Alfa godverdommese !quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik gooi er even een niet Randstandbiertje door.
Ook best hoor, als het maar geen Bavaria isquote:
Goor kut PSV bierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best hoor, als het maar geen Bavaria is.
Nee nerdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goor kut PSV bier
En Amstel is dat slootwater wat die neuzen zuipen
Alfa en Hertog Janquote:
Blijf lekker onder de rivieren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
OK jongens, hierover zijn we het vast allemaal eens;
GROLSCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whaha PSV strikes backquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:26 schreef fokjoekresie het volgende:
[..]
Polderboertjes die niet weten dat NL een soort Griekenland zou zijn zonder Eindhoven.
Een tsunami zou dit land goed doen met al die bijstandtrekkers onder zeeniveau.
PSV gaat echt niet failliet,genoeg sponsors in de buurt.
Het is geen Feyenoord wat op het niveau van ADO en Utrecht thuishoort maar gorgel maar door,jullie komen er wel achter met die domme polderfabeltjes.
""Brainport regio Eindhoven is het trekpaard van de Nederlandse economie. Met 70.000 arbeidsplaatsen in de industrie en 40% van de toegevoegde waarde in de maak industrie. Zuidoost Nederland kent ook een hogere bijdrage aan het Bruto Nationaal Product (14,5%) dan elders in Nederland. Groot Amsterdam (11,2%), Utrecht (8,9%), Den Haag (5,6%) en Groot Rijnmond (8,6%) hebben een lagere bijdrage""
Maaw se sijn so lekkew cweatief bezigrrrrr. De hele Randstad is 1 grote subsidieput vol nutteloze verwijfde brallers en randdebiele prutsers.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
OK jongens, hierover zijn we het vast allemaal eens;
GROLSCH Bavaria/ Dommels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, een man met smaak. Als je een vrouw was waren we nu getrouwd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef LethalNinja het volgende:
Alfa, Leffe, Jupiler, Warsteiner, Hertog Jan
^_^quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk, een man met smaak. Als je een vrouw was waren we nu getrouwd.
Op HJ na dan.
Dit ja. Als jij zes soorten koude pils blind gaat proeven haal je wellicht je pils eruit die je altijd drinkt maar om ze allemaal te herkennen wordt lastig hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Pils is pils, zoveel verschil zit er nou ook weer niet in, hooguit een nuanceverschil qua smaak.
Ach ik ga niet weer die blinde smaaktest uit Belgie erbij halen waaruit bleek dat de belgen die blind gingen proeven Heineken het lekkerst vondenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit ja. Als jij zes soorten koude pils blind gaat proeven haal je wellicht je pils eruit die je altijd drinkt maar om ze allemaal te herkennen wordt lastig hoor.
Dat is ook niet zo vreemd. Bij zo'n test zitten altijd een aantal biertjes die ik zelden drink. Dus die kan ik hooguit herkennen als "een van de biertjes die ik bijna nooit drink".quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit ja. Als jij zes soorten koude pils blind gaat proeven haal je wellicht je pils eruit die je altijd drinkt maar om ze allemaal te herkennen wordt lastig hoor.
Wellicht proef jij geen verschil maar de meesten wel.... Een Heineken smaakt duidelijk anders dan bijvoorbeeld een Hertog Jan. Een Alfa is weer veel zachter dan een Warsteiner. En Grolsch heeft sowieso de kenmerkende smaak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Pils is pils, zoveel verschil zit er nou ook weer niet in, hooguit een nuanceverschil qua smaak.
Heeft ook zo heerlijk veel met PSV te maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:14 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Whaha PSV strikes backmoet wel even worden gequote, zeer vermakelijke reactie
Sorry man, bedoelde de regioquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Heeft ook zo heerlijk veel met PSV te maken.
Dat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef LethalNinja het volgende:
Alfa, Leffe, Jupiler, Warsteiner, Hertog Jan
nee, dat denk je maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wellicht proef jij geen verschil maar de meesten wel.... Een Heineken smaakt duidelijk anders dan bijvoorbeeld een Hertog Jan. Een Alfa is weer veel zachter dan een Warsteiner. En Grolsch heeft sowieso de kenmerkende smaak.
Voor 't eckte eckte genieten drink ik tijdens 't uitgaan btw 't liefst speciaal bier
Het labeltje op het flesje bepaald voor een groot deel de smaakervaring.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wellicht proef jij geen verschil maar de meesten wel.... Een Heineken smaakt duidelijk anders dan bijvoorbeeld een Hertog Jan. Een Alfa is weer veel zachter dan een Warsteiner. En Grolsch heeft sowieso de kenmerkende smaak.
Voor 't eckte eckte genieten drink ik tijdens 't uitgaan btw 't liefst speciaal bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |