Het was al niet moeders mooiste, maar de alcohol heeft hem helemaal beschadigd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef bambino het volgende:
Wat een zin:
slaagt er niet maar niet uit de problemen te blijven
Gast ziet er ook uit als crimineel 1e klas
Klopt. Dacht dat het weer goed met hem ging. Las net ergens dat ie niet dronken was maar stomdronken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Enkele weken geleden stond er nog een stukje in VI dat het juist beter met hem ging. Zag er toen ook weer enigszins normaal uit. Gazza gaat niet oud worden.
Dan hebben George Best en Socrates het langer uitgehouden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnen nu en 2 jaar dood.
Quote dit voor het nageslacht.
Je username komt wel van pasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:22 schreef De_Dorstige het volgende:
Hij was inderdaad net weer afgekickt, zonde.
Het is inderdaad ook een hobby van mij.quote:
Ga naar de kroeg manquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:31 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook een hobby van mij.
Serieus. Het kan echtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:42 schreef heloef het volgende:
Er zijn vast wedkantoren waar je kan inzetten op zijn sterfdatum.
Ik ga even inzetten op 12 augustus.
Het is nooit beter gegaan met die gast.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Enkele weken geleden stond er nog een stukje in VI dat het juist beter met hem ging. Zag er toen ook weer enigszins normaal uit. Gazza gaat niet oud worden.
Herman Brood :quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is nooit beter gegaan met die gast.
Goed idee.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:56 schreef Piebe het volgende:
Denk dat ik Cascoigne maar ééns op mijn "Wie gaat er dood in... editie 2014" ga zetten.
Was wel een geweldige voetballer.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach, die vent is ook geen aanwinst voor de mensheid. Eerder een last...
quote:'Gascoigne verkeert weer in levensgevaar'
Paul Gascoigne verkeert weer in levensgevaar. Dat zeggen enkele vrienden en familieleden van de 46-jarige Brit naar aanleiding van nieuwe incidenten vanwege alcoholmisbruik.
De voormalig international van Engeland, die zich op loopkrukken verplaatste, zakte maandag op de stoep van een hotel in Londen dronken ineen.
Hij had twee flessen drank in zijn broekzak zitten. Met een ambulance werd 'Gazza' afgevoerd naar een ziekenhuis.
Gascoigne onderging vorige maand een heupoperatie. Sindsdien was hij volgens waarnemers weer aan de drank.
Vorige week werd hij gearresteerd door de politie nadat hij in een dronken driftbui zijn ex-vrouw Sheryl op een treinstation had aangevallen.
Volgens zijn vriend Ronnie Irani, oud-cricketer van Engeland, gaat het weer heel slecht met Gascoigne. De oud-voetballer onderging eerder dit jaar in de Verenigde Staten, op kosten van onder anderen Irani, een afkickprogramma. Het ging daarna een tijdje redelijk goed met hem.
''We geven hem niet op. Er overlijden dagelijks mensen aan alcoholverslaving. We hopen dat Paul het redt. Maar hij heeft serieuze mentale problemen. Het zal heel zwaar voor hem worden'', liet een bezorgde Irani weten.
http://www.nu.nl/sport/35(...)in-levensgevaar.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |