Omdat iedereen dan TC gaat doen, waardoor de SC doodgaat.quote:
Mijn school 50 km. Nee dit is niet de meest dichtstbijzijnde school, er zijn nog 2 ROC's hier maar de ene heeft mijn opleiding niet en op de andere zat ik vorig jaar en daar was alles gewoon zo slecht geregeld, zo veel gedoe gehad met mijn stage en we kregen toetsen over stof die nieteens behandeld wasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een uur met het OV zegt niks over de daadwerkelijke afstand. Ik doe er 55 minuten over als ik met de bus ga, terwijl mijn school maar 12,5km fietsen is.
[..]
Ik kreeg eigenlijk ¤106,- per maand, maar binnenkort nog maar ¤97,- per maand aan stufi.
teveel geblowed?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan m'n keeltje niet aan op dit moment.
Nog steeds niet? Wanneer ben jij weer nuttig en kan ik mijn lul er weer inproppen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan m'n keeltje niet aan op dit moment.
had je maar in 1x HBO moeten gaan doenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn school 50 km. Nee dit is niet de meest dichtstbijzijnde school, er zijn nog 2 ROC's hier maar de ene heeft mijn opleiding niet en op de andere zat ik vorig jaar en daar was alles gewoon zo slecht geregeld, zo veel gedoe gehad met mijn stage en we kregen toetsen over stof die nieteens behandeld wasMijn ouders waren het er dan ook mee eens dat het beter voor mij was om naar deze school te gaan en dat dat dan een jaartje wat duurder zou worden wat betreft reiskosten nemen ze dan maar voor lief.
In augustus weer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Wanneer ben jij weer nuttig en kan ik mijn lul er weer inproppen?
Nou, als je ouders betalen zie ik het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn school 50 km. Nee dit is niet de meest dichtstbijzijnde school, er zijn nog 2 ROC's hier maar de ene heeft mijn opleiding niet en op de andere zat ik vorig jaar en daar was alles gewoon zo slecht geregeld, zo veel gedoe gehad met mijn stage en we kregen toetsen over stof die nieteens behandeld wasMijn ouders waren het er dan ook mee eens dat het beter voor mij was om naar deze school te gaan en dat dat dan een jaartje wat duurder zou worden wat betreft reiskosten nemen ze dan maar voor lief.
jijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef hezdunnah het volgende:
zoo die banga dan ik krijg gelijk een dikke stibba
Ben met allemaal 7ens, 8en en 9's geslaagd voor mijn vmbo-T maar helaas was wiskunde mijn enige onvoldoende en meteen een 3,5, waardoor ze me niet wilden op de havoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had je maar in 1x HBO moeten gaan doen
Dan pas? Ik zoek wel een nieuw gat.quote:
Maar hoezo is dat erg, kom dan ook gwn naar de TC.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat iedereen dan TC gaat doen, waardoor de SC doodgaat.
Nee. Tijd dat ze linkjes naar TC weer verboden maken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoezo is dat erg, kom dan ook gwn naar de TC.
Nouja die hebben het dus ook niet zo breed hè dus het zou wel fijn zijn als er daar iets voor te regelen vielquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, als je ouders betalen zie ik het probleem niet zo.
Mail DUO dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nouja die hebben het dus ook niet zo breed hè dus het zou wel fijn zijn als er daar iets voor te regelen viel
Had je niet ff suckie suckie kunnen doen bij je wiskundeleraar?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben met allemaal 7ens, 8en en 9's geslaagd voor mijn vmbo-T maar helaas was wiskunde mijn enige onvoldoende en meteen een 3,5, waardoor ze me niet wilden op de havo
was een vrouw van 23quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Had je niet ff suckie suckie kunnen doen bij je wiskundeleraar?
Weer? Was dat eerder dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Tijd dat ze linkjes naar TC weer verboden maken.
Suckie suckei 5 dolla?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Had je niet ff suckie suckie kunnen doen bij je wiskundeleraar?
balen, maar ik ben ook wiskundeleraarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
was een vrouw van 23die was opzich wel spang ja maar nee
Ik ben Larissa. Ik ben 17 en woon bij mijn ouders in Hoorn. Mijn hobby's zijn paardrijden en knutselen. Ik doe havo N&T.quote:
xPressiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:04 schreef 407210 het volgende:
[..]
Ik ben Larissa. Ik ben 17 en woon bij mijn ouders in Hoorn. Mijn hobby's zijn paardrijden en knutselen. Ik doe havo N&T.
En wie ben jij?
kun je ook goed Hoorn?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:04 schreef 407210 het volgende:
[..]
Ik ben Larissa. Ik ben 17 en woon bij mijn ouders in Hoorn. Mijn hobby's zijn paardrijden en knutselen. Ik doe havo N&T.
En wie ben jij?
En ben je nieuw hier, of ben je stiekem een kloontje? Want je laatst gezien status is al uitgeschakeld en dat is best knap voor 'n nieuweling.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:04 schreef 407210 het volgende:
[..]
En wie ben jij?
vreemd dat ik je niet geloof.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:04 schreef 407210 het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Ben je een kloon of een nieuw mens?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:04 schreef 407210 het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Ga weg joh, halve zoolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef 407210 het volgende:
Stelletje geitenneukers.Gelijk onaardig doen tegen de nieuweling. Krijg de tering maar, godverdomme.
Doe ff GODVERDOMME normaal johquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef 407210 het volgende:
Stelletje geitenneukers.Gelijk onaardig doen tegen de nieuweling. Krijg de tering maar, godverdomme.
Spatieloos is best aardig tegen je vind ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef 407210 het volgende:
Zal ik je eens ff lekker anaal komen vernederen, kutkloonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef 407210 het volgende:
Ben je Pork?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef 407210 het volgende:
Kloon gespot.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef 407210 het volgende:
Klinkt als een kloon.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:06 schreef 407210 het volgende:
Geldt ook voor jou. Opdonderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef xPressie het volgende:
Al die kutkloontjes hier de laatste tijd.
Wie is dit danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef xPressie het volgende:
Wie ben jij nu weer?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef xPressie het volgende:
omnomnomquote:
Hey, wil je daten ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef xPressie het volgende:
Zolang ze goed is met een prittstift is ze welkomquote:
These are my peoplequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Goedzo![]()
![]()
![]()
Nu ben je eindelijk iemand.
Zolang het maar geen Heineken is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omnomnom
Ik zit nu zelf ook met een goudgele rakker in de hand
gelijk mij verdenken eh a hoofdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer?
Zwerty zeker?![]()
Hou je bek, nerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Momenteel naar dit:quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hou je bek, nerd
En dan lekker pochen met je aanvullende beurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan niet eens fatsoenlijk bier kopen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nee, ik ga geen kloontjes voor je klappen.quote:
Kan ik wel, maar waarom zou ik 4 euro extra betalen voor een krat met dezelfde inhoud, en waar ik na een aantal bier toch niet meer het verschil van proef?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Momenteel naar dit:
[..]
En dan lekker pochen met je aanvullende beurs.Je kan niet eens fatsoenlijk bier kopen.
Ik wilde vragen of je een kusje wilde geven.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen kloontjes voor je klappen.
Doe, maak er Archibald vanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef SGYENZO het volgende:
Dus ik overweeg om mijn naam te veranderen.
Ik betaal een euro per fles.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar waarom zou ik 4 euro extra betalen voor een krat met dezelfde inhoud, en waar ik na een aantal bier toch niet meer het verschil van proef?
Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je een kusje wilde geven.
Hoi sgtporkbeansquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:04 schreef 407210 het volgende:
[..]
En wie ben jij?
waarom nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik betaal een euro per fles.Maar het is dan ook fucking lekker.
[..]
Nee.
Maar jij stopt die flesjes na afloop ook altijd in je reet toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik betaal een euro per fles.Maar het is dan ook fucking lekker.
[..]
Nee.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jij stopt die flesjes na afloop ook altijd in je reet toch?
hoi spatiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, hij ging nu een week op vakantie.
Wat voor?quote:
Nee, teringpijnlijk, minstens vijf keer zo groot als de lul van Etsu.quote:
geen idee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor?
[..]
Nee, teringpijnlijk, minstens vijf keer zo groot als de lul van Etsu.
Blijf niet zo zeiken over het verleden. Kusje, gr.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
vreemd joh, dat xpressie nu opeens niet meer post.
gewoon naar tinychat gaan, en dan achter je link iets plempenquote:
IK HEB EINDELIJK JOUW KUSJE OMGquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijf niet zo zeiken over het verleden. Kusje, gr.
Deed geen kader joh. Zo ver was ik nog niet gezakt. Eerste jaar havo/vwo tweede havo derde havo 4e examen vmbo TL. Nu gaan mensen mij afzeikenquote:
Waar is het deel dat het een automatisch gegeneerd bericht is?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
Dag X,
In het kader van het bindend studieadvies zit ik je cijferlijst te bekijken en
ik zie dat je de propedeuse hebt behaald, wat fantastisch! Van harte gefeliciteerd!
Ik ben erg blij voor je dat je ondanks de omstandigheden mooie cijfers hebt weten te behalen.
Op deze resultaten mag je i.i.g. erg trots zijn en ik wens je een hele fijne vakantie toe.
Tot volgend jaar!
Hartelijke groet,
Studieadviseur
wat lief
Is er niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar is het deel dat het een automatisch gegeneerd bericht is?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar is het deel dat het een automatisch gegeneerd bericht is?
3 jaar vmbo, 2 jaar havo, 2 jaar vwo. YOLOquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deed geen kader joh. Zo ver was ik nog niet gezakt. Eerste jaar havo/vwo tweede havo derde havo 4e examen vmbo TL. Nu gaan mensen mij afzeiken
Godverdomme, ik moet nogquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
Dag X,
In het kader van het bindend studieadvies zit ik je cijferlijst te bekijken en
ik zie dat je de propedeuse hebt behaald, wat fantastisch! Van harte gefeliciteerd!
Ik ben erg blij voor je dat je ondanks de omstandigheden mooie cijfers hebt weten te behalen.
Op deze resultaten mag je i.i.g. erg trots zijn en ik wens je een hele fijne vakantie toe.
Tot volgend jaar!
Hartelijke groet,
Studieadviseur
wat lief
Ja, aidscyclonen en twitterhashtagaids. Dus voornamelijk aids.quote:
ZEUS maar dan alleen omdat ik dol ben op Griekse myth. Medoucheaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je mag kiezen:
Archibald, Herodotus, of Zeus?
Eigenlijk wilde ik dat ook gaan doen. Maar nog 2 jaar die standaard vakken leren zoals bio en gs waar je niks aan hebt, is niet zo mijn dingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
3 jaar vmbo, 2 jaar havo, 2 jaar vwo. YOLO
Kusje op je ogen om je zich te herstellen.quote:
Doei.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kusje op je ogen om je zich te herstellen.
LET THE POWER OF GAYNESS COMPELL YOU AND HEAL YOU! * Rezania spreekt met negerstem.
kusje erop?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kusje op je ogen om je zich te herstellen.
LET THE POWER OF GAYNESS COMPELL YOU AND HEAL YOU! * Rezania spreekt met negerstem.
En dan Talos door Gay vervangen, gr.quote:"Talos the Mighty! Talos the unerring! Talos the unassailable! To you we give Praise! We are but maggots writhing in the filth of our own corruption! While you have ascended from the dung of mortality, and now walk among the stars! But you were once man! Aye! And as man you said, "Let me show you the power of Talos, Stormcrown, born of the North, where my breath is long winter. I breathe now in royalty and reshape this land which is mine. I do this for you, Red Legions, for I love you." [nb 1] Aye, love! Love! Even as man, great Talos cherished us. For he saw in us, in each of us, the future of Skyrim! The future of Tamriel! And there it is, friends! The ugly truth! We are the children of man! Talos is the true god of man! Ascended from flesh, to rule the realm of spirit! The very idea is inconceivable to our Elven overlords! Sharing the heavens with us? With man? Ha! They can barely tolerate our presence on earth! Today, they take away your faith. But what of tomorrow? What then? Do the elves take your homes? Your businesses? Your children? Your very lives? And what does the Empire do? Nothing! Nay, worse than nothing! The Imperial machine enforces the will of the Thalmor! Against its own people! So rise up! Rise up, children of the Empire! Rise up, Stormcloaks! Embrace the word of mighty Talos, he who is both man and Divine! For we are the children of man! And we shall inherit the heavens and earth! And we, not the Elves or their toadies, will rule Skyrim! Forever!"
nee die krijgen meestal eelt op hun reet omdat ze eraan gewend zijn 24/7 niks te doenquote:
Maar jij doet toch ook 24/7 niks?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee die krijgen meestal eelt op hun reet omdat ze eraan gewend zijn 24/7 niks te doen
* Mauskoekwaus druipt afquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteravond ook zeker?
kreeg je daar serieus een note voorquote:
ehh nee ik kreeg een note voor je woonplaats en omdat je daarvoor TR'de, en ook bijna een ban, dus dankjewel voor niksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
kreeg je daar serieus een note voor
sorry maar ik was gisteravond gewoon boos/chagrijnig en je lokte het zelf ook wel een beetje uit, maar laten we nu maar geen ruzie gaan maken voordat je er nog een note bij krijgt
Fus Ro daaaahhquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
Hoezo kan ik allemaal nutteloze onzin uit Skyrim wel onthouden, maar bijvoorbeeld nuttige dingen uit economie niet?![]()
!
hoezo nou weer bijna een ban, zei yvonne dat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ehh nee ik kreeg een note voor je woonplaats en omdat je daarvoor TR'de, en ook bijna een ban, dus dankjewel voor niks
Nee, veel erger dan dat, ik ken hele preken uit mijn hoofd.quote:
Selectief geheugen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
Hoezo kan ik allemaal nutteloze onzin uit Skyrim wel onthouden, maar bijvoorbeeld nuttige dingen uit economie niet?![]()
!
ga ik hier niet openlijk neerzetten ,ik zeg enkel dat jouw debiele TR mij bijna een ban kost.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
hoezo nou weer bijna een ban, zei yvonne dat?
Gastquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, veel erger dan dat, ik ken hele preken uit mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Trolololololol, ooh heee trollscience
Maar....... Bijna is niet helemaal. Dus er is niks aan de hand.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ga ik hier niet openlijk neerzetten ,ik zeg enkel dat jouw debiele TR mij bijna een ban kost.
Gelukkig kan ik dingen van leuke vakken wel onthouden.quote:
nouja weetje, moet je maar niet zulke dingen in de tc gooien hoeft er ook geen tr gemaakt te worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ga ik hier niet openlijk neerzetten ,ik zeg enkel dat jouw debiele TR mij bijna een ban kost.
Leren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gast![]()
als je al die tijd nou ook eens besteed aan leren![]()
zou ik ook eens moeten doen met al mijn tour/breakingbad/ GTA tijd
of gewoon MIJ dm'en of ik het weg wil halen ipv direct een tr te maken alsof je een 4-jarige bent, halelujaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja weetje, moet je maar niet zulke dingen in de tc gooien hoeft er ook geen tr gemaakt te worden.
en nu klaar
Heb ik ook, ik vond Frans en Duits leuk, leren ging altijd een stuk makkelijker bij die vakken, voor zover er leren aan te pas kwam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik dingen van leuke vakken wel onthouden.
ik heb 99 smithingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
!
Gast, pre-university college mogen doen zonder ooit te leren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij je P al? nee![]()
ik ook niet
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb 2 onderzoeksvakken, en doe 1 nu al voor de 3e keer, en de ander voor de 2e keerlopen bijna 80% overeen, maar het lukt me gewoon niet
schijtvakken
en het trieste is dat 90% het vak al gehaald heeft
university college stelt dan ook geen reet voorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, pre-university college mogen doen zonder ooit te leren.
Ja ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Waarom stak de eend de straat over?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
I totally fucked that girl in the elevator today, it was wrong on so many levelsquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
university college stelt dan ook geen reet voor
[..]
Ja ik weet het![]()
en dan domme vragen fout hebben zoals:
een deelnemer moet een keuze maken uit 15 categoriën, wat kan er hier fout gaan?
A) Hij kan moeilijk onderscheid maken
B) De antwoorden blijven rond het midden hangen
C) de antwoorden gaan naar de extremenDoe jij WO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
I totally fucked that girl in the elevator today, it was wrong on so many levels
[..]
university college stelt dan ook geen reet voor
[..]
Ja ik weet het![]()
en dan domme vragen fout hebben zoals:
een deelnemer moet een keuze maken uit 15 categoriën, wat kan er hier fout gaan?
A) Hij kan moeilijk onderscheid maken
B) De antwoorden blijven rond het midden hangen
C) de antwoorden gaan naar de extremenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij het mogen doen dan?
En is alleen voor kindertjes met hoge cijfertjes.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja, maar bij dit soort dingen zou je het niet zeggen he?quote:
Is niet grappig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:35 schreef Trollscience het volgende:
jognes ik ken ook een leuke meme !!!
[ afbeelding ]
trolefacce ofso XD
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
Ja, pizza, pizza, ooh pizza, Pizza, pizza, Effe wachte...
Kom klappen danquote:
* Rezania geeft klappen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom klappen dan
Dat vak al 2x gefaald en telkens met 1 fout teveel
falerd*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft klappen.
We hebben een F, we hebben een A, we hebben een L, we hebben een E, we hebben een R, we hebben een T!
We hebben FALERT!
F Alert? Is dat de neef van het Amber Alert?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft klappen.
We hebben een F, we hebben een A, we hebben een L, we hebben een E, we hebben een R, we hebben een T!
We hebben FALERT!
godsamme wéér een kloonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:42 schreef cutiepie_ het volgende:
nu krijg ik trek in pizza, moet dit guys?
Ja, is voor falerds.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
F Alert? Is dat de neef van het Amber Alert?
zin niet trekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:42 schreef cutiepie_ het volgende:
nu krijg ik trek in pizza, moet dit guys?
Helemaal niet, ik heb vandaag prachtige pijpen aan.quote:
Zeg jij, dat ... (vul in).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik heb vandaag prachtige pijpen aan.
Een broek met leren pijpenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heeft hij een leren jas of een leren broek?
Liever een vrouw met een leren broek dan met een leren jasquote:
zo'n strakkequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Liever een vrouw met een leren broek dan met een leren jas
Ieh, jij hebt een enge tong.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik je anders laten zien hoe goed ik kan pijpen?
Mijn tong is sowieso groot genoeg.
[ afbeelding ]
Daar kan Tong80 nog een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maak een foto waar je een deodorantbus deepthroat ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit maar een auberginequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
maak een foto waar je een deodorantbus deepthroat ofzo
Je hoeft hem dan ook niet te zien als mijn lippen om jouw pener zitten.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar kan Tong80 nog een puntje aan zuigen
Nee, doe het zelf.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
maak een foto waar je een deodorantbus deepthroat ofzo
Zo, die mag wel even een cursus Nederlands gaan volgen zegquote:
war iz dat vor nodig dan? prima lesbar tog?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo, die mag wel even een cursus Nederlands gaan volgen zeg
heb jij nog iets leuks om te vertellen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef Dearest het volgende:
komt er hier nog een beetje leven in de brouwerij of hoe zit dat
wiens kloon ben jij even serieusquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef cutiepie_ het volgende:
[..]
heb jij nog iets leuks om te vertellen?
Vertel jij een tori dan mi mang ik luister nu swaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef Dearest het volgende:
komt er hier nog een beetje leven in de brouwerij of hoe zit dat
er was eens een rozzjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vertel jij een tori dan mi mang ik luister nu swa
je weet toch ik ging naar die zwembadje mi boiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vertel jij een tori dan mi mang ik luister nu swa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |