Ik durf het risico gewoon niet te nemen. Stel dat ik toch weer allergisch blijk, daar zit ik dan met de poezel... dan wordt het òf wegdoen (lijkt me vreselijk!) of misschien 20 jaar rode jeukende ogen, niesen en astma aanvallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 07:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ook allergisch voor (Siberische) boskatten? Vooral van de Siberische is bekend dat mensen met allergie er vaak beter tegen kunnen doordat ze minder van een bepaald stofje aanmaken
Ja kan ik me voorstellen hoor, vroeg het me alleen afquote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik durf het risico gewoon niet te nemen. Stel dat ik toch weer allergisch blijk, daar zit ik dan met de poezel... dan wordt het òf wegdoen (lijkt me vreselijk!) of misschien 20 jaar rode jeukende ogen, niesen en astma aanvallen.![]()
Dus blijf ik maar poezen-tante - je kunt altijd een beroep op mij doen om je poezel in de vakantie te verzorgen.
Ik vind ze ook prachtig, maar ik heb al 2 Maine Coons in huis die niet met andere katten kunnen. Zoiets zal wel bij meer liefhebbers spelen, die zijn vaak al "voorzien". Plus dat het zonder stamboom wat lastiger herplaatsen is. Maar het duurt wel langer dan ik had verwacht ja. Succes nog TS.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kan dat nu met zulke kattenMiljoenen mensen die maar wat graag een gratis raskat willen.
Die vos is echt gorgeous..
je zal toch iets moeten om deze lieverds,quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:23 schreef Jalea het volgende:
ja tis niet eenvoudig kennelijk. al moet ik erbij vermelden dat we ze liever niet op MP zetten aangezien daar nogal wat vreemde mensen tussen zitten met minder goede bedoelingen
precies, genoeg trash daar die gratis raskatten willen. soms kan ze ook op de site vaneen asiel zetten terwijl je ze thuis houdt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:23 schreef Jalea het volgende:
ja tis niet eenvoudig kennelijk. al moet ik erbij vermelden dat we ze liever niet op MP zetten aangezien daar nogal wat vreemde mensen tussen zitten met minder goede bedoelingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |