quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh goh, een fout woord te veel, wat emogif waardig. Ga lekker je string in je kont stoppen ofzo, kut TS!
wil je mijn bilnaadstring soms kopen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je liegt. Ik kan het zien aan dit icoontje: [ afbeelding ]
Ik welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
wil je mijn bilnaadstring soms kopen?
neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Als je een zweet naad hebt van fitness...mag ik dan tussen je naad het zweet likken? Zo bedoel
Ik het
omg spatie ik ga je moeder bellenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kanker toch op joh met je emogif
Mag je eigenlijk kanker zeggen in KLB?
Wil je mijn voornaam niet gebruiken, ik weet dat hij in me profiel staat, maar daar kijkt toch niemand! En van mijn moeder mag het hoor, alleen mag het van de mods hier?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg ryan ik ga je moeder bellen
0900-emiel
Nee, ga weg. Ik ben niet te strikken voor je erotische pleziertjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
wil je mijn bilnaadstring soms kopen?
ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je mijn voornaam niet gebruiken, ik weet dat hij in me profiel staat, maar daar kijkt toch niemand! En van mijn moeder mag het hoor, alleen mag het van de mods hier?
oke sorryquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je mijn voornaam niet gebruiken, ik weet dat hij in me profiel staat, maar daar kijkt toch niemand! En van mijn moeder mag het hoor, alleen mag het van de mods hier?
TR gemacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef magemaya het volgende:
[..]
ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan
neem liever een douche, veel hygiënischerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat vind ik geil...en jij bent van het zweet af...
Naja, ik heb er nog geen note bij, zal vast wel mogen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
oke sorry
weet eigenlijk niet of je kkr mag zeggen of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ze vroeg om een leeftijd, niet je IQ...quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja, ik heb er nog geen note bij, zal vast wel mogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:p
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |