Zou ik ook doen!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo daar stonk ik wel even in zeg. Ik kom even bij van de schrik.
Bijgelegdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is snel bijgelegt. Jongensmeiden
juist niet stu is nog boos op mij zonder redenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is snel bijgelegt. Jongensmeiden
Echt he, fucking irritant b0iis, dit is ons terrein.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
Het word echt drukker hier in deze SC, volgens mij is 90% nieuw. Of zeg maar dat er maar 10% voor mei hier al was.
Huh, wie wat, wie is ons?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Echt he, fucking irritant b0iis, dit is ons terrein.
Jij bent een culinair wonder man!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dan hoor ik hier niet thuis denk ik.
Dan kun je weer doorlopenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Maakt niet uit, je kan zo weer weggaan als het niet bevaltquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wat? Ik kom al iets langer dan jij hier en jij komt alleen maar in SC's om te trollen dus negeer me verder lekker svpquote:
Je neemt echt alles serieus op hèquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat? Ik kom al iets langer dan jij hier en jij komt alleen maar in SC's om te trollen dus negeer me verder lekker svp
Spatiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
Jongens Stu is er weer, we gaan weer over DM's praten!
Ga slapen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef nodig het volgende:
Ik ben echy terivGzat het is een wonsder daf ij nog op fok kom
Kind wil er nog steeds niet uit nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan zo weer weggaan als het niet bevalt
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef nodig het volgende:
Ik ben echy terivGzat het is een wonsder daf ij nog op fok kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |