TS ís vrijgezel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
wow vrijgezel zijn is best wel chill
wordt altijd wel misselijk als mensen cadeautjes gaan kopen voor vriend(in)lief ! en al dat geklef en agenda plannen samen verplichte bezoekjes hè bah
Ja, maar dan gaat ze weer naar de ander omdat je haar zogenaamd geen genoeg aandacht geeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
TS ís vrijgezel.
En geklef, cadeautjes kopen voor elkaar, verplichte bezoekjes zijn keuzes die je zelf maakt, niet iets wat per se onderdeel is van een relatie.
Wat een vooroordelen zeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat ze weer naar de ander omdat je haar zogenaamd geen genoeg aandacht geeft.
Vrouwen in relatie zijn soort exclusief / personal prostituee als ik zo beredeneer.
Ja daarom ben ik altijd single, ik wil het niet graag genoeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen zeg.
Op de manier waarop jij een relatie voor je ziet zou ik echt nooit een relatie willen hebben.
Noem je je moeder nou een hoer?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat ze weer naar de ander omdat je haar zogenaamd geen genoeg aandacht geeft.
Vrouwen in relatie zijn soort exclusief / personal prostituee als ik zo beredeneer.
Als je zo bang bent om het te verpesten kan je t beter direct opgeven. Vrouwen merken dat direct en het is niet echt aantrekkelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het is (nog) niet m'n vriendin, daarom mag ik dit niet verpesten!
Drank is geen tuttige rotzooiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:35 schreef Regilio_ het volgende:
Oh en vrouwen willen geen 'nuttige' dingen zoals mannen elkaar cadeau kunnen doen.
Eens gedaan, hele hoop rare blikken.
Dus gewoon een hoop tuttige rotzooi waar ze niks om hebben, maar waar wel 'het gebaar' uit blijkt. Zie mijn eerdere post.
Dankje!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:36 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Drank is geen tuttige rotzooi
GAAN ZE LEKKER ZEESTERREN KAN JE ER ZO OP JWTZ.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:39 schreef BesottedOrb het volgende:
Alcohol. VEEL alcohol![]()
Dan wordt ze lam en kan je tampeloeris er gelijk in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |