Beter dan die van een ander. Van mijn eigen weet ik tenminste wat er mee gebeurd is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef milaya het volgende:
dan heb je eigenlijk je eigen lul in je bek, is toch smerig
sowieso lullenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Beter dan die van een ander. Van mijn eigen weet ik tenminste wat er mee gebeurd is.
Error 404 logische redenatie niet gevondenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef milaya het volgende:
Op jouw kop na dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef milaya het volgende:
[..]
sowieso lullenwalgelijkste/lelijkste creaties van onze lieve heer.
Klopt. Behalve die van mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef milaya het volgende:
[..]
sowieso lullenwalgelijkste/lelijkste creaties van onze lieve heer.
dat is hetzelfde aks dat een man jou niet beft omdat zijn sigaar erin is geweest.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef milaya het volgende:
beetje infantiel jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Giechelen die 'matties' ook nog als je een poepje laat ts?
Verder vind ik het allemaal wel prima.
een mán zal mij nooit beffenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:02 schreef blow... het volgende:
[..]
dat is hetzelfde aks dat een man jou niet beft omdat zijn sigaar erin is geweest.
Haha jij bent 12.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef milaya het volgende:
[..]
een mán zal mij nooit beffensowieso mannen en seks, nee dankjewel
oke jij zou niet met je vrouw kussen als ze jou gebeft eheeft?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef milaya het volgende:
[..]
Ik weet dat het laat is, maar hoor jij niet nog in de keuken te staan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef milaya het volgende:
[..]
nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef CrushedTinBox het volgende:
Lekker in sperma roeren, ben je homo of zo?
vrouwen daarintegenquote:
liever niet. ik proef niet graag mijn eigen poesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef blow... het volgende:
[..]
oke jij zou niet met je vrouw kussen als ze jou gebeft eheeft?
nee een tapijt is lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef milaya het volgende:
[..]
vrouwen daarintegen![]()
maar mannen, ik word al misselijk als ik aan zo'n slangetje met haar denknog allemaal vieze restjes erop. nee dankjewel, ik sla even over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |