jouw UI is echt tofquote:Op zondag 7 juli 2013 00:33 schreef practics het volgende:
[..]
Ongeveer de helft, maar het niveau zat er nog wel keer de helft er onder
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:
sorry manquote:Op zondag 7 juli 2013 00:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Trio is prima. Ik wil je echter wel kunnen zien, niet dat je ineens achter me opduikt en ik iets tussen mijn bilspieren voel klemmen.
[..]
Damn, de belangrijkste dag van je leven en jij kan niet eens vrij nemen?
Niks trio. Ik wil LB voor mezelf.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Trio is prima. Ik wil je echter wel kunnen zien, niet dat je ineens achter me opduikt en ik iets tussen mijn bilspieren voel klemmen.
[..]
Damn, de belangrijkste dag van je leven en jij kan niet eens vrij nemen?
niet vechtenquote:
omg omgquote:Op zondag 7 juli 2013 00:35 schreef practics het volgende:
[..]
Danku je mag mij aanraken en ja je mag ook een handtekening...
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij bent tof. Mijn anime/manga bro
Tja. Meer hosselpogingen dan wat anders hier.quote:
Wat heb je genomen?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:35 schreef Toto69 het volgende:
ik weet niet wat ik allemaal zie buiten maar ik zie vliegende aliens wtf
Jij hebt het niet bij 1 pilsje gelaten...quote:Op zondag 7 juli 2013 00:35 schreef Toto69 het volgende:
Jij houdt het niveau nog enigszins op peil hier.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik ben ook een beetje saai/irritant hier.
Moet je nog een jonko?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:35 schreef Toto69 het volgende:
Meer getroll ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja. Meer hosselpogingen dan wat anders hier.
Hoezo, door mij?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:30 schreef practics het volgende:
[..]
[..]
Krijg toch het gevoel dat ik hier te oud voor ben..
nahquote:Op zondag 7 juli 2013 00:36 schreef practics het volgende:
[..]ik wil ook weer 17 zijn ruilen? Jij mij ui ik jou leeftijd?
Deze meen je niet he? Je komt hier niet vaak genoeg om dit te kunnen zeggen Gquote:Op zondag 7 juli 2013 00:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij houdt het niveau nog enigszins op peil hier.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:35 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.ufolou.com/#nabble-td4653784
Helaas wel ja, ik kom hier nog niet zo lang maar toen ik hier net was, werd er niet zo veel getrolled en gehosseld. :pquote:
Ik kwam hier vaker dan jij. Spatieloos is een baas.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze meen je niet he? Je komt hier niet vaak genoeg om dit te kunnen zeggen G
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.ufolou.com/#nabble-td4653784![]()
zelf opruimen viezerik ;squote:Op zondag 7 juli 2013 00:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kwam hier vaker dan jij. Spatieloos is een baas.
Toy story nog zo'n geniale oude movie... Damm als jeugd nu Toy story moeten missen en Power rangers.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:38 schreef Drabit het volgende:
Dus als je veel drinke voordat je naar de tandarts gaat hoeg je niet te betalen voor de verdoving?
We hebben deze SC omgedoopt tot 1 grote hitsige paringsclub. Welkomquote:Op zondag 7 juli 2013 00:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Helaas wel ja, ik kom hier nog niet zo lang maar toen ik hier net was, werd er niet zo veel getrolled en gehosseld. :p
Denk dat dat wel een beetje is waar deze SC om draaitquote:Op zondag 7 juli 2013 00:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Helaas wel ja, ik kom hier nog niet zo lang maar toen ik hier net was, werd er niet zo veel getrolled en gehosseld. :p
KWAM ja, ik zie spatieloos vaker posten....quote:Op zondag 7 juli 2013 00:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kwam hier vaker dan jij. Spatieloos is een baas.
Nee bedankt.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
We hebben deze SC omgedoopt tot 1 grote hitsige paringsclub. Welkom
Is dat waar? Ik heb het net zo zitten bedenken.quote:
quote:
match made in heavenquote:
Ja, het niveau is wel op een all time low, vandaar dat ik niet meer zo veel post.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat dat wel een beetje is waar deze SC om draait
[..]
KWAM ja, ik zie spatieloos vaker posten....
123123123123123123123123123123123123123123quote:
saske of hoe noem je hem?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, het niveau is wel op een all time low, vandaar dat ik niet meer zo veel post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |