Ik heb hier een heel vies plaatje bij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
Vraag het AdoraBelle, zij heeft dit ook vaak.
Wtf doe je dan nog op het internet, heb je geen man die je van de computer af slaat om je kinderen borstvoeding te geven?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ze vroeg om een leeftijd, niet je IQ...
als je het nog niet weet, ben ik best slim.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
Vraag het AdoraBelle, zij heeft dit ook vaak.
Geil, DM het mequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vies plaatje bij.
Dat zeggen alle domme dozen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef magemaya het volgende:
[..]
als je het nog niet weet, ben ik best slim.
Ik had t laatst ook al gevraagd, maar is dat ons aller Braddie in je UI?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vies plaatje bij.
Godverdomme, nou je het zegtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef magemaya het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2013 19:23:50 ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Eerst maak je iedereen geil met je verhaal...dan wil je niet eens dat ik je naadje lik...trollquote:
jammer genoeg ben ik geen doos, want een doos leeft niet en kan dit dus niet hebben getypt.quote:
vrijwilliger meldtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Eerst maak je iedereen geil met je verhaal...dan wil je niet eens dat ik je naadje lik...troll
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef magemaya het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, briljantquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef magemaya het volgende:
[..]
jammer genoeg ben ik geen doos, want een doos leeft niet en kan dit dus niet hebben getypt.
Precies wat een domme doos zou zeggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef magemaya het volgende:
[..]
jammer genoeg ben ik geen doos, want een doos leeft niet en kan dit dus niet hebben getypt.
Facebook lijkt op facebooquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:24 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Kut TS, optiefen terug naar facebook jij.
De tering... je bent ook al goed met woorden...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:25 schreef magemaya het volgende:
[..]
Facebook lijkt op faceboo
faceboo lijkt op faceb
faceb lijkt op face
face lijkt op foce
foce lijkt op foc
foc lijkt op fok
dozen hebben geen hersenen, dus kunnen ze niet dom zijn, en kunnen ze dit niet hebben getyptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:24 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Precies wat een domme doos zou zeggen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
De tering... je bent ook al goed met woorden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |