn weten heeft niemand inzage in de vermogens van de Oranje-Nassau's en in 2012 was het onderzoek naar de kosten van het koningshuis geheim.
http://www.aquariusage.co(...)CD3-AC59BF308103DC0F
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |