Ik ben vegetariër, dus dat is niet nodig.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:40 schreef Salatrel het volgende:
Dan heb je toch veel minder ruimte voor vlees???? Is toch zonde?
Oh lord.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, dus dat is niet nodig.
Het is houd je bek.quote:
Niet lekker of zielig voor de diertjes?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, dus dat is niet nodig.
Ooit een combinatie van beiden, maar maak nu af en toe een uitzondering voor kwaliteitsvlees. Vlees van eigen dieren meestal. Alleen eerst mocht dat niet, dan was het per se alles of niets.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet lekker of zielig voor de diertjes?
Dat heb ik echt nog nooit gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
Vegetariërs die gaan barbecueën. Beetje mijn vleesruimte op de BBQ in beslag nemen met je uitgedroogde aubergine en geroosterde paprika.
Soja groenteburgerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Tofuburgers.quote:
Wat eet je dan? Behalve stokbrood en salades enzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gedaan.Ook geen vleesvervangzooi die erop kan. Eet dat sws nooit.
kromkommer en peentjesquote:Op maandag 8 juli 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat eet je dan? Behalve stokbrood en salades enzo.
Stokbrood en salades.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat eet je dan? Behalve stokbrood en salades enzo.
En al die vage nepworsten die echt smerig zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
Vegetariërs die gaan barbecueën. Beetje mijn vleesruimte op de BBQ in beslag nemen met je uitgedroogde aubergine en geroosterde paprika.
Oh.quote:
Ik vind die groene burgers erger wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
En al die vage nepworsten die echt smerig zijn.
Geroosterde paprika is anders welquote:Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
Van die burgers zijn er nog een paar die enigszins weg te krijgen zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ik vind die groene burgers erger wel.
Als extra ja, salade.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:58 schreef VeerEli het volgende:
Vegetarisch eten kan echt fucking lekker zijn, anders. Stelletje haters.
ok eet smakelijk met je salade hippiequote:Op maandag 8 juli 2013 11:58 schreef VeerEli het volgende:
Kijk deze onwetenden dan. Alsof een salade het enige is dat bestaat.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ok eet smakelijk met je salade hippie
Gisteren gehadquote:Op maandag 8 juli 2013 11:32 schreef Chloroform het volgende:
Kipspiesjes en dan een dikke klots satésaus eroverheen.![]()
Eens. Mensen die altijd vlees in een maaltijd forceren, omdat het anders geen eten is.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:58 schreef VeerEli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |