HIHIHI OOOH ZE ZEI KLEINE OPENINGquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja maar bij een flesje is die opening zo klein
HOHOH JA MAAK MAAR WOORDGRAPJES NU HIHIHI OOOH ZE ZEI KLEINE OPENING
Ik ga autisme acteren voor die pas!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
http://www.uitmetkorting.nl/informatie/autipas/
DIT GENAS MIJN AUTISME EN MIJN AIDS! JOEPIE!!
Lekker cashen.quote:Verkeerspark Assen De pashouder en begeleider krijgen 4,50.
mag ik daar nog in ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
verkeerspark assendaar ben ik een keer kwijtgeraakt
'Je bent speciaal, hier heb je meer rechten om je daadwerkelijk speciaal te voelen.'quote:Voel je niet bezwaard als je gebruik maakt van de mogelijkheden van de Autipas. Vooral bij wachtrijen kan het je wat schuine blikken opleveren als jullie via de uitgang naar binnen mogen. Het is nergens voor nodig om je bezwaard te voelen: je hebt deze ontheffing niet voor niets.
ik ben niet kinderachtigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat je die en die niet mocht, waarom praat je dan tegen ze?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
'Je bent speciaal, hier heb je meer rechten om je daadwerkelijk speciaal te voelen.' [ afbeelding ]
Wat?quote:Billybird Hemelrijk Accepteren de pas niet, maar zijn wel bereid uitzonderingen te maken voor autistische bezoekers.
De pashouder krijgt 6 euro korting en de begeleider hoeft geen entree te betalen.
mijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat je die en die niet mocht, waarom praat je dan tegen ze?
Is dat niet alleen voor extreem erge autisten, want dan zou ik het nog wel begrijpen, die kunnen wel wat positieve discriminatie gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
'Je bent speciaal, hier heb je meer rechten om je daadwerkelijk speciaal te voelen.' [ afbeelding ]
Hahaha 'je hebt deze ontheffing niet voor niets'quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |