abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130670144
morgen komt er een serieuze gegadigde kennismaken *O* zou wel eens het ideale plekje kunnen zijn, temidden van weilanden & bos
pi_130671724
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:34 schreef Jalea het volgende:
morgen komt er een serieuze gegadigde kennismaken *O* zou wel eens het ideale plekje kunnen zijn, temidden van weilanden & bos
Wat fijn te lezen
pi_130672066
quote:
Dat klinkt goed. :)
Tip: spreek met die mensen af dat je een keer komt kijken, en dat ook echt doen.
Ook voor je eigen gemoedsrust, en om hen te laten merken dat het welzijn van de poesjes je serieus aan het hart gaat.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:37:50 #54
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_130676177
quote:
Geweldig!
En: wat Gwywen zegt. :Y
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_130682508
we hebben afgesproken dat ze morgen komt kijken, dat zij er dan ff over na kan denken (en wij ook), en als we t allen wat vinden dat we ze zelf gaan brengen. dan zien we direct waar ze komen te wonen, maar is denk ik voor de katten zelf ook fijner. dan is de eerste kennismaking met de omgeving met ons er nog bij.
pfff terwijl ik dit typ heb ik een brok ik mn keel ;( ik zal ze vreselijk gaan missen....
maar het is heel fijn te weten dat ze daar veiliger zouden zijn dan hier, en wat ook erg fijn is: ze kunnen daar door een kattenluik erin&eruit wanneer ze maar willen. hier zijn ze afhankelijk van ons om de deur open te doen.
  zondag 1 september 2013 @ 08:40:19 #56
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_130695092
Ik ga duimen!
pi_130713023
ze zijn onderweg naar hun nieuwe huisje ;(
zo lief nieuw baasje dat ze toch mee zijn gegaan. onverwachts bleek de meest eenkennige kat zeer veel aangehaald te willen worden door t nieuwe baasje, en bleef maar terugkomen bij haar. goed teken!
de o zo sociale kat daarentegen hield afstand en negeerde mij compleet ;( ze voelen het echt aan.....
we gaan over paar weekjes als ze wat gewend zijn op bezoek, hopelijk zijn ze dan helemaal ingeburgerd.
maar mijn god, wat missen we ze nu al ;( ;(
pi_130714186
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 18:47 schreef Jalea het volgende:
ze zijn onderweg naar hun nieuwe huisje ;(
zo lief nieuw baasje dat ze toch mee zijn gegaan. onverwachts bleek de meest eenkennige kat zeer veel aangehaald te willen worden door t nieuwe baasje, en bleef maar terugkomen bij haar. goed teken!
de o zo sociale kat daarentegen hield afstand en negeerde mij compleet ;( ze voelen het echt aan.....
we gaan over paar weekjes als ze wat gewend zijn op bezoek, hopelijk zijn ze dan helemaal ingeburgerd.
maar mijn god, wat missen we ze nu al ;( ;(
Ach, sterkte joh, ik weet hoe het voelt, ik heb ooit een poes naar een vriend van mij overgedaan, ik voel het nu nog. Dikke knuf.
  maandag 2 september 2013 @ 11:40:32 #59
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_130737106
Wat fijn dat je een nieuw huisje hebt gevonden.
Sterkte met het gemis.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_130738562
Fijn dat je een huisje hebt gevonden, en hopelijk gaat dit het huisje zijn waar je naar op zoek was en gaan ze het daar geweldig hebben. Sterkte!
pi_130852025
de een begint al goed te wennen, de ander zit nog (letterlijk) achter de kast de hele dag. maar dat hadden we ook niet anders verwacht, zij heeft altijd tijd nodig om te wennen aan grote veranderingen. we zijn wel overtuigd dat de nieuwe baasjes heel lief zijn, gelukkig. over een paar weken eens een kijkje nemen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')