Dat ik je kom fistfucken als je nu niet kapt.quote:
(even terzijde, ik ben geen FOK!autist maar een echte he.. Niet dat ik respectloos wil overkomenquote:
Twitterhashtagaids.quote:
doe maar bij etsuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ik je kom fistfucken als je nu niet kapt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:20 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Twitterhashtagaids.
t-w-i-t-t-e-r-h-a-s-h-t-a-g-a-i-d-s
nouja ik doe nu nog mbo dus dan is het wel handig om hier te blijven maar voor mijn hbo ga ik denk ik wel naar de randstad ofzo en daarna wil ik sowieso heeeel veel reizen of indien mogelijk naar 't buitenland verhuizenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ok, en je blijft in twente?
half single?
Ja, en? Als je niet normaal in rijen kan staan kan je net zo goed niet naar een pretpark gaan tenzij het autidag is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
(even terzijde, ik ben geen FOK!autist maar een echte he.. Niet dat ik respectloos wil overkomen)
Nicequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja ik doe nu nog mbo dus dan is het wel handig om hier te blijven maar voor mijn hbo ga ik denk ik wel naar de randstad ofzo en daarna wil ik sowieso heeeel veel reizen of indien mogelijk naar 't buitenland verhuizen
#instafoodquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
#insta #swag #living #the #good #life
xtoiletquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar urineer je? Mannentoilet of damestoilet?
mensen met zo'n pas mogen toch voor?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en? Als je niet normaal in rijen kan staan kan je net zo goed niet naar een pretpark gaan tenzij het autidag is.
In de bosjes, die zijn unisex.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan prima in rijen staan.. maar geef toe.. Jij gaat liever ook direct naar binnenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en? Als je niet normaal in rijen kan staan kan je net zo goed niet naar een pretpark gaan tenzij het autidag is.
quote:
En, heb je ze geneukt?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Ik kwam net van een muziekfestival en we liepen dus langs bosjes, staan daar drie meisjes te pissen, helemaal high geloof ikdie wilden echt hard geneukt worden geloof ik
En, alle drie gedaan? Of was je tevreden met 2?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Ik kwam net van een muziekfestival en we liepen dus langs bosjes, staan daar drie meisjes te pissen, helemaal high geloof ikdie wilden echt hard geneukt worden geloof ik
Ja, klopt. Maar er zijn ook speciale autidagen, dan hoeft dat van die pas niet meer imo.quote:
Nee, ik houd niet van attracties.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan prima in rijen staan.. maar geef toe.. Jij gaat liever ook direct naar binnen
Neuk ze dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Neen, hoef geen aidsquote:
Nee, geen aids voor mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En, alle drie gedaan? Of was je tevreden met 2?
Laat ik aan Etsu overquote:
Je kan dat ook gewoon kopen bij sommige pretparkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:18 schreef d4v1d het volgende:
Iemand begon erover dat je met een auti pas in een pretpark bij de 'gehandicapte ingang' naar binnen mocht.. Omdat autisten blijkbaar niet tegen lange rijen kunnenNu wil ik er een.. Maar aan de andere kant wil ik niet een 'stempel' met autist op me.
Dikke first world problems echt.
Gewoon een condoom om je pener doenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neen, hoef geen aids
[..]
Nee, geen aids voor mij.
[..]
Laat ik aan Etsu over
Etsu krijgt aids.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neen, hoef geen aids
[..]
Nee, geen aids voor mij.
[..]
Laat ik aan Etsu over
Hadden we niet bijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon een condoom om je pener doen
Van wiequote:
Jij vind het ook niet fijn om in de rij te staan voor iets anders.. In dit geval nam ik pretpark als voorbeeldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar er zijn ook speciale autidagen, dan hoeft dat van die pas niet meer imo.
[..]
Nee, ik houd niet van attracties.
Van jou als jij hem neukt nadat jij die mannen hebt geneukt.quote:
vrouwen*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van jou als jij hem neukt nadat jij die mannen hebt geneukt.
Mannen. Al lijk ik nog op een vrouw dus dat is wel een beetje awkwardquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dafuq heb jij gedronken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mannen. Al lijk ik nog op een vrouw dus dat is wel een beetje awkward
Autipas was er toch om problemen te voorkomen? Hoezo wordt het dan behandelt als een VIP-pass?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij vind het ook niet fijn om in de rij te staan voor iets anders.. In dit geval nam ik pretpark als voorbeeld(Niet dat ik voorang kan krijgen in de winkel ofzo.. Maargoed..)
Heb jij niet zo'n plastuit in je handtas?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mannen. Al lijk ik nog op een vrouw dus dat is wel een beetje awkward
behandelt? REZ!!!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Autipas was er toch om problemen te voorkomen? Hoezo wordt het dan behandelt als een VIP-pass?
Daarnet zei jij nog dat Etsu ze moest neuken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |