abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 juli 2013 @ 14:06:26 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_128656293
De voormalige Engelse voetbalvedette Paul Gascoigne (46) slaagt er niet maar niet uit de problemen te blijven. De oud-international is donderdagavond gearresteerd nadat hij in een treinstation in het graafschap Hertforshire in beschonken toestand hommeles had gemaakt. Daardoor moest 'Gazza' de nacht in de politiecel doorbrengen.

Volgens de krant Daily Mirror had de voormalige middenvelder van onder meer Tottenham, Glasgow Rangers, Newcastle united en Lazio Roma zijn ex-vrouw Cheryl en een veiligheidsbeambte fysiek lastig gevallen. Gascoigne was pas enkele maanden geleden uit een ontwenningskliniek in Arizona ontslagen.

Tijdens zijn carrière als voetballer had Gascoigne al blijk gegeven van een grote liefde voor de fles.



:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128656402
Wat een zin:

slaagt er niet maar niet uit de problemen te blijven

Gast ziet er ook uit als crimineel 1e klas :')
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 juli 2013 @ 14:15:45 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_128656559
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef bambino het volgende:
Wat een zin:

slaagt er niet maar niet uit de problemen te blijven

Gast ziet er ook uit als crimineel 1e klas :')
Het was al niet moeders mooiste, maar de alcohol heeft hem helemaal beschadigd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128656876
Enkele weken geleden stond er nog een stukje in VI dat het juist beter met hem ging. Zag er toen ook weer enigszins normaal uit. Gazza gaat niet oud worden.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 15:01:58 #5
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_128657762
Professor Lombroso had een leuke theorie over mensen met zo'n kop als Gascoigne. En keer op keer wordt juistheid van de theorie bewezen.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 juli 2013 @ 15:14:57 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_128658059
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Enkele weken geleden stond er nog een stukje in VI dat het juist beter met hem ging. Zag er toen ook weer enigszins normaal uit. Gazza gaat niet oud worden.
Klopt. Dacht dat het weer goed met hem ging. Las net ergens dat ie niet dronken was maar stomdronken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128658895
Binnen nu en 2 jaar dood.
Quote dit voor het nageslacht.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 juli 2013 @ 15:46:15 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_128659041
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnen nu en 2 jaar dood.
Quote dit voor het nageslacht.
Dan hebben George Best en Socrates het langer uitgehouden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:01:13 #9
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_128662024
Idioot.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 juli 2013 @ 21:02:51 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_128667593
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef ShevaJB het volgende:
Idioot.
Aangenaam. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:22:56 #11
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_128670253
Hij was inderdaad net weer afgekickt, zonde.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 juli 2013 @ 22:25:42 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_128670338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:22 schreef De_Dorstige het volgende:
Hij was inderdaad net weer afgekickt, zonde.
Je username komt wel van pas ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:31:47 #13
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_128670565
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je username komt wel van pas ;)

:P
Het is inderdaad ook een hobby van mij.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 juli 2013 @ 22:37:59 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_128670801
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:31 schreef De_Dorstige het volgende:

[..]

Het is inderdaad ook een hobby van mij.
Ga naar de kroeg man :D ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:42:06 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128670959
Er zijn vast wedkantoren waar je kan inzetten op zijn sterfdatum.

Ik ga even inzetten op 12 augustus.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 juli 2013 @ 22:45:55 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_128671136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:42 schreef heloef het volgende:
Er zijn vast wedkantoren waar je kan inzetten op zijn sterfdatum.

Ik ga even inzetten op 12 augustus.
Serieus. Het kan echt :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128673147
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Enkele weken geleden stond er nog een stukje in VI dat het juist beter met hem ging. Zag er toen ook weer enigszins normaal uit. Gazza gaat niet oud worden.
Het is nooit beter gegaan met die gast.
  Trouwste user 2022 zondag 7 juli 2013 @ 14:53:53 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_128686698
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is nooit beter gegaan met die gast.
Herman Brood :

'Ik ben ooit gestopt met drinken. Het waren de zwaarste 20 minuten van m'n leven.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 7 juli 2013 @ 14:56:09 #19
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_128686785
Denk dat ik Cascoigne maar ééns op mijn "Wie gaat er dood in... editie 2014" ga zetten.
Ja ja
  Trouwste user 2022 zondag 7 juli 2013 @ 16:01:51 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_128689213
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:56 schreef Piebe het volgende:
Denk dat ik Cascoigne maar ééns op mijn "Wie gaat er dood in... editie 2014" ga zetten.
Goed idee.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 7 juli 2013 @ 16:43:28 #21
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_128690702
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 16:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Goed idee.

:P
Als het maar niet te laat is.

Hou vol Paul!!!
Ja ja
pi_128705475
Ach, die vent is ook geen aanwinst voor de mensheid. Eerder een last...
Zonder wrijving geen glans
  maandag 8 juli 2013 @ 00:16:49 #23
105356 psv01
-----040-----
pi_128707120
wittekopke
  Trouwste user 2022 maandag 8 juli 2013 @ 09:54:48 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_128712351
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach, die vent is ook geen aanwinst voor de mensheid. Eerder een last...
Was wel een geweldige voetballer.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128792233
quote:
'Gascoigne verkeert weer in levensgevaar'

Paul Gascoigne verkeert weer in levensgevaar. Dat zeggen enkele vrienden en familieleden van de 46-jarige Brit naar aanleiding van nieuwe incidenten vanwege alcoholmisbruik.

De voormalig international van Engeland, die zich op loopkrukken verplaatste, zakte maandag op de stoep van een hotel in Londen dronken ineen.

Hij had twee flessen drank in zijn broekzak zitten. Met een ambulance werd 'Gazza' afgevoerd naar een ziekenhuis.

Gascoigne onderging vorige maand een heupoperatie. Sindsdien was hij volgens waarnemers weer aan de drank.

Vorige week werd hij gearresteerd door de politie nadat hij in een dronken driftbui zijn ex-vrouw Sheryl op een treinstation had aangevallen.

Volgens zijn vriend Ronnie Irani, oud-cricketer van Engeland, gaat het weer heel slecht met Gascoigne. De oud-voetballer onderging eerder dit jaar in de Verenigde Staten, op kosten van onder anderen Irani, een afkickprogramma. Het ging daarna een tijdje redelijk goed met hem.

''We geven hem niet op. Er overlijden dagelijks mensen aan alcoholverslaving. We hopen dat Paul het redt. Maar hij heeft serieuze mentale problemen. Het zal heel zwaar voor hem worden'', liet een bezorgde Irani weten.

http://www.nu.nl/sport/35(...)in-levensgevaar.html
pi_128796517
Wel een leuke stiefdochter.



Maar die Paul gaat het toch niet afleren.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 juli 2013 @ 14:36:14 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_128796646
De Engelse oud-international Paul Gascoigne verkeert weer in levensgevaar. Dat zeggen enkele vrienden en familieleden van de 46-jarige Brit naar aanleiding van nieuwe incidenten vanwege alcoholmisbruik

Gascoigne, die zich op loopkrukken verplaatste, zakte maandag op de stoep van een hotel in Londen dronken ineen. Hij had twee flessen drank in zijn broekzak zitten. Met een ambulance werd 'Gazza' afgevoerd naar een ziekenhuis.

Gascoigne onderging vorige maand een heupoperatie. Sindsdien was hij volgens waarnemers weer aan de drank. Vorige week werd hij gearresteerd door de politie nadat hij in een dronken driftbui zijn ex-vrouw Sheryl op een treinstation had aangevallen.

Volgens zijn vriend Ronnie Irani, oud-cricketer van Engeland, gaat het weer heel slecht met Gascoigne. De oud-voetballer onderging eerder dit jaar in de Verenigde Staten, op kosten van onder anderen Irani, een afkickprogramma. Het ging daarna een tijdje redelijk goed met hem.

'We geven hem niet op. Er overlijden dagelijks mensen aan alcoholverslaving. We hopen dat Paul het redt. Maar hij heeft serieuze mentale problemen. Het zal heel zwaar voor hem worden', liet een bezorgde Irani weten

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 10 juli 2013 @ 14:38:16 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_128796724
Troubled Paul Gascoigne was rushed to hospital on Monday night shortly after stumbling into a London hotel with two gin bottles in his pockets.

The Sun report that the 46-year-old was 'extremely drunk' as he knocked over several plant pots while staggering into the Royal National Hotel. Onlookers then saw the former England star collapse to the ground after breaking down in tears and asking people for more alcohol and his ex-wife Sheryl.

Both the police and an ambulance were called to the scene and a witness told The Sun: 'He looked in a really bad state. He was hardly conscious. 'He was wearing the same clothes he was spotted wearing all the weekend.
'He was on his crutches but couldn’t stand up. He kept wandering in and out of the hotel and then he collapsed.
'There was hundreds of pounds worth in notes falling out of his pockets.

'He had two bottles of gin in his pockets. 'One was empty. He was close to vomiting, and kept asking for Sheryl.
'He was crying. It was awful and shocking to see him that way.' Gascoigne was refused alcohol at a local Sainsbury's store earlier in the day and posts on Twitter also suggest he was seen staggering around the Strand.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')