Was jij dat nou die vorig jaar die chocoladeballen had gemaakt op de draagmeet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:24 schreef Kersjes het volgende:
En ik neem ook wel wat vreetwerk mee. Ook iets lekkers voor de kleintjes die al vast voedsel mogen!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:39 schreef bellelena het volgende:
Ik neem ook (een selectie uit) mijn camera(s) mee + goede fotoskills, dus ik wil wel mooie foto's maken van mama's met hun baby's(zonder onderkinnen en zulks!)
Ohh, dat is leuk zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:39 schreef bellelena het volgende:
Ik neem ook (een selectie uit) mijn camera(s) mee + goede fotoskills, dus ik wil wel mooie foto's maken van mama's met hun baby's(zonder onderkinnen en zulks!)
Die waren lekker ja!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Was jij dat nou die vorig jaar die chocoladeballen had gemaakt op de draagmeet?
(die dingen hebben diepe indruk gemaakt.....)
Jaaaa, ik ben gek op jouw foto's!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:39 schreef bellelena het volgende:
Ik ook niet! Mijn eigen kleren zijn veel te wijd en ik loop nog in positiekledingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:00 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb niks fatsoenlijks om aan te trekken!
Haha ja snap ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:14 schreef Mangostine het volgende:
Dat zou ik leuk vinden enf, als jullie erbij zijn!
is zó overrated.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja snap ikGa ook mn best doen maja je snapt 4 generaties weer even bij elkaar is ook leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |