hahaquote:Op zondag 7 juli 2013 00:43 schreef D. het volgende:
[..]
Daarvoor blowde hij kennelijk niet
Het is zins ze hem kent
Dan zal TS wel heel lelijk zijn dat haar vriend zijn toevlucht neemt tot (soft)drugs
ja, maar hij wilt er niet aan denken, en praten wilt hij ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:58 schreef SaxoPower het volgende:
Hij heeft jou toch om over die gedachten te praten??
Heb je liever dat hij zuipt? Is een stuk schadelijker dan blowen voor je lichaam... Of gaat het om het feit dat hij iets rookt? Wat natuurlijk nooit echt gezond is. Dwing hem dan koekjes te bakken of een vaporizer te kopen. Klaar. Niks ergs meer aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef muiisjj het volgende:
Ik word gek van mijn vriend, hij blowt al zins ik hem ken.
Maar hij ging stoppen.
Ik snap dat het niet direct kan, maar aanstalten maken om te stoppen maakt hij ook niet.
Blowen is niet zo heel erg, maar toch vind ik het gigantisch irritant dat hij het zo veel doet,als hij zegt te stoppen.
En als hij maar gedachtes heeft die niet weggaan pakt hij een blow ik vind het irritant en geld verspilling!![]()
nee, zou ik niet willen dat hij drinkt(doet ie toch niet)quote:Op zondag 7 juli 2013 07:29 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Heb je liever dat hij zuipt? Is een stuk schadelijker dan blowen voor je lichaam... Of gaat het om het feit dat hij iets rookt? Wat natuurlijk nooit echt gezond is. Dwing hem dan koekjes te bakken of een vaporizer te kopen. Klaar. Niks ergs meer aan.
Of gaat het om het feit dat hij iets beloofd maar het niet doet? In dat geval snap ik de frustratie heel goed
Mijn punt: weet 100% zeker waarom jij wilt dat hij stopt. Is hij stoned niet gezellig? Goeie reden. Geeft hij al z'n geld uit aan wiet? Goeie reden. Bezorgt om z'n longen? Zie bovenstaande. Je houdt gewoon niet van 'drugs'? Poep reden vanwege bovenstaande.
Ik zou een blowende vriendin alleen vervelend vinden indien 24/7 stoned en ik liever zou hebben dat ze een andere manier van cannabis consumptie zou vinden =p
lees het dan niet!quote:Op zondag 7 juli 2013 03:22 schreef BlueMage het volgende:
Niet te lezen dit topic, ik zou ook gaan blowen als ik met TS samen zou moeten leven.Of nee, denk dat ik eerder heel veel zou gaan drinken, vind wiet niet zo lekker.
Dan denk ik dat hij niet helemaal klaar is voor een relatie als hij psychisch blijkbaar zo in de knoop zit.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:01 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ja, maar hij wilt er niet aan denken, en praten wilt hij ook niet.
Ik moet eerst 20duizend keer vragen wat er is voor ik eindelijk eens antwoord krijg!
ik probeer ook te praten, maar komen constant problemen omhoog waar ik niets aan kan doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet je met hem praten over die gedachtes ipv hem 'verbieden' iets te doen.
dan zegt hij " ikkan zelf wel stoppen" voor 22aug zou hij stoppen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik weet niet uit welke regio je komt, maar het lijkt me goed dat je vriend zich gaat aanmelden bij de verslavingszorg. Mits ie zelf wil stoppen, want motivatie is een vereiste.
ik begin heb ik niets over blowen gezegd hij kwam er zelf mee!quote:Op zondag 7 juli 2013 09:57 schreef Seven. het volgende:
Eens met eleusis, hij wil helemaal niet stoppen en hij is ook niet van plan om dit te doen. Hij ZEGT dat zodat hij jouw gezeik erover niet aan hoeft te horen, maar hij doet iets anders.
TS, er zit maar een ding op in mijn optiek: ofwel je accepteert dat hij blowt. Ofwel je vertelt hem dat je geen zin hebt in een relatie met iemand die blowt en je pakt je biezen en puppy.
Ik zal het hem vragen, maar dan zegt ie weer wil jou niet kwijt en ben blij wat we hebben alles dit zo samen" hond,huis, wij" maar ik ga het is vragenquote:Op zondag 7 juli 2013 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan denk ik dat hij niet helemaal klaar is voor een relatie als hij psychisch blijkbaar zo in de knoop zit.
Waarom kan jij hier niks aan doen en een jontje blijkbaar wel?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:15 schreef muiisjj het volgende:
ik probeer ook te praten, maar komen constant problemen omhoog waar ik niets aan kan doen.
Dan zegt hij dat voor jou. Zelf is hij daar helemaal niet zo mee bezig, 22 aug is nog heel ver weg. Wat al eerder is gezegd, het initiatief moet echt vanuit zichzelf komen, jij kan hem wel pushen met de beste bedoelingen maar het gaat averechts werken wanneer hij zelf niet écht wilquote:Op zondag 7 juli 2013 11:20 schreef muiisjj het volgende:
dan zegt hij " ikkan zelf wel stoppen" voor 22aug zou hij stoppen. Ben benieuwd.![]()
![]()
omdat ie wist dat jij het niks vind en hij wou jou wel graag zo'n belofte doen, echter lijkt het alsof hij er toch niet zomaar mee wilt ophoudenquote:Op zondag 7 juli 2013 11:21 schreef muiisjj het volgende:
ik begin heb ik niets over blowen gezegd hij kwam er zelf mee!
Alsof jij niks hebt waar je je geld beter uit kan geven. Zoals een zak chips, wat beter uitgegeven kan worden aan een een potje groente. OF dat geld dat je laatst aan die paar schoenen uitgaf terwijl je er eigenlijk nog genoeg hebt. Kulargument dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:32 schreef muiisjj het volgende:
[..]
nee, zou ik niet willen dat hij drinkt(doet ie toch niet)
Maar hij geeft geld hier aan uit terwijl hij het veel beter kan gebruiken.ik snap dat hij dit zelf bepaalt maar hij weet zelf ook dat ie het beter ergens anders uit kan geven(en dan bedoel ik niet aan mij)
Het is inderdaad een frustratie voor mij, dat hij iets beloofd en niet doet.
Ik had inhet begin gezegd dat hij niet hoefde te stoppen.
Maar hij zei zelf nee ik ga stoppen, dan vindt ik dat hij dat ook moet doen.
ik geef geen onnodig geld uit, alleen aan het nodige, want we kunnen het geld beter gebruiken..quote:Op zondag 7 juli 2013 11:29 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Alsof jij niks hebt waar je je geld beter uit kan geven. Zoals een zak chips, wat beter uitgegeven kan worden aan een een potje groente. OF dat geld dat je laatst aan die paar schoenen uitgaf terwijl je er eigenlijk nog genoeg hebt. Kulargument dus.
Laat hem gewoon lekker blowen als hij dat wil. Je raakt een beetje geobsedeerd met dat blowen van hem. Laat hem lekker.
Ben benieuwd. Meestal complete overschatting. Maar ja, zonder motivatie kom je er ook met hulp van verslavingszorg niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:20 schreef muiisjj het volgende:
[..]
dan zegt hij " ikkan zelf wel stoppen" voor 22aug zou hij stoppen. Ben benieuwd.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:34 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ik geef geen onnodig geld uit, alleen aan het nodige, want we kunnen het geld beter gebruiken..
Ik koop niets voor me zelf wat niet nodig is.
En inderdaad raak er geobserdeerd door. En dit vind ik irritant.
Wil er ook vanaf maar weet niet hoe.
Maar ik ga het met hem over hebben, of er geen tussen weg is, een halve roken ipv een hele.
En dat ding rijd gratis..?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:00 schreef muiisjj het volgende:
Als je "monsterjamm traxxas in google voert, krijg je het te zien, ik heb alleen een kap van een cadillac escelade, en van destruction(monsterjam)
Respect. Maar je moet je levenswijze niet gaan opdringen aan iemand anders. Je gaat er niet vanaf komen door hem te dwingen te stoppen met blowen. Laat staan een halve joint oproken.. Probleem ligt toch echt bij jezelf.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:34 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ik geef geen onnodig geld uit, alleen aan het nodige, want we kunnen het geld beter gebruiken..
Ik koop niets voor me zelf wat niet nodig is.
En inderdaad raak er geobserdeerd door. En dit vind ik irritant.
Wil er ook vanaf maar weet niet hoe.
Maar ik ga het met hem over hebben, of er geen tussen weg is, een halve roken ipv een hele.
Nah ik snap wel dat TS niet blij is met het gedrag van haar partner. Vooral aangezien een dergelijke blowverslaving meestal een symptoom is van een onderliggend probleem. TS zal alleen moeten bedenken welke stappen zij wil zetten als haar partner het blowen belangrijk blijft vinden.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:11 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Respect. Maar je moet je levenswijze niet gaan opdringen aan iemand anders. Je gaat er niet vanaf komen door hem te dwingen te stoppen met blowen. Laat staan een halve joint oproken.. Probleem ligt toch echt bij jezelf.
quote:Op zondag 7 juli 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat wel over wanneer hij ouder dan 20 is. Zo niet, dan weet je dat je iemand anders moet zoeken, omdat hij waarschijnlijk een ambitieloze uitkeringstrekker wordt.
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat wel over wanneer hij ouder dan 20 is. Zo niet, dan weet je dat je iemand anders moet zoeken, omdat hij waarschijnlijk een ambitieloze uitkeringstrekker wordt.
waarschijnlijk blowt hij zoveel omdat jij steeds zo loopt te zeiken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:17 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Nee ik wou hem niet veranderen.
Hij zei toen zelf dat hij wou stoppen, en ik raak geirriteert dat ie dit niet doet.
verbieden werkt niet, snap je dat nog steeds niet? hopelijk krijg je later geen kinderen, dat worden sowieso drugsverslaafden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef muiisjj het volgende:
Ik vind het gigantisch irritant, dat hij toen zei ik ga stoppen. (Toen heb ik hem ook echt tijd niet zien blowen,dit deedt ie uit eindelijk stiekem).
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
verbieden werkt niet, snap je dat nog steeds niet? hopelijk krijg je later geen kinderen, dat worden sowieso drugsverslaafden.
dat ding rijdt op elektro.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
En dat ding rijd gratis..?
Over onnodig geld uitgeven gesproken.....
Lekker hypocriet..
Hobby's kosten geld... jij de auto, hij z'n jointje...
dat hij een halve rookt ipv een hele dat het in iedergeval op zo'n manier minder is..quote:
En die halve wordt al snel toch een hele of hij stopt gewoon er gewoon twee keer zoveel in, dan ben je net zo verquote:Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef muiisjj het volgende:
[..]
dat hij een halve rookt ipv een hele dat het in iedergeval op zo'n manier minder is..
En dat ik dan stop met zeiken, en onderliggende probleem hebben we ook al over gehad, vandaag was in iedergeval leuk!
Hele dag wezen zwemmen,met onze pup en broertjes en zusje van ons pup.
En uit eten geweest om het gedoe en leuke dag af te sluiten.
Dus nu nog volhouden, dan komt hetgoed.
Oh en dan kost het niets..? Een beetje accu is duur zat, en onderhoud, onderdelen en stroom zijn ook niet gratis he..quote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef muiisjj het volgende:
[..]
dat ding rijdt op elektro.
Geen benzine.maar wezijn er alover uit
Jep, jezelf ontspannen met een jointje duidt inderdaad op enorme problemen op een ander vlak, moet haast wel!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef DuracellPower het volgende:
Je vriend heeft duidelijk een ander probleem, wat ie probeert weg te blowen... Focus je daar op, dan kan het misschien nog wat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |