quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoewel die joden die altijd maar denken dat andere supporters jaloers zijn op hun pauperclubje ook wel aandoenlijk zijn, zijn ze nog niet zo achterlijk als die provinciale boertjes
Kan me er niet druk om maken. We spreken er inderdaad niet over totdat we worden aangesproken. Toch blijft het dan leuk om die niet randstad'ers heerlijk te trollen. Haters gaan haten, zoiets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, zoals bijna altijd in dit soort topics, dat denken wij helemaal niet, we houden ons niet op die manier bezig met PSV eigenlijk.
Zoals het altijd gaat met "randstad vs niet-randstad" wij geven geen neuk, de niet-randstad briest van haat.
Toch is het leuk als we volgend seizoen weer eens ouderwets kunnen strijden met feyenoord om het kampioenschap en de boeren op een straatlengte afstand zetten. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Altijd leuk, een kakkerlakje met een mening. Rotterdamse denkers
Dat is op zich een mooie instelling. Ik zal ook niet vaak klagen over Randstedelingen, tenzij het topic ter sprake komt. Er zijn genoeg dingen op ze aan te merken, maar ze komen nooit bij mij in het oosten en dat is prima.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan me er niet druk om maken. We spreken er inderdaad niet over totdat we worden aangesproken. Toch blijft het dan leuk om die niet randstad'ers heerlijk te trollen. Haters gaan haten, zoiets.
Eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch is het leuk als we volgend seizoen weer eens ouderwets kunnen strijden met feyenoord om het kampioenschap en de boeren op een straatlengte afstand zetten. Zoals het hoort.
Eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch is het leuk als we volgend seizoen weer eens ouderwets kunnen strijden met feyenoord om het kampioenschap en de boeren op een straatlengte afstand zetten. Zoals het hoort.
Al in ronde 3!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
EensHoewel die boertjes meer landstitels hebben, vind ik Feyenoord toch een veel imponerende club dan PSV. Kan niet wachten op de klassiekers
Ach, dromen mag. Op papier zijn jullie nog die topclub van weleer, in werkelijkheid is het gewoon een troosteloze luchtbel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:00 schreef Red_85 het volgende:
Wij hebben:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach, dromen mag. Op papier zijn jullie nog die topclub van weleer, in werkelijkheid is het gewoon een troosteloze luchtbel.
PSV heeft Feyenoord inmiddels al op 7 titels gezet, dus waar je op baseert dat jullie 'ouderwets' kunnen strijden om de titel met Ajax weet ik niet
Tijdens welke seizoenen hebben jullie dan gestreden met Amsterdam om de schaal ?
Titels van Feyenoord;
In 98-99 werd Willem II 2e en Ajax 6e.
In 92-93 werd PSV 2e en Ajax 3e
In 83-84 werd PSV 2e en Ajax 3e
De titel daarvoor in 1973-1974 heb je vast en zeker niet meegemaakt. Dus lul niet. Je hebt ws. nog nooit een echte titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord meegemaakt. (In 73-74 werd overigens Twente 2e en Ajax 3e).
Titels waarbij Ajax aan de haal ging met het kampioenschap en waarin jullie meestreden heb ik niet gechecked. Zal ook wel meevallen.....
De laatste 15 jaar sowieso niet. Dus laat dat 'zoals het hoort' maar snel weg en strijd lekker met FC Utrecht om die UEFA Cup plaatsen.
Nee, want PSV is de echte ware klacht in het nederlandse voetbal.quote:
Nu geef ik eerlijk toe dat ik mij wel een beetje schaam. Ik was ook in de veronderstelling dat Ajax in het verleden vaak om de landstitel heeft gestreden met Feyenoord. Zal het wel hebben gehoord van vlotgebekte jongetjes op straat ofzo. Neemt niet weg dat de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax vaak iets episch hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach, dromen mag. Op papier zijn jullie nog die topclub van weleer, in werkelijkheid is het gewoon een troosteloze luchtbel.
PSV heeft Feyenoord inmiddels al op 7 titels gezet, dus waar je op baseert dat jullie 'ouderwets' kunnen strijden om de titel met Ajax weet ik niet
Tijdens welke seizoenen hebben jullie dan gestreden met Amsterdam om de schaal ?
Titels van Feyenoord;
De titel daarvoor in 1973-1974 heb je vast en zeker niet meegemaakt. Dus lul niet. Je hebt ws. nog nooit een echte titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord meegemaakt. (In 73-74 werd overigens Twente 2e en Ajax 3e).
Titels waarbij Ajax aan de haal ging met het kampioenschap en waarin jullie meestreden heb ik niet gechecked. Zal ook wel meevallen.....
De laatste 15 jaar sowieso niet. Dus laat dat 'zoals het hoort' maar snel weg en strijd lekker met FC Utrecht om die UEFA Cup plaatsen.
Nog altijd beter dan die kut club in Amsterdam.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:00 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Nee, want PSV is de echte ware klacht in het nederlandse voetbal.
Kutbroabanders
Ajax en PSV als gelijken zienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die kut club in Amsterdam.
Dus met gelijke maten meten, ook dit topic sluiten dan
Misschien niet letterlijk "ouderwets" strijden, maar toch zeker figuurlijk. Feyenoord en Ajax zijn - hoe je het ook wendt of keert - de 2 grootste clubs van Nederland die samen het Nederlands voetbal in de jaren '70 op de kaart gezet hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:01 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nu geef ik eerlijk toe dat ik mij wel een beetje schaam. Ik was ook in de veronderstelling dat Ajax in het verleden vaak om de landstitel heeft gestreden met Feyenoord. Zal het wel hebben gehoord van vlotgebekte jongetjes op straat ofzo. Neemt niet weg dat de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax vaak iets episch hebben(ook voor de neutrale toeschouwer).
Sterke post!
Ja, heel mooi. maar juist daardoor moest en zou fnoord zich revancheren thuis en maakten ze daarom Ajax kampioen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Baalhaar het volgende:
En nog een plaatje voor de feyenoord fans
[ afbeelding ]
Ik heb kort gewerkt in Brabant op misschien 15 minuten rijden van het PSV stadion, maar op die locatie waar ik werkte was er in het team van 15 man maar 1 PSV fan, helft Ajax, twee Feyenoord en dan nog één voor Fortuna Sittard ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh trouwens ik woon in Den Bosch, maar ik zie meer mensen om me heen die voor Ajax zijn dan voor PSVDus zelfs in Brabant lopen ze niet warm voor PSV
Elke club heeft z'n affichesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Bowa bowa bowa toch. Mij als kakkerlak aanzien is toch wel echt het laatste wat ik aan jou dacht. Helemaal na die posts van mij richting valek. En dat voor een oudmod.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Titels van Feyenoord;
Dude. We hoeven maar 2 foto's te laten zien. Heatwave kwam met de tweede.quote:
Sssst.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
De enige keer dat er hard werd gejuicht om een rotterdamse goal. Wijnaldum met de 3-1. Notabene nu een psv'erquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel mooi. maar juist daardoor moest en zou fnoord zich revancheren thuis en maakten ze daarom Ajax kampioen..
De twee grootsten. Niet voor niets De Klassieker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien niet letterlijk "ouderwets" strijden, maar toch zeker figuurlijk. Feyenoord en Ajax zijn - hoe je het ook wendt of keert - de 2 grootste clubs van Nederland die samen het Nederlands voetbal in de jaren '70 op de kaart gezet hebben.
Gevoelsmatig horen die 2 gewoon samen om de titel te strijden zonder iemand anders daarbij.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De twee grootsten. Niet voor niets De Klassieker.
psv denkt er altijd maar bij te horen, maar dat heeft niets anders te maken met grootheidswaan. Ook al is feyenoord voor mij De rivaal en is het totaal mijn club niet. Die club heeft tenminste wel inhoud, ziel en karakter. Alles wat psv niet heeft.
Als je tegen feyenoord moet leef je naar De Klassieker, naar psv een lastige wedstrijd.
Tuurlijk, wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax hebben historisch gezien een veel beladener karakter als pakweg PSV - Ajax of PSV - Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:01 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nu geef ik eerlijk toe dat ik mij wel een beetje schaam. Ik was ook in de veronderstelling dat Ajax in het verleden vaak om de landstitel heeft gestreden met Feyenoord. Zal het wel hebben gehoord van vlotgebekte jongetjes op straat ofzo. Neemt niet weg dat de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax vaak iets episch hebben(ook voor de neutrale toeschouwer).
Sterke post!
Als je uit Den Bosch komt ben je voor Den Bosch kut.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh trouwens ik woon in Den Bosch, maar ik zie meer mensen om me heen die voor Ajax zijn dan voor PSVDus zelfs in Brabant lopen ze niet warm voor PSV
Dan snap je het gewoon niet. In eerste instantie was het nog wel grappig om Feyenoorders te pesten met hun slechte resultaten, maar na een tijdje is de lol er wel vanaf en wil je weer dat de spanning terug komt. Het is een beetje alsof je elk jaar met twee vingers in de neus kampioen wordt, dat gaat ook vervelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tuurlijk, wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax hebben historisch gezien een veel beladener karakter als pakweg PSV - Ajax of PSV - Feyenoord.
Dat heeft echter niet alleen te maken met de voetbalclubs en de historie, maar meer met de relatie van de steden onderling. Amsterdammers moet in het algemeen niets hebben van Rotterdammers en andersom ook niet.
Dat je dan hier op FOK leest dat er Feyenoord en Ajax supporters elkaar een titelstrijd gunnen, daar gaat mijn gezicht zich zo van trekken
Tuurlijk gun je het elkaar niet. Een Ajacied hoopt dat Feyenoord 10e wordt en een Feyenoorder hoopt dat van Ajax. En dat in de onderlinge duels keiharde strijdlust verwacht wordt lijkt me logisch.
Ik ken je niet eens, dus dat ik je aanzie voor een kakkerlak... zie het als een compliment of zoietsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bowa bowa bowa toch. Mij als kakkerlak aanzien is toch wel echt het laatste wat ik aan jou dacht. Helemaal na die posts van mij richting valek. En dat voor een oudmod.
Schaam je. Diep. Overigens ben ik het wel stiekem eens met je eerste zin![]()
Maar he, in NL zijn er maar 2 echt grote clubs. Ajax en feyenoord. De rest is rotzooi of zijn omhooggevallen boeren.
Succes trouwens met jezelf groter praten dan feyenoord. Lukt je toch niet. Dat weten Ajacieden en feyenoorders ook.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dan snap je het gewoon niet. In eerste instantie was het nog wel grappig om Feyenoorders te pesten met hun slechte resultaten, maar na een tijdje is de lol er wel vanaf en wil je weer dat de spanning terug komt. Het is een beetje alsof je elk jaar met twee vingers in de neus kampioen wordt, dat gaat ook vervelen.
Dat die voor een beetje spanning zorgt, het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze alsnog onder Ajax eindigen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!
Buiten de twee onderlinge duels maakt het de gemiddelde fan geen reet uit man.
Flikker op. Dus je hoopt dat de club waar je historisch gezien de meeste haat voor moet hebben hoog eindigt. Het moet niet gekker worden
ps. Combobreaker
Sure. 'Het is wel de bedoeling' .... dat stukje zegt genoeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:21 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat die voor een beetje spanning zorgt, het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze alsnog onder Ajax eindigen.
Maar goed, ik snap dat je dit niet begrijpt. PSV heeft immers niet zo'n mooie geschiedenis. Die heeft alleen een stapeltje titels zonder lading.
Voor Zwollenaren is het ook mooi dat de Eagles gepromoveerd zijn. Nu kunnen ze weer met Deventer de strijd aan gaan.
Nee, dan zou ik voor Roda JC moeten zijn. Waarom moet ik voor de club zijn waar ik vandaan kom, of waar ik in de buurt woon? Het gaat me om het voetbal en niet om de afstand van m'n huis tot aan het stadion.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je uit Den Bosch komt ben je voor Den Bosch kut.
Ja, duh. Er zit nog wel een verschil tussen het willen van spanning en willen verliezen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sure. 'Het is wel de bedoeling' .... dat stukje zegt genoeg.
Dat zei de Rotterdamse denker ooit. Een geleerde met veel aanzien in Rotterdam en omstreken!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik voor Roda JC moeten zijn. Waarom moet ik voor de club zijn waar ik vandaan kom, of waar ik in de buurt woon? Het gaat me om het voetbal en niet om de afstand van m'n huis tot aan het stadion.
Laat hem. Dit is de moeite allemaal niet waardquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, duh. Er zit nog wel een verschil tussen het willen van spanning en willen verliezen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, duh. Er zit nog wel een verschil tussen het willen van spanning en willen verliezen.
Nee, die riep "kankerlul" op het einde van zijn preek, niet "kut"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zei de Rotterdamse denker ooit. Een geleerde met veel aanzien in Rotterdam en omstreken!
Ik gun het hem, dat hij in ieder geval begrijpt wat hij mist als PSV-fan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Laat hem. Dit is de moeite allemaal niet waard
Klopt. Maar dat soort taal vind ik niet aan mezelf besteed. Daar heb ik een te lage opleiding voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, die riep "kankerlul" op het einde van zijn preek, niet "kut"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |