PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:24 schreef Tim86 het volgende:
Raaaaaaar..ik heb net zoveel potjes met Kazim als met Burak gespeeld (staan samen in de spits en gebruik ze maar in 1 team) en toch zou Kazim zogenaamd 6 wedstrijden hebben gespeeld en Burak 7..klopt geen fuck van
Allebei wel bijna 1,5 op 1 gemiddeld
Toch maar pitten nu. Toedels.
Bazenserie hè? Heb zelfs alles origineel op dvd hierquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bazenserie hè? Heb zelfs alles origineel op dvd hier
Afscheidscadeau vanavond:
zeg maar dat het wel oke ging met clubs vannacht.quote:
Je hebt Burak misschien een keer in laten vallen bij een ander team of niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:24 schreef Tim86 het volgende:
Raaaaaaar..ik heb net zoveel potjes met Kazim als met Burak gespeeld (staan samen in de spits en gebruik ze maar in 1 team) en toch zou Kazim zogenaamd 6 wedstrijden hebben gespeeld en Burak 7..klopt geen fuck van
Allebei wel bijna 1,5 op 1 gemiddeld
Toch maar pitten nu. Toedels.
leite voor 590k ??quote:Op zondag 7 juli 2013 03:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nav dit filmpje gekocht
Ben pas bij seizoen 2 van Supernatural, maar tis wel vet ja. Zo lang ik niet te veel achter elkaar door kijk
De Nederlander achter Jazz Jackrabbitquote:Op zondag 7 juli 2013 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor het eerst dit jaar bronze Jumbos en dan ook nog silver Jumbos.. dan weet ik dat er veel deals te halen zijn maar ik ga gewoon naar buiten gr gr
Bedankt, daar zat ik op te wachten. Zijn naam kende ik uiteraard al.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
De Nederlander achter Jazz Jackrabbit
http://tweakers.net/video(...)azz-en-killzone.html
zo een downvote gedaanquote:Op zondag 7 juli 2013 12:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/13004178/#comment1458431
Staat een beetje onderin
Veel plezierquote:Op zondag 7 juli 2013 12:25 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga mijn tv buiten zetten dan kan ik fifa doen
Dan ga je nog meer zweten dan wanneer je binnen zit.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:25 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga mijn tv buiten zetten dan kan ik fifa doen
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor het eerst dit jaar bronze Jumbos en dan ook nog silver Jumbos.. dan weet ik dat er veel deals te halen zijn maar ik ga gewoon naar buiten gr gr
Hey jij zou naar buiten... Ik had gister overal een Squad fitness in zowatquote:Op zondag 7 juli 2013 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
De getransferde Morrison opgepikt voor 1.4k in 4-4-2, verkocht voor 7k. Prima deal. Ik heb al op 2 accounts alle bronze Jumbos gekocht en wat ik daarin had was niet echt heel goed.
Vast welquote:Op zondag 7 juli 2013 12:48 schreef wieisboos het volgende:
op H2H hebben ze Bojan gelijk RW gemaakt, beter wordt zijn Ajax versie geen RW
Hij is nog niet getransfereerd in H2H toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:48 schreef wieisboos het volgende:
op H2H hebben ze Bojan gelijk RW gemaakt, beter wordt zijn Ajax versie geen RW
Nee, weet ook niet of dat gaat gebeurenquote:Op zondag 7 juli 2013 12:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij is nog niet getransfereerd in H2H toch?
Ik wissel het af, ik ga naar buiten en dan af en toe weer naar binnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey jij zou naar buiten... Ik had gister overal een Squad fitness in zowat
Ik heb er 1 met +120 en 1 met +130 en ik geef geen neuq. Wil je me alsnog aanraken?quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er 1 met +120 en 1 met +130 en ik geef geen neuq. Wil je me alsnog aanraken? [ afbeelding ]
MAMAquote:
Dit inderdaad. En ik ben nog steeds zo bleek als een melkpak op mijn buik.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
Sow, lekker weertje weer hoor.
Gisteren echt genoten
Heeft hij een kat?quote:
Lolololquote:Op zondag 7 juli 2013 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er 1 met +120 en 1 met +130 en ik geef geen neuq. Wil je me alsnog aanraken? [ afbeelding ]
Delen!quote:Op zondag 7 juli 2013 13:59 schreef Djeetje het volgende:
Op de iPad van me zus staan ook wel fijne foto's zeg
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:59 schreef Djeetje het volgende:
Op de iPad van me zus staan ook wel fijne foto's zeg
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef Reemi het volgende:
Dreetje, kap nou eens met dat gegeil op aandacht.
En dat gegeil op je eigen zusquote:Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef Reemi het volgende:
Dreetje, kap nou eens met dat gegeil op aandacht.
hihi gewoonquote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Djeetje het volgende:
Ik zit jullie gewoon te trollen
Ik wist dat deze reacties kwamen.
quote:
Vind het ook niet echt een stap omhoog...quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
Gouriye naar ADO trouwens. Heracles loopt echt helemaal leeg.
Zonde ja, was een leuke speler voor Heracles. Wilde hij zelf of wilde Heracles van 'm af?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
Gouriye naar ADO trouwens. Heracles loopt echt helemaal leeg.
Nee, precies. Ik vind Heracles qua voetbal zelfs leuker om te zien, al zijn daar dus nu ook wel wat sterkhouders vertrokken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een stap omhoog...
Geen idee.. Lijkt me niet dat Heracles 'm kwijt wilde.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zonde ja, was een leuke speler voor Heracles. Wilde hij zelf of wilde Heracles van 'm af?
Ik weet nu ook wel waarom je buiten gaat FIFA'en.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Djeetje het volgende:
Ik zit jullie gewoon te trollen
Ik wist dat deze reacties kwamen.
Wat doet hij dan?quote:
quote:
GAAAAYYYY!!!quote:Op zondag 7 juli 2013 14:52 schreef Djeetje het volgende:
Ik bestel wss morgen mijn nieuwe pc.
Ga denk ik ook mc video's maken.
Oké.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Doe normaal jezussss.
Ik ga gewoon zon game kanaal maken
Late reactie, maar nee. Daarom is het zo vaagquote:Op zondag 7 juli 2013 10:17 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Je hebt Burak misschien een keer in laten vallen bij een ander team of niet?
misschien zo'n glitchwedstrijdquote:Op zondag 7 juli 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Late reactie, maar nee. Daarom is het zo vaag
Hij heeft bij de helft van mijn team 1 wedstrijd gewoon niet geregistreerd..vaag.
Nah ik heb het ook weleens gehad. Dan heeft je hele team 20 wedstrijden en je spits bijvoorbeeld 19.quote:
Ja, guess so. Maar wel raar dat hij het bij de ene helft wel pakt en de rest niet. Maarja..dat kunnen bugs doen. Niet dat het boeiend is ofzoquote:
Gekke dingen. Ik zeg illuminati.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Late reactie, maar nee. Daarom is het zo vaag
Hij heeft bij de helft van mijn team 1 wedstrijd gewoon niet geregistreerd..vaag.
quote:
Alleen possession stats slaan nergens op. Maar daar fapt de halve community nu ook op.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou graag zien dat assists volgend jaar ook bijgehouden worden. Kan ik nog meer fappen op stats.
Stats [ afbeelding ]
quote:Important notice regarding puush service changes
Hey guys,
We're making some important changes to puush and want to inform you of how it will affect our service.
When we first conceived puush in 2010, we wanted to create a straightforward way to help us quickly share what was on our screens. Soon after, we extended puush to allow us to throw small files around too. Since then, we’ve seen a massive uptake and tremendous support from our users. The problem is that a tremendous majority of puushes aren’t being accessed again after 24 hours - in fact, only 10% of puushes are accessed after a month.
puush to us is a quick way to share things. puush is not a data warehouse.
We do not wish to become a file locker, file storage or backup service. There are plenty of other solutions out there that do a much better job of this (e.g. Dropbox), so what we want to do is this:
* Remove the 200mb storage limit for free users
* Stop offering permanent storage, and files will expire after not being accessed for:
- Free users: 1 month
- Pro users: up to 6 months
* Offer an optional Dropbox “sync” for pro users (i.e. automatically save a copy to dropbox)
How this will affect you after the 1st of August 2013:
* You will no longer have an account storage limits. Feel free to puush as much as you want!
* We are going to start expiring files. At this point, any files which haven't been recently viewed by anyone will be automatically deleted after 1 month, or up to 6 months for pro users.
* If you wish to grab a copy of your files before this begins, you can download an archive from your My Account page (Account -> Settings -> Pools -> Export).
As an example, if you have puush'd images which are being used on a forum, as long as that thread is visited at least once a month (or up to 6 months as a pro user) your files will *always be accessible*.
We have some more awesome changes coming to our service in the near future! If you have any questions about these changes, don't hesitate to contact us at support@puush.me.
For those interested in switching across to pro, we have made the payment options available again at https://puush.me/account/go_pro.
Regards,
The puush team
http://puush.me
SIF Klose en Bukharov.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:36 schreef rolls-reus het volgende:
Welke spelers, goud en silver, moet ik voor het einde van fut écht geprobeerd hebben?mijn lijstje is ibra, robben, motm diabate en motm sangweni
Silver heb je inmiddels wel allemaal gehad volgens mijquote:Op zondag 7 juli 2013 15:36 schreef rolls-reus het volgende:
Welke spelers, goud en silver, moet ik voor het einde van fut écht geprobeerd hebben?mijn lijstje is ibra, robben, motm diabate en motm sangweni
TOTS Diemanti niet gebruikt, maar Barzagliquote:
Diamanti moet je gebruikt hebben hands down beste CAM dit jaarquote:Op zondag 7 juli 2013 15:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
TOTS Diemanti niet gebruikt, maar Barzagli
Ik zal er naar kijken, op zich heb ik wel genoeg coins.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Diamanti moet je gebruikt hebben hands down beste CAM dit jaar
Oke ik maak gewoon een 4222 team en dan wissel ik na 10 wedstrijden gewoon telkens de slechtste kantquote:Op zondag 7 juli 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Silver heb je inmiddels wel allemaal gehad volgens mij
Gold zou ik niet eens echt must haves kunnen noemen. Ik speel graag met Wijnaldum, Fer, Benteke, Lens, Hazard, Götze, Fellaini, Falcao, Jackson to name a few, maar echt must haves..
Zo duur was hij niet ik had hem voor 93K een flinke poos terugquote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zal er naar kijken, op zich heb ik wel genoeg coins.
Hij is nu 100k. Maar ik ben het hele spel al arm geweest. Heb sinds vandaag op een nieuw account weer 120k.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo duur was hij niet ik had hem voor 93K een flinke poos terug
Geen idee..heb niet zoveel gold 4222 gehad..en de teams die ik had werden steeds kapot gespeeld via counters. Misschien Aguero/Balo en Nasri ofzo? Toure erachter.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oke ik maak gewoon een 4222 team en dan wissel ik na 10 wedstrijden gewoon telkens de slechtste kanttot ik iets heel goeds overhoud, ik begin denk ik met ibra en daarachter menez. En aan de andere kant..?
Dat is indd ook wel een leuke.. Misschien komen die er later wel inquote:Op zondag 7 juli 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee..heb niet zoveel gold 4222 gehad..en de teams die ik had werden steeds kapot gespeeld via counters. Misschien Aguero/Balo en Nasri ofzo? Toure erachter.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 7 juli 2013 15:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat is indd ook wel een leuke.. Misschien komen die er later wel in
Ik ga zo beginnen denk ik: http://wefut.com/squad/2718
Barzagli >>>>>>>>>> Diakite en De Cegli >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ljulicquote:Op zondag 7 juli 2013 15:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
SIF Klose en Zarate. of Bukharov samen met Samedov.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Chem... Dan heeft sissoko een linkje te weinig, ik kan misschien wel iets doen met kaboul ofzoquote:Op zondag 7 juli 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barzagli >>>>>>>>>> Diakite en De Cegli >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ljulic
Gewoon zo houden imoquote:Op zondag 7 juli 2013 16:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Chem... Dan heeft sissoko een linkje te weinig, ik kan misschien wel iets doen met kaboul ofzo
1 speler op 7 merk je niets van hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 16:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Chem... Dan heeft sissoko een linkje te weinig, ik kan misschien wel iets doen met kaboul ofzo
Klose kan ik ook nog wel gaan proberen jaquote:Op zondag 7 juli 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
SIF Klose en Zarate. of Bukharov samen met Samedov.
Tim's mening is heiligquote:Op zondag 7 juli 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 speler op 7 merk je niets van hoor
Niemand lijkt hem echt te willen gebruiken, maar de keren dat ik tegen bijvoorbeeld Lingren. speelde, scoorde hij wel aan de lopende band.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Klose kan ik ook nog wel gaan proberen jadie andere sla ik over als je het niet erg vindt
Moet eerst nog alles kopen enzoquote:Op zondag 7 juli 2013 16:10 schreef TBakkert het volgende:
Rolls-Reus, wil je dat team misschien testen?
Ik heb geen silvers meer...quote:Op zondag 7 juli 2013 16:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Moet eerst nog alles kopen enzomaar potje silvers zo?
Heel United team in 4-3-3.quote:
Hahaha dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Daar kan je met silvers wel van winnen. Met bronzes ook.
Isco op LM is een beetje lastig door pacequote:Op zondag 7 juli 2013 16:23 schreef jepperdeprep het volgende:
MOTM Isco op de LM en Ben Arfa op de RM in 4-1-2-1-2. Iemand hier ervaring mee of dat zou werken?
Dat kan werken. Als je echt een goede FIFA-speler bent, denk ik dat je met zulke spelers altijd wel ergens komt...quote:Op zondag 7 juli 2013 16:23 schreef jepperdeprep het volgende:
MOTM Isco op de LM en Ben Arfa op de RM in 4-1-2-1-2. Iemand hier ervaring mee of dat zou werken?
Maar bij 4-1-2-1-2 staan je wingers wel erg naar binnen. Je speelt eigenlijk gewoon met 3 CAM's...quote:
isgoed. Ik stuur je vanavond wel een berichtje.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Uurtje of 7 straks? Ga even een duik nemen nu
Je hebt 2 spelers in de spits die totaal niet complementair zijn en graag een cross krijgen en op LM en RM staan er dan inverted wingers..lijkt me niet fijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Voorin TOTS Benteke en TOTS Michu.
Zwembadje in de tuin?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Uurtje of 7 straks? Ga even een duik nemen nu
Mijn buren hebben een zwembad in de tuin.quote:
die laatste mails ook echtquote:Op zondag 7 juli 2013 16:24 schreef Tim86 het volgende:
WGR / wat vinden jullie van deze nigeriaanse koper?
De TS is er eindelijk achter dat het een scam is
Wij hebben een Jacuzziquote:Op zondag 7 juli 2013 16:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn buren hebben een zwembad in de tuin.
http://andymurrayometer.com/quote:Op zondag 7 juli 2013 16:40 schreef BDIL het volgende:
Ik heb het niet zo met die Engelsen en hun ''Great Brittain'', meeliften op het succes van Schotse en sporters uit Wales waar ze zelf niet al te goed in zijn en dan bijvoorbeeld in voetbal wel een verdeeldheid hebben tussen landen omdat het hun beter uitkomt ( sterke BPL en voldoende goede Engelse spelers )
Precies, gezien de geschiedenis wilt volgens mij niemand meer Great Britian zien bestaan behalve de Engelsenquote:
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb Catania altijd al een geweldige club gevonden.
ik zal ze allemaal doenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
Maar eigenlijk alleen de linker en de tweede van rechts.De rest is voor jullie.
je doet maarquote:Op zondag 7 juli 2013 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
Maar eigenlijk alleen de linker en de tweede van rechts.De rest is voor jullie.
Hij gooit wat ruffies in hun drinken en beuken maar als ze bewusteloos zijnquote:Op zondag 7 juli 2013 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat gul van je Lindgren. Ik neem ze gewoon allemaal mee naar huis.
Kan ik dat ook weer van mijn bucketlist afhalen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij gooit wat ruffies in hun drinken en beuken maar als ze bewusteloos zijn
FUCKETLIST AHhahAHAHAH Aquote:Op zondag 7 juli 2013 17:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan ik dat ook weer van mijn bucketlist afhalen.
Dan nog zal ik ze doenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoals je het hier beschrijft, ben je bijna strafbaar.
quote:
Zwembaden binnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha jaheerlijk in de zomer
in de winter heb je er helaas niks aan.
Lekker schaatsen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha jaheerlijk in de zomer
in de winter heb je er helaas niks aan.
Een poedelbadje op de zolderkamer.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
precies dit een echte fokker heeft een zwembad binnen
stoerquote:Op zondag 7 juli 2013 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die shirts van Catania heb ik weken geleden al gezien, dat jullie het nu pas posten
Ik zit niet zo vaak op Catania.itquote:Op zondag 7 juli 2013 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die shirts van Catania heb ik weken geleden al gezien, dat jullie het nu pas posten
Nee, ik vond de shirts gewoon interessant.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DS is al aan het scouten voor bronzes voor volgend jaar
Haha het is inderdaad chill om met warm weer met vrienden daar een beetje te zwemmen enzoquote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker schaatsen.
Maar nice man, ben jaloers. Vriend van mij op de middelbare school had dat ook, gingen we vaak heen in dit soort tijden
Hoop dat Djokovic zichzelf herpakt. Staat maar matig te spelen en heeft ook wat pech hier en daar.quote:
Zou wel leuk zijn ja, maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoop dat Djokovic zichzelf herpakt. Staat maar matig te spelen en heeft ook wat pech hier en daar.
Ik weet niet wat ik vind. Als Murray wint, ben je wel misschien eindelijk van dat eeuwige gezeik van die Engelsen af, maar als hij niet wint, wil ik die gezichten wel eens zien.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoop dat Djokovic zichzelf herpakt. Staat maar matig te spelen en heeft ook wat pech hier en daar.
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha het is inderdaad chill om met warm weer met vrienden daar een beetje te zwemmen enzobiertje erbij, dat is het goede leven
Arizala is wel geliefd hier. Zie best vaak posts over hem. Bacca valt tegen dus?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:27 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ben een beetje ontevreden over tots bacca, iemand rodallega en arizala geprobeerd? Is 1 van de 2 duidelijk beter?
quote:
Arizala.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:27 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ben een beetje ontevreden over tots bacca, iemand rodallega en arizala geprobeerd? Is 1 van de 2 duidelijk beter?
allebei geweldigquote:Op zondag 7 juli 2013 17:27 schreef rolls-reus het volgende:
Ach ik koop rodallega wel even, arizala had er 5 uit 4 voordat bacca erin kwam, die had er 10 uit 4. Nu rodallega dus even proberenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arizala is wel geliefd hier. Zie best vaak posts over hem. Bacca valt tegen dus?
Dat vond ik ook al raar...quote:Op zondag 7 juli 2013 17:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ontevreden zijn over je spits als hij 10 uit 4 loopt?
Ja hij scoorde in 1 wedstrijd 6x, tegen een starterteamquote:Op zondag 7 juli 2013 17:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ontevreden zijn over je spits als hij 10 uit 4 loopt?
Lindgren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Bony heeft bij mij 28 goals in 19 wedstrijden en ik ben nog steeds niet helemaal tevreden.![]()
quote:
Ja, die was ook mooi.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Lijkt mij wel gisteren bij Dreetje's posts over Project X
ha ha ja heb die op mijn zolderkamer net water gegeven dus ik dacht ik post het ffquote:
haha goede comeback wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
ha ha ja heb die op mijn zolderkamer net water gegeven dus ik dacht ik post het ff
Kan ik hem overkopen? PS3 toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja hij scoorde in 1 wedstrijd 6x, tegen een starterteamdus vandaar
Overkopenquote:
Ik ook jaquote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Moet hier elke keer om grinniken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een aantal dagen geleden was Chandler niet te vinden in 4-2-3-1 en nu kun je hem voor 1.2k kopen in die formatie.
kijken of een lurker hem nu ook koopt
Met de buurmanquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een aantal dagen geleden was Chandler niet te vinden in 4-2-3-1 en nu kun je hem voor 1.2k kopen in die formatie.godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
En dan ook nog zijn moeder vergeten.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
Drie kwartier geen post op een zondagavond. Is mijn internet kapotstuk?
Ik log net weer in. Een paar slechte dagen gehad, vandaag gaat het weer redelijkquote:Op zondag 7 juli 2013 19:26 schreef TBakkert het volgende:
Wel een beetje raar die rust. Weet iemand hier misschien ook hoe het nu met Toefjes gaat?
mmhh, dus nog niet echt een algemene verbetering...quote:Op zondag 7 juli 2013 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik log net weer in. Een paar slechte dagen gehad, vandaag gaat het weer redelijk
Wejooooquote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit 'm gaat worden
je leeft nogquote:Op zondag 7 juli 2013 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik log net weer in. Een paar slechte dagen gehad, vandaag gaat het weer redelijk
Nee. Dat baart me zorgen.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mmhh, dus nog niet echt een algemene verbetering...
Waarom wil je zo graag 2 lompe reuzen samen in de spits hebben? Bij dat team van straks ook alquote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit 'm gaat worden
Mijn gehele huidige vermogen.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Dat baart me zorgen.
Maar goed. TIF Bale gekocht voor 1.199.000 en vandaag verkocht voor 1.386.000. Dat is 117K netto winst
van die Kiessling kan ik me nog een vernietigende youtube review herinneren. TOTS Benteke vond ik een stuk minder dan SIF Lukakuquote:Op zondag 7 juli 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag 2 lompe reuzen samen in de spits hebben? Bij dat team van straks ook al
En nog steeds niemand die Bukharov heeft gebruikt...quote:Op zondag 7 juli 2013 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
van die Kiessling kan ik me nog een vernietigende youtube review herinneren. TOTS Benteke vond ik een stuk minder dan SIF Lukaku
Schiet niet op zo manquote:Op zondag 7 juli 2013 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Investeer dat lekker in goedkope contractjes (of andere consumables) nu, dan heb je in 2 dagen 60 tot 70 % meer dan nu.quote:
Step 1: Crossquote:Op zondag 7 juli 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag 2 lompe reuzen samen in de spits hebben? Bij dat team van straks ook al
Lukaku is sowieso een beest. Hij heeft de anus van Tim86 kapot geragd.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
van die Kiessling kan ik me nog een vernietigende youtube review herinneren. TOTS Benteke vond ik een stuk minder dan SIF Lukaku
Ben ik ook mee bezig. Ik had eerst 80k en toen heb ik dat allemaal in Fitness cards voor 200 coins gestoken. Toen voor 300 coins verkocht en nu heb ik met team erbij 117k...quote:Op zondag 7 juli 2013 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Investeer dat lekker in goedkope contractjes (of andere consumables) nu, dan heb je in 2 dagen 60 tot 70 % meer dan nu.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:35 schreef poker4lifee het volgende:
ToefjesBeterschap weer man, dat het snel weer snel herstelt
Dank je pokerquote:Op zondag 7 juli 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schiet niet op zo man![]()
Hoe lang ben je nu al aan het sukkelen? Week of 4?
pff moeitequote:Op zondag 7 juli 2013 19:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig. Ik had eerst 80k en toen heb ik dat allemaal in Fitness cards voor 200 coins gestoken. Toen voor 300 coins verkocht en nu heb ik met team erbij 117k...
Aan het begin heb ik m geprobeerd. Ik had een IF Dost van vorig jaar verwacht, maar Bukharov kopte bij mij alles misquote:Op zondag 7 juli 2013 19:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En nog steeds niemand die Bukharov heeft gebruikt...
Met dat soort spitsen ben je wel snel gedwongen om 1 bepaald spelletje te spelen..lijkt me niet ideaal eigenlijk. Zou dan eerder voor een complementair duo gaan. Reus spits en Marin op 10 wellicht? Geen idee of Marin goed is though.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Step 1: Cross
Step 2: Celebrate
Nee, ik wil graag een soort van hybrid en niet een standaard BPL team. Maar ik krijg er geen goede pacey LM + ST combo in. TOTS Benteke wil ik er sowieso in hebben.
Het richten is inderdaad niet zijn sterkste kant, maar het is wel echt een tank voor me.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:37 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Aan het begin heb ik m geprobeerd. Ik had een IF Dost van vorig jaar verwacht, maar Bukharov kopte bij mij alles mis
Nog steeds Prednisone? Dat wil je ook niet te lang hebben want daar blijf je gezeik mee houden. Beterschap in ieder geval.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Dank je poker![]()
En jullie hoeven geen zorgen te maken trouwens. Als ik dood ben, dan app ik Revon gewoon
Nu 3 weken. En daarvoor die rug natuurlijk nog. Maar volgende week de scan. Heb nu wel allerlei paardenmiddelen gekregen om op de been te blijven, maar ze helpen wel.
Misschien geef ik m nog een kans met Ozbillic en Jantscherquote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het richten is inderdaad niet zijn sterkste kant, maar het is wel echt een tank voor me.
Nee, nu een ander medicijn, dat helpt tegen zenuwpijn. Wordt ook aan MS patienten gegeven, is tevens een anti-depressiva. Dus de ene troep ben ik kwijt, maar heb weer andere troep er voor terug gekregen.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog steeds Prednisone? Dat wil je ook niet te lang hebben want daar blijf je gezeik mee houden. Beterschap in ieder geval.
Gewoon in 4-2-2-2 met Samedov erachter en dan een wat snellere spits door middel van een hybrid.(Reus-Götzequote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Misschien geef ik m nog een kans met Ozbillic en Jantscher
Ja netjes, ik had ook centen op Murray vandaagquote:Op zondag 7 juli 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, nu een ander medicijn, dat helpt tegen zenuwpijn. Wordt ook aan MS patienten gegeven, is tevens een anti-depressiva. Dus de ene troep ben ik kwijt, maar heb weer andere troep er voor terug gekregen.
Wel goed voorzien trouwens van Murray he?
Jantscher en Ozbillic wil ik nog even proberen. Ze hebben vergelijkbare stats met Burkequote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon in 4-2-2-2 met Samedov erachter en dan een wat snellere spits door middel van een hybrid.(Reus-Götze)
Hazard,quote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Niet slecht maar ik wil geen Mertens meer.
Of Robinho en Pato als koppel? Met Oscar of Coutinho op 10?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Niet slecht maar ik wil geen Mertens meer.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef Toefjes het volgende:
De donaties voor wefut zijn geloof ik nog niet geinvesteerd in een nieuwe server
ja mooi kut, ik heb gedoneerd en ik kan nog steeds niet normaal op de sitequote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef Toefjes het volgende:
De donaties voor wefut zijn geloof ik nog niet geinvesteerd in een nieuwe server
Ik zou in ieder geval een vrij snelle spits naast hem zetten. Die Diego Maurico of Majeed-Waris.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:56 schreef rolls-reus het volgende:
Bakkert, ik heb die bukharov gekocht! Nog tips om het team af te maken? Moet silver zijn
Die zou ook nog kunnen ja. Hmmmm...quote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of Robinho en Pato als koppel? Met Oscar of Coutinho op 10?
alleen geen pacequote:Op zondag 7 juli 2013 19:56 schreef Shygirl18 het volgende:
Prima stats voor een spits toch?
[ afbeelding ]
Ik doe hem in 4231 denk ik, met mauricio erachter kokorin rcam en adryan rcamquote:Op zondag 7 juli 2013 19:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval een vrij snelle spits naast hem zetten. Die Diego Maurico of Majeed-Waris.
En sowieso een CAM die een beetje kan dribbelen en passen.
Lijkt me wel oké!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik doe hem in 4231 denk ik, met mauricio erachter kokorin rcam en adryan rcamallemaal spelers die ik nog een wilde testen
is goedquote:
ik maakte mijn team dat ik wilde gaan maken op wefut. Ging naar webview voor een mooi plaatje voor hier, en toen ging het fout. Team voor niks gemaaktquote:Op zondag 7 juli 2013 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja mooi kut, ik heb gedoneerd en ik kan nog steeds niet normaal op de site
sla de squad dan eerst opquote:Op zondag 7 juli 2013 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik maakte mijn team dat ik wilde gaan maken op wefut. Ging naar webview voor een mooi plaatje voor hier, en toen ging het fout. Team voor niks gemaakt
Dat was eerst gefixt, maar dat werkt niet meer.quote:
sure geef maarquote:
ohhquote:Op zondag 7 juli 2013 20:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat was eerst gefixt, maar dat werkt niet meer.
quote:
Als je op de xbox speelde kon ik het best gebruikenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]geef het dan maar aan iemand anders
thx
Is het weer die tijd van de maand ja?quote:
ps3quote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Als je op de xbox speelt kan ik het best gebruiken
Als je het kwijt wil:quote:
lol laat hem het dan tenminste aan iemand geven die niet zoveel heeftquote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je het kwijt wil:
Loren
LB
532
Sweden
IFK Allvenskan
50K
Ach, de meeste mensen die weinig hebben zijn gewoon lui en willen niet de moeite doen om wat coins bij elkaar te tradenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol laat hem het dan tenminste aan iemand geven die niet zoveel heeft
met dat eerste beschrijf je precies mijquote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, de meeste mensen die weinig hebben zijn gewoon lui en willen niet de moeite doen om wat coins bij elkaar te traden
Vandaag even investeren in silver consumables een paar minuten en maandag of dinsdag is het minimaal 3x meer waard.
sorryquote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, de meeste mensen die weinig hebben zijn gewoon lui en willen niet de moeite doen om wat coins bij elkaar te traden
Vandaag even investeren in silver consumables een paar minuten en maandag of dinsdag is het minimaal 3x meer waard.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol laat hem het dan tenminste aan iemand geven die niet zoveel heeft
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met dat eerste beschrijf je precies mij
Dat is ook je goed recht, maar mijn punt is meer dat die mensen er daardoor niet meer recht op zouden hebben ofzoquote:
haha ja dat is ook weer zoquote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook je goed recht, maar mijn punt is meer dat die mensen er daardoor niet meer recht op zouden hebben ofzo
Daar heb je wel gelijk in. Er is een reden waarom ik minder coins heb dan anderen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook je goed recht, maar mijn punt is meer dat die mensen er daardoor niet meer recht op zouden hebben ofzo
enlighten usquote:Op zondag 7 juli 2013 20:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Er is een reden waarom ik minder coins heb dan anderen.
Jij hebt toch ook veel coins aan packs uitgegeven? Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een goldpack gekocht.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Er is een reden waarom ik minder coins heb dan anderen.
Ik zeg vaak dat ik het niet kan, maar, zoals mij ook al eens is verteld, komt het waarschijnlijk doordat ik er te weinig tijd in steek. Dan verdien ik sowieso wat gratis coins niet meer dan anderen die er wel tijd in steken.quote:
Ja, dan had ik door mijn match coins iets van 500k gehad, maar dat is ook een keuze; het wel of niet openen van gold packs.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook veel coins aan packs uitgegeven? Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een goldpack gekocht.
Dan moet je niet zeuren dat je te weinig coins hebt.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dan had ik door mijn match coins iets van 500k gehad, maar dat is ook een keuze; het wel of niet openen van gold packs.
nog 0x deze fifa?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren dat je te weinig coins hebt.
Dat dus inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren dat je te weinig coins hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |