Ik internet elke dagquote:Op zondag 7 juli 2013 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, als je elke dag internet. Maar bliep is bedoeld voor mensen die niet elke dag 3G nodig hebben...
Nooitquote:Op zondag 7 juli 2013 14:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan wacht je tot dat voorbij is, wanneer is dat?
Haten op de dragonborn.quote:
Ja, hoezo is het verleidelijk, dan moet je het niet doen ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:27 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik internet elke dag![]()
I need 3G
I need my texts
Haten op poezenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haten op de dragonborn.
Haten op de Nederlandse vlag.
Jij.
NIET ZO AGRESSIEF :s::SS:;squote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Domme zet dan, wie sluit er nou zo'n abo af.
Waarschijnlijk bedoelt hij dat het abo automatisch wordt verlengd steeds.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik goedkoper uit zou zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, nou stop dat gewoon dan!quote:Op zondag 7 juli 2013 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij dat het abo automatisch wordt verlengd steeds.
Of online bankieren of Bliep/T-mobile opwaardeer bon kopen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:30 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik denk dat ik goedkoper uit zou zijn.
Maar hoe waardeer je op bij bliep?
gewoon oneindig 1 iemand betaalt 10 euro P/maand en we kunnen gratis sms'en en bellenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij dat het abo automatisch wordt verlengd steeds.
Is best wel goedkoop dan, en hoeveel internet heb je danquote:Op zondag 7 juli 2013 14:31 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
gewoon oneindig 1 iemand betaalt 10 euro P/maand en we kunnen gratis sms'en en bellen
Nee, want 3G is hier dus kut.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus dan heb jij op je mobiel 10x zo snel internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |