Nee, ga weg. Ik ben niet te strikken voor je erotische pleziertjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
wil je mijn bilnaadstring soms kopen?
ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je mijn voornaam niet gebruiken, ik weet dat hij in me profiel staat, maar daar kijkt toch niemand! En van mijn moeder mag het hoor, alleen mag het van de mods hier?
oke sorryquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je mijn voornaam niet gebruiken, ik weet dat hij in me profiel staat, maar daar kijkt toch niemand! En van mijn moeder mag het hoor, alleen mag het van de mods hier?
TR gemacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef magemaya het volgende:
[..]
ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan
neem liever een douche, veel hygiënischerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat vind ik geil...en jij bent van het zweet af...
Naja, ik heb er nog geen note bij, zal vast wel mogen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
oke sorry
weet eigenlijk niet of je kkr mag zeggen of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ze vroeg om een leeftijd, niet je IQ...quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja, ik heb er nog geen note bij, zal vast wel mogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:p
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
Ik heb hier een heel vies plaatje bij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
Vraag het AdoraBelle, zij heeft dit ook vaak.
Wtf doe je dan nog op het internet, heb je geen man die je van de computer af slaat om je kinderen borstvoeding te geven?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ze vroeg om een leeftijd, niet je IQ...
als je het nog niet weet, ben ik best slim.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
Vraag het AdoraBelle, zij heeft dit ook vaak.
Geil, DM het mequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vies plaatje bij.
Dat zeggen alle domme dozen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef magemaya het volgende:
[..]
als je het nog niet weet, ben ik best slim.
Ik had t laatst ook al gevraagd, maar is dat ons aller Braddie in je UI?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vies plaatje bij.
Godverdomme, nou je het zegtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef magemaya het volgende:
[..]
als je het nog niet weet, ben ik best slim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2013 19:23:50 ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Eerst maak je iedereen geil met je verhaal...dan wil je niet eens dat ik je naadje lik...trollquote:
jammer genoeg ben ik geen doos, want een doos leeft niet en kan dit dus niet hebben getypt.quote:
vrijwilliger meldtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Eerst maak je iedereen geil met je verhaal...dan wil je niet eens dat ik je naadje lik...troll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |