SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Nederlandse Animal Crossing City Folk Site // http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/games/wii/animal_crossing_lets_go_to_the_city_9586.html
Engelse site waar je je catalogus e.d. bij kan houden // http://www.animalcrossingcommunity.com/
Engelse site vol met informatie // http://www.animalxing.com
Engelse site vol met QR codes // http://qrcrossing.com/home/
Trailer New Leaf
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
Is een paar keer gemeld iddquote:Op zondag 7 juli 2013 15:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wisten jullie dat dat als je dream suite je dorp update, je dat één keer per dag kan doen en als je dat doet je daar 5000 bells voor krijgt?
Dan was jij het cker die eraan kwam, ik werd dat dorp uitgekickt wegens een fout.quote:
Ik ging naar Lizard.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:51 schreef CapitalC het volgende:
[..]
Dan was jij het cker die eraan kwam, ik werd dat dorp uitgekickt wegens een fout.
Ik wil mijn sinaasappels verkopen!
Ah dat is niet waar! Ik gaf het terug joh!quote:Op zondag 7 juli 2013 15:55 schreef KingLysandus het volgende:
Vlaggenroof ging er met mn geld vandoor. Ik doe het wel op de post. Kan er niemand verder aankomenEerst maar even langs de kapper om m'n roze haar te verhelpen.
Veel spelen denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ah dat is niet waar! Ik gaf het terug joh!maar ik vraag me af hoe iedereen zo ver is met upgraden en shit.
JIj bent echt een crossdresser! Ik zie jou alleen maar in jurken!quote:
Nu vraag ik mij alleen af of de bloemen die je verwijdert op een gegeven moment wel weer terug groeien? Want moet namelijk nog een behoorlijk aantal bugs verzamelen voor mijn museum die volgens mij alleen op het eiland te vinden zijn... Zo ja, dan ga ik dit straks eens proberen!quote:
Je kan ook af en toe struiken kopen op het eiland zelf met medalsquote:Op zondag 7 juli 2013 17:10 schreef Drrk het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij alleen af of de bloemen die je verwijdert op een gegeven moment wel weer terug groeien? Want moet namelijk nog een behoorlijk aantal bugs verzamelen voor mijn museum die volgens mij alleen op het eiland te vinden zijn... Zo ja, dan ga ik dit straks eens proberen!![]()
Vandaag is mijn gardening shop geopend, waardoor ik nu dus eindelijk een bijl heb! Nu nog even uitzoeken hoe het precies zit met welke bomen ik het beste weg kan halen om ruimte te maken voor meer winstgevendere...
Oh echt, nou dan ga ik het eens een kans geven.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:10 schreef disturbedmind het volgende:
[..]
Je kan ook af en toe struiken kopen op het eiland zelf met medals
Hele kleine tikjes geven tegen de analoge stik. Zo langzaam mogelijk benaderen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:55 schreef disturbedmind het volgende:
Ik snap niet hoe je sommige bugs kan vangen op het eiland, ik loop op hem af met a ingedrukt en ik ben nog niet eens in vang bereik en toch vliegt hij al weg. Doe ik iets fout?
Ahah was ff eten. Na 8en weer een poging?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:08 schreef Lollertrolle het volgende:
Reintj waar blijf je nu...
Naja, poort gaat weer dicht dan kan ik naar het eiland.
Nee, die heb ik nog niet!quote:Op zondag 7 juli 2013 13:15 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Heb je al een rococo shelf? Kreeg het vandaag van een bewoner.
Oh wauw, mocht je kiezen welke stijl? En was dat ook nadat er een bewoner naar je toe was gekomen met het idee of krijg je die mogelijkheid wanneer je aan bepaalde criteria voldoet?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:02 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag mijn townhall aanpassen!! Morgen is ie af
En heb mn rococco ook roze gemaakt, prettttyy.
Ben vandaag weinig online, dus ff kijken hoe we gaan delen.
Was jij nou op zoek naar een red hood, of iets anders dat daarbij hoort? De red hood heb ik iig, mocht je m nodig zijn.
Een tijd afspreken lijkt me idd beter dan dat we om elkaar heen gaan werkenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ahah was ff eten. Na 8en weer een poging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |