Zaterdag al, nog twee daagjes werkenquote:
Ja, en een dagje bewolkt vind ik ook niet zo erg.quote:
Ik ben zo blij met jou, ik heb geen internetquote:
Was antwoord op Ben!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met jou, ik heb geen internet
Die is ook verstokenquote:
Als jij lacht doet het dan pijn?quote:
Nee ik zie liever van die glitterplaatjes. Dat doet me goedquote:
Dus wel!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik zie liever van die glitterplaatjes. Dat doet me goed
Lekker Simpel post daarquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef ZOA het volgende:
Beyoncé poseert naakt
Dit zijn glitterplaatjes
Meteen geklikt natuurlijk, .... maar ik word er niet warm vanquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef ZOA het volgende:
Beyoncé poseert naakt
Dit zijn glitterplaatjes
Ik dacht dat die een ban voor leven hadquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Meteen geklikt natuurlijk, .... maar ik word er niet warm van![]()
... van LS ook niet trouwens
Welnee, die krijg je hier niet en da's maar goed ook want zo'n karakter als LS wil je uiteindelijk toch niet missen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat die een ban voor leven had
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Meteen geklikt natuurlijk, .... maar ik word er niet warm van![]()
... van LS ook niet trouwens
Dat bedoel ik, ik moet nog ergens een foto hebben van zijn dart bordquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, die krijg je hier niet en da's maar goed ook want zo'n karakter als LS wil je uiteindelijk toch niet missen.
Wie is dat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef Toverheks het volgende:
ff crossposten, vanmiddag foto genomen in de gang en nu zet ze Paradiso op zijn kop![]()
[ afbeelding ]
Ja ga maar raden, leuk dat mensen foto's plaatsen zonder info. Het is Blondie (Deborah Harry)quote:
oh laat Tonja nou raden, nee je hebt gelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ga maar raden, leuk dat mensen foto's plaatsen zonder info. Het is Blondie (Deborah Harry)
Oh feestje verpest.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh laat Tonja nou raden, nee je hebt gelijk
Klopt ook al niet Denis, het was een manquote:
Ah ik begrijp de link tussen Heks en Blondie ...quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef Toverheks het volgende:
ff crossposten, vanmiddag foto genomen in de gang en nu zet ze Paradiso op zijn kop![]()
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ah ik begrijp de link tussen Heks en Blondie ...
http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3450604/2013/05/31/Seks-is-erg-belangrijk-voor-Debbie-Harry.dhtml
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ook al niet Denis, het was een man
Tja geld op ofzoquote:
Van seks ga je schijnbaar er nog beter uitzien dan de leeftijd je toe komt, ik vind jou ook een lekker ding Zoa en dat weet je al, al ben je toch een tikkeltje te oud voor mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ah ik begrijp de link tussen Heks en Blondie ...
http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3450604/2013/05/31/Seks-is-erg-belangrijk-voor-Debbie-Harry.dhtml
Tsssk .. ik tel voor 2 van 23quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van seks ga je schijnbaar er nog beter uitzien dan de leeftijd je toe komt, ik vind jou ook een lekker ding Zoa en dat weet je al, al ben je toch een tikkeltje te oud voor mij
Denk dat 3 x jonger nog interessanter is voor een heksquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef castratortje het volgende:
2 keer 23 is de droom van iedere heks
dus jij denkt aan 15??? of hoe reken jijquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat 3 x jonger nog interessanter is voor een heks
oh haar breinaald maatquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:20 schreef castratortje het volgende:
[..]
dus jij denkt aan 15??? of hoe reken jij
Nee en ik ben ook zo wegquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:16 schreef BendeBielzen het volgende:
Is er hier nog leven? Vast niet...
en ze is niet eens blondquote:
Hoe is het met Whiskey?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Die andere wel dus t tegendeel is bewezen
Hij heb lekker buiten gezeten en nu zit ie met z'n oogies dicht te eten lolquote:
Maar die Amerikanen weten niet eens waar Benidorm ligt ...quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:07 schreef BendeBielzen het volgende:
Benidorm Bastards USA is erg vermakelijk
Maar over het algemeen wel bastardsquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die Amerikanen weten niet eens waar Benidorm ligt ...
Daar heb je wel weer gelijk , maar dat wisten we toch al decennia....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Maar over het algemeen wel bastards
Ach het is slap vermaakquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk , maar dat wisten we toch al decennia....
Ik ga een klassieker kijken ... DUI - NEDquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb het truukje van Benidorm Bastards nu wel gezien
nog steeds 0-0quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga een klassieker kijken ... DUI - NED
Laten we daar niet over beginnen ... Helaas zie ik het wel somber inquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:10 schreef castratortje het volgende:
zal vast in de laatste minuut DUI scoren
Afgelooptquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we daar niet over beginnen ... Helaas zie ik het wel somber in
Yep, ik las dat ze in een zware poule zaten.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, lekkere billen enzo, ........ maar voetballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
LOL principe blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:58 schreef chufi het volgende:
Gewoon alles pinnen en nooit meer contanten halen
Eigenlijk zou je moeten kunnen aangeven dat je geen contanten wilt opnemen, alleen wanneer je een extra code of zo ingeeft...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
LOL principe blijft hetzelfde![]()
Hun pinnen wel contant voor je
Zou handig zijn ja. En ook dat je zelf kunt uitkiezen welke apparaten je gebruikt. bv alleen contant bij je eigen bank in je eigen plaats of alle banken in je plaatsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je moeten kunnen aangeven dat je geen contanten wilt opnemen, alleen wanneer je een extra code of zo ingeeft...
Of gewoon een sluis mechanisme, dus een afgesloten ruimte waar niemad mee kan kijken of zo ...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou handig zijn ja. En ook dat je zelf kunt uitkiezen welke apparaten je gebruikt. bv alleen contant bij je eigen bank in je eigen plaats of alle banken in je plaats
Volgens mij kun je bij de meeste banken ook binnen pinnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Of gewoon een sluis mechanisme, dus een afgesloten ruimte waar niemad mee kan kijken of zo ...
Alleen de vraag .. Waar vind je nog een filiaal...?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je bij de meeste banken ook binnen pinnen.
mag niet teveel kosten natuurlijk
Of een automaat waar geen plofkraak bij gedaan isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen de vraag .. Waar vind je nog een filiaal...?
Hierquote:
Had jou ook wel een straaltje gegund maar je kan nie alles hebbenquote:
Ik ben al poepiebruin lol mag wel even zo ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had jou ook wel een straaltje gegund maar je kan nie alles hebben
De laatste foto toen was je rood, weet ik nog.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik ben al poepiebruin lol mag wel even zo ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |