Wat een sukkel. Een dreun is voor zulke types de beste oplossing.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:56 schreef Poeke het volgende:
Ben ooit gestalkt op mijn 17e. Ex-vriendje kon het niet verkroppen dat ik niet met hem verder wilde. Heeft me 1,5 maand achtervolgd als ik buiten was, onderweg, op mijn werk, op school. Als ik thuis was belde hij dag en nacht elke 10 minuten om vervolgens na 2 x over te laten gaan op te hangen, vreselijk frustrerend. Roddels verspreiden onder kennissen... Samenvatting: niet leuk.
Had gelukkig groepje vrienden die hem er na een tijdje niet zo zachtzinnig op gewezen hebben om me met rust te laten, daarna was het over, gelukkig.
Ze is op borgtocht vrij, betaald door een loodgieter die ze niet kende en die vent wacht nog steeds op een bedankje.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:50 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Naar aanleiding van het verhaal van Mees, die haar ex partner een flinke poos stalkte en nu de bak in moet, vroeg ik mij af of er ook op FOK! (smeuige) stalk-verhalen te lezen zijn.
Dit. Volgens mij zijn de meeste stalkers ook vervelende exenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:56 schreef Poeke het volgende:
Ben ooit gestalkt . Ex-vriendje kon het niet verkroppen dat ik niet met hem verder wilde
Heeft met een psycholoog gepraat en zag daarna in dat hij erg fout bezig was geloof ik. Die Turkse ging trouwen met een ander. Heb helaas geen andere stalktopics, maar deze kon ik me nog goed herinneren.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Hoe is het met die iwannabehigh afgelopen?
Wat een drama. Ook echt niet snappen dat het gewoon eng is.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft met een psycholoog gepraat en zag daarna in dat hij erg fout bezig was geloof ik. Die Turkse ging trouwen met een ander. Heb helaas geen andere stalktopics, maar deze kon ik me nog goed herinneren.
Oke, wtf. En hoe kent ze hem? Waarom doet de politie niks nu hij weer vrij is?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:29 schreef Adverteerhier het volgende:
Mijn beste vriendin word heel erg gestalkt, hij heeft er ook voor vast gezeten en is nu weer vrij en gaat blij verder. Dingen als opwachten, spullen/bloemen/chocolade laten bezorgen, 's nachts aanbellen, de hele dag door smssen/bellen, haar spullen vernielen, de hele dag en nacht door in haar tuin staan schreeuwen, een reis geboekt voor hun twee en de vliegtuigtickets in de bus gedaan bij haar. Hij heeft haar aangerand, in elkaar geslagen en mee in zijn auto proberen te nemen. Hij valt ook haar ouders, haar exen en mij lastig.
Zelf nooit meer ''gestalkt'' dan een ex-scharrel die iedere dag op msn mij vertelde dat we ware liefdes waren. Zelf nooit verder (al gaat dat ook al te ver haha) gegaan dan een jongen zijn rooster op zoeken die bij mij op school zat. Daar was ik helemaal hotel de botel op en ik liep iedere x ''toevallig'' langs. Hij woonde ook 1 straat verder en ik kende zijn broertje, waar ik ''vrienden'' mee was geworden. Uiteindelijk was hij totaal onverwachts op een feestje waar ik ook was. En toen hij interesse in mij toonde, kwam ineens tot inkeer en vond ik 'm niets meer aan. Ik was toen 14 trouwens en zo pak ik het niet meer aan hoor haha.
Ze waren eerst vrienden. Toen ze er achter kwam dat hij meer wilde dan alleen vrienden zijn, heeft ze de vriendschap op een laag pitje gezet en aangegeven dat het niet wederzijds was. Daar ging het dus mis. Hij heeft wel even vast gezeten, maar alles wat hij doet is niet een officieel dreigement ofzoiets. De politie is al vaak gebeld met iedere keer het antwoord dat ze maar weer moet bellen als er ''echt'' iets is gebeurt.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:33 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Oke, wtf. En hoe kent ze hem? Waarom doet de politie niks nu hij weer vrij is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |