Daarom thuiskijkenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef icloud het volgende:
Gvd opname apparatuur dient in een kluisje gestopt te worden a 2 euro, stelletje rare kwasten daar in duitsland, bij dartwestrijden in engeland mocht alles gewoon mee, ipad, iphone you name it.
Had me dat eerder gezegd, ben ik voor twee wedstrijden naar duitsland gegaan, en mid weekend bij mijn zus en om het helemaal af te maken hangt er ook nog een kutsfeer in de zaal.quote:
Engeland is echt een topsfeer. Nog nooit in zo'n zaal geweest, maar wil binnenkort wel eens een x gaan kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Had me dat eerder gezegd, ben ik voor twee wedstrijden naar duitsland gegaan, en mid weekend bij mijn zus en om het helemaal af te maken hangt er ook nog een kutsfeer in de zaal.
Ik mag tenminsten mvg zien nog iets positief
Gisteravond was de sfeer wel geweldig.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Had me dat eerder gezegd, ben ik voor twee wedstrijden naar duitsland gegaan, en mid weekend bij mijn zus en om het helemaal af te maken hangt er ook nog een kutsfeer in de zaal.
Ik mag tenminsten mvg zien nog iets positief
ben in 2010 bij de premier league geweest in newcastlequote:Op zondag 7 juli 2013 14:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Engeland is echt een topsfeer. Nog nooit in zo'n zaal geweest, maar wil binnenkort wel eens een x gaan kijken.
De avonden zijn beter dan de middag, ben helaas alleen welkom bij de twee middag partijen.quote:
Je krijgt zometeen wel 2 lekkere potten.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:41 schreef icloud het volgende:
[..]
De avonden zijn beter dan de middag, ben helaas alleen welkom bij de twee middag partijen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:29 schreef hafcfan het volgende:
Dit tournooi is wel de doorbraak van Caven hoor. Van Ronny wint hij ook.
Nee man, dat nooitquote:Op zondag 7 juli 2013 15:50 schreef hafcfan het volgende:
Dit is absoluut niet normaal meer. Gewoon favoriet voor de Matchplay straks.
Denk niet dat Caven daar nu aan denkt.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag Webster gewoon meedoen aan de world matchplay
En dan begint de Matchplay ook al bijna.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:07 schreef Alovenac het volgende:
Jezus, die Caven die gooit voorlopig niet meer hoor.
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:08 schreef hafcfan het volgende:
Klaasen is echt een baas als hij zijn lul aan Mike laat zien.
vanaf 22:00quote:Op zondag 7 juli 2013 16:09 schreef HulkHeld het volgende:
Weet er trouwens iemand of de halve finales vanavond wel gewoon live op tv te volgen zijn?
Vanaf 10 uur, maar halve finales beginnen pas 9 uur dus we missen er maar 1.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:09 schreef HulkHeld het volgende:
Weet er trouwens iemand of de halve finales vanavond wel gewoon live op tv te volgen zijn?
Hoezo, Mike is toch geen minderjarig meisje?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:08 schreef hafcfan het volgende:
Klaasen is echt een baas als hij zijn lul aan Mike laat zien.
Nee maar dan heeft hij zijn schoonzus en hem al gehad. Bijna de hele familie.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoezo, Mike is toch geen minderjarig meisje?
Ach, hij heeft spijt betuigd heeft zijn straf uitgezeten en klaar. Geven ze elkaar nou niet de hand trouwens?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:12 schreef hafcfan het volgende:
Serieus ik verwacht een gemiddelde van 120 en 2 negendartsers. Mike zal nooit meer zo gebrand zijn als vandaag tegen pedo Jelle.
Nee hij gaf geen hand. Mikequote:Op zondag 7 juli 2013 16:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ach, hij heeft spijt betuigd heeft zijn straf uitgezeten en klaar. Geven ze elkaar nou niet de hand trouwens?
lullig.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat pedo jelle zijn lul aan zijn schoonzus liet zien.
jij mag t ook doenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:21 schreef Monolith het volgende:
Kan Taylor ook niet even zijn lul laten zien aan de schoonzus van MvG?
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:21 schreef Monolith het volgende:
Kan Taylor ook niet even zijn lul laten zien aan de schoonzus van MvG?
Ik verwacht niet dat ik ooit tegen hem ga darten.quote:
Ja kun je al zien aan Mikes fanatisme die wil echt 10-1 winnen. Kapot maken die pedo denkt ie.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:22 schreef Alovenac het volgende:
Was dat echt het schoonzusje van MVG ja waar Klaasen die foto's naartoe heeft gestuurd?
Heb zoiets wel eens gehoord, maar verder geen aandacht aan besteed.
Dat verklaard een hoop ja, dacht dat al die haat alleen van dat twitter relletje kwam laatst maar leek mij al sterk.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja kun je al zien aan Mikes fanatisme die wil echt 10-1 winnen. Kapot maken die pedo denkt ie.
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Icloud gaat helemaal los in die zaal hoor, dat voel je.
Schakel je nu pas in dan haha? Vond Caven-Wizard mooier! ;-)quote:Op zondag 7 juli 2013 16:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een van de ziekste partijen sinds lange tijd.
Ja, ik keek eerst de laatste kilometers van de touretappe, dus ik had de overige partijen gemist.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:34 schreef tax_freak het volgende:
[..]
Schakel je nu pas in dan haha? Vond Caven-Wizard mooier! ;-)
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:34 schreef lolrofl het volgende:
In beeld staat:
Michael van Gerwen (Ned)
Jelle Klaasen (Hol)
Komen uit een ander land dus
Mooiste partij sinds tijden dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, ik keek eerst de laatste kilometers van de touretappe, dus ik had de overige partijen gemist.
Dan raad ik je aan om 20;30 op rtl7 de samenvattingen te bekijken ;-)quote:Op zondag 7 juli 2013 16:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, ik keek eerst de laatste kilometers van de touretappe, dus ik had de overige partijen gemist.
om 20:30 is er tour duj ourquote:Op zondag 7 juli 2013 16:35 schreef tax_freak het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om 20;30 op rtl7 de samenvattingen te bekijken ;-)
Ja kut programma.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hinderlijk programma.. tering Dries Roelvink met dat kutgeplayback van 'm..
de samenvattingen zijn van 20;00 - 20;30 i meanquote:
idd, die van mij loopt 15 sec achter hahaquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat een zieke partij. Alleen een 9-darter ontbreekt.
Het is GEEN GAME EN OOK GEEN SETSquote:Op zondag 7 juli 2013 16:48 schreef SanAnt het volgende:
GsM MvG![]()
![]()
![]()
![]()
geen handen schudden Jelle klapt wel voor Mike
Waarschijnlijk ook wel om wat te stoken hoor haha, effe wat extra inwrijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:49 schreef hafcfan het volgende:
Weer geen handen schudden.![]()
Die emotie van Mike wat is die blij .
Wat Jelle was daar juist beter in.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:49 schreef Grifte het volgende:
Heerlijke wedstrijd zeg![]()
MvG net even wat scherper op die dubbels
naaktpicsquote:Op zondag 7 juli 2013 16:50 schreef IbanMayo het volgende:
Is die animositeit tussen MvG en Jelle door dat naaktfoto-incident of zit er meer achter?
Jeb het zijn gewoon vijanden geworden die elkaar helemaal niets gunnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:50 schreef Alovenac het volgende:
Hahaha alles na de laatste pijl zegt genoeg...
Misschien qua percentage, maar op de beslissende momenten gooide MvG ze net wat vaker. Hij kon zich wat meer missers permitteren door zijn hogere scores > voorsprong.quote:
Lewis.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
vanavond
R. Huybrechts - Whitlock
Michael van Gerwen - ???
Finale
Vanaf 21;00
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
'Game shot and the match' wordt gecalled, gewoon gsm dus.
Klopt hij verloor zelfs bijna van Paul.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hamilton haalt bij lange na neit zijn niveau van normaal, al dit hele toernooi neit
Niet haten opquote:Op zondag 7 juli 2013 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt hij verloor zelfs bijna van Paul.
Die doorbraak laat ook wel op zich wachten, zag hem 1-2 jaar geleden spelen en toen hadden de commentatoren het over een nieuwe wereldster, maar afgelopen jaar hem niet op een groot toernooi zien schitteren.quote:
Is ook niet goed genoeg.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die doorbraak laat ook wel op zich wachten, zag hem 1-2 jaar geleden spelen en toen hadden de commentatoren het over een nieuwe wereldster, maar afgelopen jaar hem niet op een groot toernooi zien schitteren.
Ik vind hem een leuke persoonlijkheidquote:Op zondag 7 juli 2013 17:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die doorbraak laat ook wel op zich wachten, zag hem 1-2 jaar geleden spelen en toen hadden de commentatoren het over een nieuwe wereldster, maar afgelopen jaar hem niet op een groot toernooi zien schitteren.
Hij blijft een beetje hangen in de top 20. De grote stap naar de top 8 lijkt net iets te veel gevraagd. Hij blijft echter een taaie speler, alleen scoort hij niet zo erg makkelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk vrij onsympathiek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |