Ja, ik had geen zin in een TT met een naam erin want dat vind ik onzin. En dit sloeg wel aardig op waar we het over haddenquote:
Ja ik op mijn gvd Nokia dan. Galaxy S Advance is afgepakt. * SGY realiseert zich dat zijn leven over is.quote:
Samsungquote:Op zondag 7 juli 2013 09:57 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja ik op mijn gvd Nokia dan. Galaxy S Advance is afgepakt. * SGY realiseert zich dat zijn leven over is.
TSen van de SC mogen een voorbeeld hieraan nemen.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik had geen zin in een TT met een naam erin want dat vind ik onzin. En dit sloeg wel aardig op waar we het over hadden.
inderdaad, zijn ook altijd dezelfdequote:Op zondag 7 juli 2013 09:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik had geen zin in een TT met een naam erin want dat vind ik onzin. En dit sloeg wel aardig op waar we het over hadden.
Over dezelfde TT's gesproken.. Slapen Rez, Etsu en Cache nog?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, zijn ook altijd dezelfde
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja, sommige mensen hier zijn eigenlijk alleen maar met elkaar in gesprek. Dan kunnen ze net zo goed de DM gebruiken en ons er niet mee lastig vallen. En iemands naam in een TT zetten omdat je die gene aardig vindt is gewoon kansloos.
Cachet heeft wss geen goede verbinding met hotspot waardoor ze niet op fok kan komen.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:02 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Over dezelfde TT's gesproken.. Slapen Rez, Etsu en Cache nog?
Haten op Samsung Electronics, Samsung Heavy Industries, Samsung Engineering, Samsung Construction & Trading, Samsung Life Insurance, Samsung Everland Resort, Samsung Techwin en Samsung Motorsquote:
Het is gewoon de waarheid.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:00 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Dit had ik nou weer niet van je verwacht.
De kwaliteit is vrijwel altijd ver te zoeken ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haten op Samsung Electronics, Samsung Heavy Industries, Samsung Engineering, Samsung Construction & Trading, Samsung Life Insurance, Samsung Everland Resort, Samsung Techwin en Samsung Motors.
Oh, en Samsung produceert de beeldschermen van Apple producten en is groot aandeelhouder van Foxconn, het bedrijf dat Apple producten in elkaar soldeertquote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid.
Apple > samsung
Dat heeft hier totaal niks mee te maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, en Samsung produceert de beeldschermen van Apple producten en is groot aandeelhouder van Foxconn, het bedrijf dat Apple producten in elkaar soldeert.
De tv's, beeldschermen, decoders en harde schijven heb ik geen slechte ervaringen mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De kwaliteit is vrijwel altijd ver te zoeken ja.
Zucht, lees: de smartphones van samsungquote:Op zondag 7 juli 2013 10:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De tv's, beeldschermen, decoders en harde schijven heb ik geen slechte ervaringen mee.
Jij zei Apple > Samsung. Daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op zondag 7 juli 2013 10:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat heeft hier totaal niks mee te maken.
Ik heb het voornamelijk over de smartphones die zij aanleveren.
Inderdaad Apple maakt zowat alleen toys terwijl Samsung al met koelkasten en TV's komtquote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haten op Samsung Electronics, Samsung Heavy Industries, Samsung Engineering, Samsung Construction & Trading, Samsung Life Insurance, Samsung Everland Resort, Samsung Techwin en Samsung Motors.
Samsung groter dan apple? Zei je dat nou?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij zei Apple > Samsung. Daar ben ik het dus niet mee eens.
Over hun telefoons kan ik geen uitspraken doen, maar op vrijwel alle vlakken is Samsung groter dan Apple.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |