Wel goed, ondeugend wel trouwens. Hele armen zitten onder de wondjes, durf niet eens met een t-shirt aan op straat te lopen.quote:
Z'n eitjequote:Op zondag 7 juli 2013 00:10 schreef Spatieloos het volgende:
Waar gaat dat Dexter eigenlijk over, hoor het vaker.
Oh het is al tijd voor een nachteitje
Wat een boefje!quote:Op zondag 7 juli 2013 00:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT
Jammer dat Fall Out Boy zo'n gevalletje eendagsvlieg is.
[..]
Wel goed, ondeugend wel trouwens. Hele armen zitten onder de wondjes, durf niet eens met een t-shirt aan op straat te lopen.
kapoetquote:
quote:
M-m-maar.. Ik ben geen ''kleine terrorist'' (zo noemt mijn vader hem.)quote:
Ja dank je. Zal nooit meer deze fout maken. Hij gaat in mijn blunder boek. Nogmaals, groetjes.quote:
onder de twintig ookquote:Op zondag 7 juli 2013 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dank je. Zal nooit meer deze fout maken. Hij gaat in mijn blunder boek. Nogmaals, groetjes.
Ps. getallen onder de tien schrijf je voluit.
Pss. doei
quote:
Blunderboek. Ook één woord.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dank je. Zal nooit meer deze fout maken. Hij gaat in mijn blunder boek. Nogmaals, groetjes.
Ps. getallen onder de tien schrijf je voluit.
Pss. doei
Neequote:Op zondag 7 juli 2013 00:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hotspot uitvalt, gemeen kind.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hotspot uitvalt, gemeen kind.
Was het een buitenlandse chick?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:16 schreef Toto69 het volgende:
Hoe groot is de kans dat je een random iemand die je in een drukke TC room zag nog weer tegenkomt op een andere dag? Nou, groot dus, want dat gebeurde. Hoe groot is de kans nu dat ik diegene nóg een keer tegenkom? Klein, helaas.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:16 schreef Toto69 het volgende:
Hoe groot is de kans dat je een random iemand die je in een drukke TC room zag nog weer tegenkomt op een andere dag? Nou, groot dus, want dat gebeurde. Hoe groot is de kans nu dat ik diegene nóg een keer tegenkom? Klein, helaas.
Gossie, kom maar even uithuilen hoor. Was het liefde op het eerste gezicht?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:16 schreef Toto69 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |