Dit inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2013 16:49 schreef Ericr het volgende:
Overigens, GesinkEr af gereden, terug komen en dan op het einde nog beesten om de koplopers bij te halen. Zie je niet veel renners doen als ze voorheen een kopmanrol hadden.
Dat zou een gemis zijn voor Skyquote:
Gesink deed het zelfs goedquote:Op zondag 7 juli 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
Rit gemist vandaagmaar wat wil je met dit weer
Waren LtD en Mollema net zo overtuigend als gister? 4 Nederlanders in de top 20 is wel heul netjes
De menselijke maat, waarbij iedereen snoeihard rijdt.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:03 schreef Marcoss het volgende:
Hoe kan de bus op 27 minuten binnen komen in zo'n rit?
Sprinters zijn goede dalers.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:03 schreef Marcoss het volgende:
Alles wat Ambro vertelt is waar toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik niet, jij presenteert je eigen mening als feit.
Die rijden met 30 man kop over kop in de vallei.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:03 schreef Marcoss het volgende:
Leg dan eens wat in hoeverre dat íets uitmaakt? Je wordt 39e of 50e. Maakt echt geen reet uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles wat Ambro vertelt is waar toch?![]()
!!
Mollema zie ik misschien wel een top 5 plek vasthouden, Ten Dam kan misschien zelfs uit de top 10 tuimelen (om er later waarschijnlijk wel terug in te kruipen, mits geen offday).quote:Op zondag 7 juli 2013 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Na woensdag weten we meer. Dan zullen Mollema en Ten Dam geen top 5 meer staan maar zullenze er qua tijd hopelijk niet ver vanaf zitten. Een tijdrit van 33 km zullen ze op Froome wel een dikke 2 minuten verliezen maar hopelijk houden ze bij de rest de schade beperkt.
Ik hoef dat niet uit te leggen want dat was mijn stelling niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg dan eens wat in hoeverre dat íets uitmaakt? Je wordt 39e of 50e. Maakt echt geen reet uit.
Ik heb nog even gekeken. Het zullen vooral de renners van net buiten de top tien zijn die Mollema voorbij gaan (Ten Dam gaat sowieso zakken), daar staan onder andere Costa en Kwiatkowski. Maar die zal hij normaal gesproken in de bergen wel weer voorbij gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Na woensdag weten we meer. Dan zullen Mollema en Ten Dam geen top 5 meer staan maar zullenze er qua tijd hopelijk niet ver vanaf zitten. Een tijdrit van 33 km zullen ze op Froome wel een dikke 2 minuten verliezen maar hopelijk houden ze bij de rest de schade beperkt.
Da's mooi. Een aderlating (haha) voor Sky.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef marcodej het volgende:
Kyrienka minuut na tijdslimiet binnen, volgens Jose Been.
Zo'n slechte tijdrijder is Ten Dam toch niet? Rijdt nooit echt van voren, maar wel in de middenmoot. Geloof niet dat er zoveel zijn die hem voorbij gaan eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mollema zie ik misschien wel een top 5 plek vasthouden, Ten Dam kan misschien zelfs uit de top 10 tuimelen (om er later waarschijnlijk wel terug in te kruipen, mits geen offday).
Als enige ? Westra, Boeckmans en v.Poppel zaten er toch nog achter ?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef marcodej het volgende:
Kyrienka minuut na tijdslimiet binnen, volgens Jose Been.
Zijn in de grote bus terechtgekomen schijnbaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als enige ? Westra, Boeckmans en v.Poppel zaten er toch nog achter ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |