Ik leef graag op het randje.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Be careful what you wish for it might come true
Op twee pluspunten na is ze niet mooi of zo, ik vond haar gezang trouwens ook niet al te bestquote:Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
ja, dat doet ze, mja.. ze ziet er niet super slecht uit voor 46, maar tochHet is wel heel erg te koop lopen met haar lichaam, maargoed, het is klaarrrrrrrrrrrr
Ach met zo'n jostiband achter d'r ben je al snel mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op twee pluspunten na is ze niet mooi of zo, ik vond haar gezang trouwens ook niet al te best
Dat welquote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ach met zo'n jostiband achter d'r ben je al snel mooi
Alsof dat in zo'n band nodig is, daar steekt ze er gewoon net bovenuit, zoals het een zangeres betaamt.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op twee pluspunten na is ze niet mooi of zo, ik vond haar gezang trouwens ook niet al te best
Oh I wishquote:Op zondag 7 juli 2013 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent de zangeres aan je UI te zien
Braddie is een rolmodel.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Door Braddie heb ik een nare vooroordeel over de meeste FOK!kers hier.
Jahequote:Op maandag 8 juli 2013 01:49 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wie van die verwaande autisten ben jij?
Dat stuk text heeft die "Gradalicious" zelf geschrevenquote:Op maandag 8 juli 2013 02:29 schreef hugecooll het volgende:
Stel je eens voor... je geeft een partij of een intiem diner en er wordt een pauze ingelast voor een muzikaal intermezzo. Er ontstaat sfeer en jouw gasten zijn plezierig getroffen door de ambiance en raken soms ontroerd.
Of bestormen het podium om de band vooral te laten ophouden met die kutmuziek.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:29 schreef hugecooll het volgende:
Stel je eens voor... je geeft een partij of een intiem diner en er wordt een pauze ingelast voor een muzikaal intermezzo. Er ontstaat sfeer en jouw gasten zijn plezierig getroffen door de ambiance en raken soms ontroerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
De muziek vind ik niks mis mee hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 02:34 schreef Levolution het volgende:
Gast, waarom zou je zulke ouwelullenmuziek maken en waarom in godsnaam een dwarsfluit, je bent toch geen Jethro Tull? Wat een bijeengeraapt zooitje en een lelijk wijf ook nog.
Koop gewoon een synthesizer en ga psychedelische new wave/dark ambient maken met een of andere gekke gothic chick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |