abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:50:48 #1
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128671318
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_128671437
Luuk had vandaag overdag ook alleen een romper aan. Met korte broekspijpjes. Thuis lag hij gewoon in luier. Thuis heeft hij bijna nooit sokken aan. Ik vind zijn teentjes zo lief O+ Ik kan dr niet afblijven. Hij heeft ze nu zelf ook ontdekt.
Rollen is dr nog steeds niet bij. Hij komt tot op zijn zij en duikt dan weer terug.
*poef* nu is het weg
pi_128671508
Mijn baby is zijn handen aan het ontdekken, echt hilarisch! :D En dat gezicht erbij :D O+
pi_128671509
Hier ook tot twee dagen geleden hoor kj, en toen lukte hem opeens per ongeluk en sindsdien stopt hij er niet meer mee! (L)
Erg leuk als hij op de commode ligt;)

Dus je zult zien, komt nog wel en heel snel ;)

LE, wat lief :)
pi_128671622
Riley ligt nu in een pyjama met korte mouwen in haar zomerslaapzak. Ik kijk meestal naar de temperatuur in haar kamer. Als die boven de 25 is durf ik korte mouwen. Daaronder krijgt ze lange mouwen.

Al dames die toe zijn aan het dreumestopic ga ik zo missen :'(

L-E dat is zo lief O+
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:59:31 #6
381212 Gulara
From the future
pi_128671646
zaterdag 6 juli 2013 @ 22:45 • 297
laziness
Wat gebruik je om in te bakeren?
Het klinkt zo warm
O. ging er met dit weer in zijn luier in omdat het anders onverantwoord was qua warmte in de pacco.

Een lakenachtig iets. Iets dikker misschien. Hij heeft er Australië mee overleefd dus ik ben er hier niet bang voor eerlijk gezegd. De nacht is ook wat koeler en door het slapen koelt hij ook af. Nooit zweterig wakker geworden of zo.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:59:33 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128671647
Ik kom vast heel dom over, maar ik merk echt niet of zij het warm of koud heeft eigenlijk :?. Ze huilt eigenlijk alleen als ze wil eten. Nekje voel ik regelmatig, maar ik weet niet hoe het hoort te voelen :@. Ik merk geen natte haartjes ofzo. Ze heeft nu aan: sokjes, broekje (gewone, geen korte) romper korte mouw en een overslagvestje met lange mouw. Aan het slaapzakje zitten geen mouwen, dus met blote armen leek me geen goed plan. Vriendlief schat de slaapkamer op 22 graden. Kind slaapt prima en veel, dus tja... Haar handjes vind ik meestal vrij koel aanvoelen vergeleken met de mijne.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:01:09 #8
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128671696
Als het nekje klam of nat is, dan heeft ze het te warm. Als het nekje warm aanvoelt, is het goed. Als het nekje koel is, heeft ze het wat te koud. Dat is zo'n beetje de richtlijn.

Handjes en voetjes kunnen prima heel koel/koud zijn, terwijl ze het toch warm heeft. Dat is geen goede graadmeter.

Maar ik geef toe, het kan best lastig zijn om te beoordelen.

Edit: Wat leuk L_E!
pi_128671705
Het gaat echt van 'oooh wat mooooi O+ wat is het?' naar 'omfg, het komt op me af KILL IT NOW! :'( '

En weer terug. En dan 36 keer. :D
pi_128671709
Handjes zijn geen goede graadmeter. Ik zou een laagje uitdoen. Zou een rompertje lange mouw doen en een leggingkje oid. Warmte kan ook zorgen voor veel slapen. Als een baby het te koud heeft meldt hij/zij dat wel. Te warm niet echt geloof ik.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:04:18 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128671804
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Handjes zijn geen goede graadmeter. Ik zou een laagje uitdoen. Zou een rompertje lange mouw doen en een leggingkje oid. Warmte kan ook zorgen voor veel slapen. Als een baby het te koud heeft meldt hij/zij dat wel. Te warm niet echt geloof ik.
Dat zou wel verklaren waarom ze al twee dagen amper wakker is :@. Ga het eens proberen. Overdag durf ik wel iets met korte mouw :Y.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128671907
Wat kj zegt ja :)
pi_128671942
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat zou wel verklaren waarom ze al twee dagen amper wakker is :@. Ga het eens proberen. Overdag durf ik wel iets met korte mouw :Y.
Ik zou het gewoon proberen. Je merkt vanzelf of het werkt.
*poef* nu is het weg
pi_128671953
Xcuz, ik heb in t begin als ik dacht dat hij t te warm of te koud had ook gewoon heel vaak z'n temp opgenomen, en daardoor merkte ik dat t inschatten steeds makkelijker werd..
En idd voetjes en handjes zijn geen goede graadmeters, die zijn snel koud(er).

Ow ligt nu in z'n romper en slaapzak onder een lakentje(het is daar 26 graden)
Na z'n late voeding doe ik meestal nog een truitje aan.
Maar hoe doen jullie dat eigelijk? Halen jullie al snel t dekentje weg? Em dan ook een lakentje?
pi_128672128
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Te warm niet echt geloof ik.
Nouuuuu F kan best hard krijsen als hij het heet heeft. Maar dan is hij ook doorweekt, en wordt er ondanks zijn gemor en gezweet maar niks aan gedaan (in de mc dus bijvoorbeeld).
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:13:14 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128672169
Ga dat eens doen idd, thnx :). En morgen wapen ik me ff met de thermometer. Arme Noor :').
pi_128672252
Beetje sudocreme erop (niet teveel want dan blijft je thermometer koud van de crème) deed hier wonderen. Kan hem er induwen wanneer in wil en F reageer niet eens. ( :') )
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:16:28 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128672296
Ik voel me echt zo'n n00b he... Vreselijk! Geen broertjes of zusjes en ook nog nooit opgepast. M'n eerste luier ooit verving ik pakweg vijf weken geleden.

:@
pi_128672421
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel me echt zo'n n00b he... Vreselijk! Geen broertjes of zusjes en ook nog nooit opgepast. M'n eerste luier ooit verving ik pakweg vijf weken geleden.

:@
Dat had ik ook 2.5 jaar geleden. Het komt wel goed. Echt :*
*poef* nu is het weg
pi_128672429
Femke ligt momenteel te slapen in een mouwloos rompertje en een pakje met korte mouwtjes en korte pijpjes. In het begin van de avond ook een slaapzakje, maar ze zweette er zo ongeveer uit, dus heb die maar snel weer uitgedaan. Het was 27 graden op haar kamertje...
Ze heeft het niet snel koud, net als haar broer. Hebben ze van mij ben ik bang..
pi_128672526
Wat Kj zegt, XM, het komt echt goed!
(en dan krijg je de tweede, en blijkt dat je van sommige dingen weer net zo onzeker wordt als bij de eerste ;-) , en zelfs dan komt het goed!)
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:24:51 #22
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128672576
Kou kan veel minder kwaad dan warmte dus beter later nog een laagje er bij dan die warmte stuwing :Y

En al doende leert men. Ik ben heel blij geweest altijd met dit forum en tips en adviezen.
En merk ook dat ik er veel meer opgepikt heb dan dat ik uit puur mijn omgeving gehaald zou hebben. Schat aan informatie hier :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_128672655
Eensch!
pi_128672667
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef laziness het volgende:

En al doende leert men. Ik ben heel blij geweest altijd met dit forum en tips en adviezen.
En merk ook dat ik er veel meer opgepikt heb dan dat ik uit puur mijn omgeving gehaald zou hebben. Schat aan informatie hier :Y
+1!
:)
pi_128672790
/agree!
Het is 'maar internet', maar wat ben ik soms toch ontzettend blij met jullie! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')