Wat fijn te lezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:34 schreef Jalea het volgende:
morgen komt er een serieuze gegadigde kennismakenzou wel eens het ideale plekje kunnen zijn, temidden van weilanden & bos
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:34 schreef Jalea het volgende:
morgen komt er een serieuze gegadigde kennismakenzou wel eens het ideale plekje kunnen zijn, temidden van weilanden & bos
Geweldig!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:34 schreef Jalea het volgende:
Ach, sterkte joh, ik weet hoe het voelt, ik heb ooit een poes naar een vriend van mij overgedaan, ik voel het nu nog. Dikke knuf.quote:Op zondag 1 september 2013 18:47 schreef Jalea het volgende:
ze zijn onderweg naar hun nieuwe huisje![]()
zo lief nieuw baasje dat ze toch mee zijn gegaan. onverwachts bleek de meest eenkennige kat zeer veel aangehaald te willen worden door t nieuwe baasje, en bleef maar terugkomen bij haar. goed teken!
de o zo sociale kat daarentegen hield afstand en negeerde mij compleetze voelen het echt aan.....
we gaan over paar weekjes als ze wat gewend zijn op bezoek, hopelijk zijn ze dan helemaal ingeburgerd.
maar mijn god, wat missen we ze nu al![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |