Wat is dat voor statement? Waarop is dat gebaseerd? Komop zeg, zo moeilijk is die vraag toch nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV is in die twee continenten gewoon de grootste club?
Uhm. Nee. Duidelijk niet. In Azïe is Ajax duidelijk de grootste club.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV is in die twee continenten gewoon de grootste club?
Ondertussen bij twente:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:08 schreef Wotte het volgende:
Ondertussen bij de scouting van psv: BRANDS!!11 Ajax wil sergi roberto huren, GODVERDOMME Phillip dat geintje met bojan flikken ze niet nog eens, GEEF ME DE TELEFOON !!1
in Azïe denken ze dat VVV een topclub isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Uhm. Nee. Duidelijk niet. In Azïe is Ajax duidelijk de grootste club.
Neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Uhm. Nee. Duidelijk niet. In Azïe is Ajax duidelijk de grootste club.
In brabant denken ze dat PSV een topclub isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
in Azïe denken ze dat VVV een topclub is
Ondertussen bij feyenoord: Nog steeds geen geld hihahoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ondertussen bij twente:
'Joop! Er is een nieuwe jeugd speler van Feyenoord. Joop: MOOI! Hoe heet ie? Andere vent: geen idee, meneer. Joop: MOOI! bieden maar!'
Ga maar eens naar China. Je zult in iedere sportwinkel daar Ajax-shirts kunnen vinden, terwijl er echt geen PSV-shirt te bekennen is.quote:
Zuid-korea is niet zo raar. Ze hebben als icoon hiddink nog, die diep in z'n hart Ajax supporter isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ga maar eens naar China. Je zult in iedere sportwinkel daar Ajax-shirts kunnen vinden, terwijl er echt geen PSV-shirt te bekennen is.
Neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
in Azïe denken ze dat VVV een topclub is
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Maar daar weten ze deze prachtclub wel te waarderen
VVV een prachtclub?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Maar daar weten ze deze prachtclub wel te waarderen
Polderboertjes die niet weten dat NL een soort Griekenland zou zijn zonder Eindhoven.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:29 schreef JochemSjakie het volgende:
Mensen die niet weten dat PSV zonder de financiële hulp van ons allemaal allang failliet zou zijn
Goed onderbouwde post.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan noem je mijn posts van een niet al te hoog niveau
Godverdomme kerel![]()
[..]
Dan heb je het mis.
Oh de afgunst en jaloezie druipt van deze post af, hoe diep zit de haat geworteld bij dit provinciaaltje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:26 schreef fokjoekresie het volgende:
[..]
Polderboertjes die niet weten dat NL een soort Griekenland zou zijn zonder Eindhoven.
Een tsunami zou dit land goed doen met al die bijstandtrekkers onder zeeniveau.
PSV gaat echt niet failliet,genoeg sponsors in de buurt.
Het is geen Feyenoord wat op het niveau van ADO en Utrecht thuishoort maar gorgel maar door,jullie komen er wel achter met die domme polderfabeltjes.
""Brainport regio Eindhoven is het trekpaard van de Nederlandse economie. Met 70.000 arbeidsplaatsen in de industrie en 40% van de toegevoegde waarde in de maak industrie. Zuidoost Nederland kent ook een hogere bijdrage aan het Bruto Nationaal Product (14,5%) dan elders in Nederland. Groot Amsterdam (11,2%), Utrecht (8,9%), Den Haag (5,6%) en Groot Rijnmond (8,6%) hebben een lagere bijdrage""
Maaw se sijn so lekkew cweatief bezigrrrrr. De hele Randstad is 1 grote subsidieput vol nutteloze verwijfde brallers en randdebiele prutsers.
Neuj echt niet.quote:
Jaja, daar istie weer! Ik zat erop te wachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh de afgunst en jaloezie druipt van deze post af, hoe diep zit de haat geworteld bij dit provinciaaltje?.
Mooie post, dank je, maakt mijn dag net nog een stukje leuker, zo hier aan het vondelpark met een espresso.
Heb je hem ook weer, en weer zie je dus dat het een reactie is op..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jaja, daar istie weer! Ik zat erop te wachten.
Heatwave versus provinciaaltjes met een snedige post waarin een willekeurig bekend plein/park/gebouw in Amsterdam wordt genoemd.De koning der zwakzinnigen.
Ik houd het meestal zo oppervlakkig mogelijk, dan is het voor jou te volgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer, en weer zie je dus dat het een reactie is op..
En jij komt nooit verder dan dom schelden, dus echt tellen doet je mening ook niet. Moet je nog een lolly?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jaja, daar istie weer! Ik zat erop te wachten.
Heatwave versus provinciaaltjes met een snedige post waarin een willekeurig bekend plein/park/gebouw in Amsterdam wordt genoemd.De koning der zwakzinnigen.
Leuk hoor, die zogenaamd denigrerende toon, nu denken alle mensen die meelezen dat ik zoooo dom ben, wat een goed gevonden manier van posten zeg, hulde!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik houd het meestal zo oppervlakkig mogelijk, dan is het voor jou te volgen.
Hoe is die espresso, Amsterdammer? Lopen er nog smerige provinciaaltjes voorbij?
Gezellige mensen uit het hele land, maar dan toch zeker wel alleen met een Amsterdams accent he? Niet van die Tukkers enzo he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk hoor, die zogenaamd denigrerende toon, nu denken alle mensen die meelezen dat ik zoooo dom ben, wat een goed gevonden manier van posten zeg, hulde!
Lekker hoor, nee hoor, gewoon gezellige mensen uit het hele land en de rest van de wereld die niet als kleine verwende kutpeutertjes vol blinde haat janken hoe kut de randstad is.
Hoe is het in jouw haatdorp?.
Nee hoor, werken hier genoeg studenten uit brabant etc bij mij op het werk, gezellig hoor. Die klagen allemaal niet zo over van alles en nogwat alsof ze groot onrecht is aangedaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezellige mensen uit het hele land, maar dan toch zeker wel alleen met een Amsterdams accent he? Niet van die Tukkers enzo he?Die zijn allemaal echt super jaloers op je.
Met je espresso.
Echt? Wat een verraders. Ik begin mijn ochtend altijd met een krantje en een tirade richting de hoofdstad. Om dan de bloeddruk weer te laten slinken zet ik een dvd'tje op van afgelopen jaar toen ik Prins Carnaval was hier in het durp. Dan kom ik weer helemaal tot rust. Met zoeen hoed met lange veer enzo. Wie er nou jaloers?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, werken hier genoeg studenten uit brabant etc bij mij op het werk, gezellig hoor. Die klagen allemaal niet zo over van alles en nogwat alsof ze groot onrecht is aangedaan.
Moet je ook eens proberen, je niet zo druk maken om ons, doen wij ook niet om jullie.
Als jij dat leuk vindt moet je dat gewoon doen, ik heb er geen last van hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt? Wat een verraders. Ik begin mijn ochtend altijd met een krantje en een tirade richting de hoofdstad. Om dan de bloeddruk weer te laten slinken zet ik een dvd'tje op van afgelopen jaar toen ik Prins Carnaval was hier in het durp. Dan kom ik weer helemaal tot rust. Met zoeen hoed met lange veer enzo. Wie er nou jaloers?
Je valt uit je rol.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij dat leuk vindt moet je dat gewoon doen, ik heb er geen last van hoor.
Nee hoor, jij post gewoon iets over waar je woont en wat je doet, geen rant-post vol opgekropte haat. Waarom zou ik daar negatief op reageren?quote:
Meestal janken de mensen uit de Randstad dat die stomme mensen uit de provincie ook daadwerkelijk zo stom zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk hoor, die zogenaamd denigrerende toon, nu denken alle mensen die meelezen dat ik zoooo dom ben, wat een goed gevonden manier van posten zeg, hulde!
Lekker hoor, nee hoor, gewoon gezellige mensen uit het hele land en de rest van de wereld die niet als kleine verwende kutpeutertjes vol blinde haat janken hoe kut de randstad is.
Hoe is het in jouw haatdorp?.
Onzin, meestal hebben we het niet over jullie, alleen als er dus weer zo'n voorbeeld als net voorbij komt, dan wordt er even gereageerd, niet andersomquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:37 schreef valek het volgende:
[..]
Meestal janken de mensen uit de Randstad dat die stomme mensen uit de provincie ook daadwerkelijk zo stom zijn.
Okquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, meestal hebben we het niet over jullie, alleen als er dus weer zo'n voorbeeld als net voorbij komt, dan wordt er even gereageerd, niet andersom.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:13 schreef valek het volgende:
[..]
Ajax dat voor een prikkie de Arena huurt en gesponsord wordt door een bedrijf die staatssteun kreeg is helemaal niet illegaal? Ajax, de meest kutte club die er is. Als die club ineens verdwijnt dans ik de hele dag van plezier.
Ze stralen nog niet eens een zak uit, laat staan dat ze in eindhoven weten wat het woord 'uitstraling' betekend. Zij denken dat 'uitstraling' een straal met bloed uit een arm is na het kapotslaan van een ruit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
PSV straalt gewoon geen zak uit, maar daar kunnen zij ook weinig aan doen.
Oh nee hoor. Als we 7 jaar achter elkaar geen kampioen worden ga ik me pas druk maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Doet het zeer jochie dat Ajax, de huidige landskampioen, wel zijn zaakjes voor elkaar heeft? In tegenstelling tot het jarenlange wanbeleid bij psv wat beloond werd door de gemeenteraad?
Dan heb ik wat voor je..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het je troost![]()
Trouwens, was jij dat die een sv'tje had opgelopen bij de laatste psv - Ajax?
[ afbeelding ]
Ik kan het me enigszins wel voorstellen dat jij dat bent. Je komt namelijk niet bijster slim over als je over Ajax spreekt hier.
Ik zou me dan alvast maar een beetje zorgen gaan maken. Met het huidige beleid van je club en de uitgedunde selectie, gaan jullie daar hard naartoe. Misschien komt er nog wel een berichtje uit Brussel jullie kant op.. Dan is het helemaal bal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef valek het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Als we 7 jaar achter elkaar geen kampioen worden ga ik me pas druk maken.
Oew, nu voel ik me beledigd hoor, nu voel ik me beledigdquote:En nee, ik ben die persoon niet. Sorry dat ik niet zo slim overkom, pas me aan aan jullie.
vv. Hapert?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:07 schreef eQuaL het volgende:
PSV sowieso terechte klacht, verder is dit maar een kinderachtige discussie. Er is maar 1 echte club in Brabant dat is de parel van het zuiden
NAC met hun Feyenoord-obsessie en ons de hele tijd Dordt Noord noemen enzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:07 schreef eQuaL het volgende:
PSV sowieso terechte klacht, verder is dit maar een kinderachtige discussie. Er is maar 1 echte club in Brabant dat is de parel van het zuiden
Een keer? Zijn ze geweest in 1921.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:25 schreef BaasBanaan het volgende:
Wanneer wordt NAC eigenlijk een keer landskampioen?
Toevallig was ik afgelopen maand nog in China. En guess what; ik was in een sportwinkel en men had geen shirts van beide clubs.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ga maar eens naar China. Je zult in iedere sportwinkel daar Ajax-shirts kunnen vinden, terwijl er echt geen PSV-shirt te bekennen is.
Hertog Homo !!!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Mooi zo, nu allemaal een Hertog Jan dan maar?.
Ja, ik dacht ik gooi er even een niet Randstandbiertje doorquote:
Alfa godverdommese !quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik gooi er even een niet Randstandbiertje door.
Ook best hoor, als het maar geen Bavaria isquote:
Goor kut PSV bierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best hoor, als het maar geen Bavaria is.
Nee nerdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goor kut PSV bier
En Amstel is dat slootwater wat die neuzen zuipen
Alfa en Hertog Janquote:
Blijf lekker onder de rivieren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
OK jongens, hierover zijn we het vast allemaal eens;
GROLSCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whaha PSV strikes backquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:26 schreef fokjoekresie het volgende:
[..]
Polderboertjes die niet weten dat NL een soort Griekenland zou zijn zonder Eindhoven.
Een tsunami zou dit land goed doen met al die bijstandtrekkers onder zeeniveau.
PSV gaat echt niet failliet,genoeg sponsors in de buurt.
Het is geen Feyenoord wat op het niveau van ADO en Utrecht thuishoort maar gorgel maar door,jullie komen er wel achter met die domme polderfabeltjes.
""Brainport regio Eindhoven is het trekpaard van de Nederlandse economie. Met 70.000 arbeidsplaatsen in de industrie en 40% van de toegevoegde waarde in de maak industrie. Zuidoost Nederland kent ook een hogere bijdrage aan het Bruto Nationaal Product (14,5%) dan elders in Nederland. Groot Amsterdam (11,2%), Utrecht (8,9%), Den Haag (5,6%) en Groot Rijnmond (8,6%) hebben een lagere bijdrage""
Maaw se sijn so lekkew cweatief bezigrrrrr. De hele Randstad is 1 grote subsidieput vol nutteloze verwijfde brallers en randdebiele prutsers.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
OK jongens, hierover zijn we het vast allemaal eens;
GROLSCH Bavaria/ Dommels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, een man met smaak. Als je een vrouw was waren we nu getrouwd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef LethalNinja het volgende:
Alfa, Leffe, Jupiler, Warsteiner, Hertog Jan
^_^quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk, een man met smaak. Als je een vrouw was waren we nu getrouwd.
Op HJ na dan.
Dit ja. Als jij zes soorten koude pils blind gaat proeven haal je wellicht je pils eruit die je altijd drinkt maar om ze allemaal te herkennen wordt lastig hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Pils is pils, zoveel verschil zit er nou ook weer niet in, hooguit een nuanceverschil qua smaak.
Ach ik ga niet weer die blinde smaaktest uit Belgie erbij halen waaruit bleek dat de belgen die blind gingen proeven Heineken het lekkerst vondenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit ja. Als jij zes soorten koude pils blind gaat proeven haal je wellicht je pils eruit die je altijd drinkt maar om ze allemaal te herkennen wordt lastig hoor.
Dat is ook niet zo vreemd. Bij zo'n test zitten altijd een aantal biertjes die ik zelden drink. Dus die kan ik hooguit herkennen als "een van de biertjes die ik bijna nooit drink".quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit ja. Als jij zes soorten koude pils blind gaat proeven haal je wellicht je pils eruit die je altijd drinkt maar om ze allemaal te herkennen wordt lastig hoor.
Wellicht proef jij geen verschil maar de meesten wel.... Een Heineken smaakt duidelijk anders dan bijvoorbeeld een Hertog Jan. Een Alfa is weer veel zachter dan een Warsteiner. En Grolsch heeft sowieso de kenmerkende smaak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Pils is pils, zoveel verschil zit er nou ook weer niet in, hooguit een nuanceverschil qua smaak.
Heeft ook zo heerlijk veel met PSV te maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:14 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Whaha PSV strikes backmoet wel even worden gequote, zeer vermakelijke reactie
Sorry man, bedoelde de regioquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Heeft ook zo heerlijk veel met PSV te maken.
Dat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef LethalNinja het volgende:
Alfa, Leffe, Jupiler, Warsteiner, Hertog Jan
nee, dat denk je maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wellicht proef jij geen verschil maar de meesten wel.... Een Heineken smaakt duidelijk anders dan bijvoorbeeld een Hertog Jan. Een Alfa is weer veel zachter dan een Warsteiner. En Grolsch heeft sowieso de kenmerkende smaak.
Voor 't eckte eckte genieten drink ik tijdens 't uitgaan btw 't liefst speciaal bier
Het labeltje op het flesje bepaald voor een groot deel de smaakervaring.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wellicht proef jij geen verschil maar de meesten wel.... Een Heineken smaakt duidelijk anders dan bijvoorbeeld een Hertog Jan. Een Alfa is weer veel zachter dan een Warsteiner. En Grolsch heeft sowieso de kenmerkende smaak.
Voor 't eckte eckte genieten drink ik tijdens 't uitgaan btw 't liefst speciaal bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |