AH "hier" later open?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:17 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik zit overdag school (schakeltraject, erg veel uren tot laat), winkels dicht a half 6 in mijn dorp. Ik mis dit ALTIJD ivm mijn werk en studie dus. AH daarentegen vaak later open hier, zonder alles bij aparte winkeltjes te halen en ook gewoon compleet je boodschappen kunnen doen.
tuurlijk kan dat wel, als je daar al bang voor bent zeg je dat je dat, uiteraard jij niet reed want bellen tijderns het rijden mag nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zorg maar dat je hem houdt, dat roze papiertje... Hoewel ik minimaal 175.000km heb gereden zonder, rijdt het niet lekker als je bv. onderweg een balk op de weg tegenkomt, en geen 112 kunt bellen (dat gaat nu eenmaal niet anoniem) een achteropkomende motorrijder rijdt zich in dat geval gewoon dood.
Onverzekerd vind je erg, maar zonder rijbewijs niet zo??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:18 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon zonder zorgen lekker ritjes maken, ik zeg toch dat ik nu alleen uit HOGE NOOD mijn rit voor me brood maak, angstig als wat.. Ik houd er niet van om onverzekerd te rijden maar ik moet toch eten..
Inderdaad, ik snap ook dat je als de malle volgas weg moet knallen ALS er iets gebeurd wat je gedaan hebt of bij betrokken bent. Geen fijn rijgevoel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zorg maar dat je hem houdt, dat roze papiertje... Hoewel ik minimaal 175.000km heb gereden zonder, rijdt het niet lekker als je bv. onderweg een balk op de weg tegenkomt, en geen 112 kunt bellen (dat gaat nu eenmaal niet anoniem) een achteropkomende motorrijder rijdt zich in dat geval gewoon dood.
Ja man, als je alleen in de auto zit, EN je pleegt dat belletje, via je eigen telefoon, EN er komt iemand om, denk je dan niet dat er vroeger of later aangebeld gaat worden i.v.m. een getuigenverklaring?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef Life2.0 het volgende:
tuurlijk kan dat wel, als je daar al bang voor bent zeg je dat je dat, uiteraard jij niet reed want bellen tijderns het rijden mag niet
In jouw geval is de kans groot dat er iets gebeurd is omdat je als een malle volgas wegknalde....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:22 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap ook dat je als de malle volgas weg moet knallen ALS er iets gebeurd wat je gedaan hebt of bij betrokken bent. Geen fijn rijgevoel.
Niet alleen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef DatBoss het volgende:
[..]
ik ben wat dat betreft redelijk autistisch
Wat dacht je van artikel 5 Wegenverkeerswet?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar dat heeft ts hopelijk niet gedaan
Zo zit ik niet in elkaar. Als IK iets veroorzaak, dan wacht ik wel af. Maar als een ander iets veroorzaakte, of ik zie een kind door het ijs zakken, sorry, voor mij was het strafbaar te helpen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:22 schreef DatBoss het volgende:
Inderdaad, ik snap ook dat je als de malle volgas weg moet knallen ALS er iets gebeurd wat je gedaan hebt of bij betrokken bent. Geen fijn rijgevoel.
Overigens vind ik het niet handig van je dat je het TS min of meer adviseert om zonder rijbewijs te blijven rijden, door het te bagatelliseren omdat jij het ook gedaan hebt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja man, als je alleen in de auto zit, EN je pleegt dat belletje, via je eigen telefoon, EN er komt iemand om, denk je dan niet dat er vroeger of later aangebeld gaat worden i.v.m. een getuigenverklaring?
Nee, sorry, dan trek ik mijn handen er bij voorbaat vanaf.
Het is niet strafbaar om te helpen. Alleen komt er mogelijk iets strafbaars aan het licht als je helpt, dat is héél wat anders.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar. Als IK iets veroorzaak, dan wacht ik wel af. Maar als een ander iets veroorzaakte, of ik zie een kind door het ijs zakken, sorry, voor mij was het strafbaar te helpen.
Nee hoor. Je was gewoon schijtbang dat er dan aan het licht kwam dat je iets anders strafbaars deedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar. Als IK iets veroorzaak, dan wacht ik wel af. Maar als een ander iets veroorzaakte, of ik zie een kind door het ijs zakken, sorry, voor mij was het strafbaar te helpen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ook met rijbewijs ben ik niet heel erg voor het blijven rijden van TS.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens vind ik het niet handig van je dat je het TS min of meer adviseert om zonder rijbewijs te blijven rijden, door het te bagatelliseren omdat jij het ook gedaan hebt.
In jouw geval was er door een persoonsverwisseling sprake van een onterechte inname cq ongeldig verklaring van je rijbewijs, TS heeft dat EMG gewoon aan z'n broek door z'n rijgedrag.
Als er iemand is die niet zonder rijbewijs moet blijven rijden is het TS.
Second that.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens vind ik het niet handig van je dat je het TS min of meer adviseert om zonder rijbewijs te blijven rijden, door het te bagatelliseren omdat jij het ook gedaan hebt.
In jouw geval was er door een persoonsverwisseling sprake van een onterechte inname cq ongeldig verklaring van je rijbewijs, TS heeft dat EMG gewoon aan z'n broek door z'n rijgedrag.
Ik vind het niet meer ''rijden'' ik zit als een paranoia spast te stressen op een stuk van 10km. Ik doe nu rustig aan gewoon 80, 30,50 etc maar het is toch weer een stress situatie als een hele rouw stoet achter je zit te bumperkleven omdat je te sloom aan het rijden bent. Het zweet breekt me dan echt met neigingen uit om vol te knallen, maar ik moet mijn risico's tot 0% beperken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom houden we het ook al 3 delen volquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Queller het volgende:
[..]![]()
Is dit het achterlijken-topic of zo
Wel vermakelijk verder overigens
Maar inmiddels is wel bekend dat wat jij vindt niet zo relevant is, aangezien jij in je eigen fantasiewereldje leeft waarin al jouw fouten worden veroorzaakt door anderen met een gebrek aan empathie.quote:
Meid, wat een toestand. Al met al heb jij toch een verdomd zwaar leven!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer ''rijden'' ik zit als een paranoia spast te stressen op een stuk van 10km. Ik doe nu rustig aan gewoon 80, 30,50 etc maar het is toch weer een stress situatie als een hele rouw stoet achter je zit te bumperkleven omdat je te sloom aan het rijden bent. Het zweet breekt me dan echt met neigingen uit om vol te knallen, maar ik moet mijn risico's tot 0% beperken.
Terecht, je mag helemaal geen gemotoriseerd voertuig meer besturen, en bent dan ook terecht dik het haasje als je betrapt wordt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer ''rijden'' ik zit als een paranoia spast te stressen op een stuk van 10km. Ik doe nu rustig aan gewoon 80, 30,50 etc maar het is toch weer een stress situatie als een hele rouw stoet achter je zit te bumperkleven omdat je te sloom aan het rijden bent. Het zweet breekt me dan echt met neigingen uit om vol te knallen, maar ik moet mijn risico's tot 0% beperken.
Ik vind van wel, betaal wegenbelasting + eigen auto dus vind dat ik dat mag bepalen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Terecht, je mag helemaal geen gemotoriseerd voertuig meer besturen, en bent dan ook terecht dik het haasje als je betrapt wordt.
En zo volkomen buiten zijn eigen schuldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Meid, wat een toestand. Al met al heb jij toch een verdomd zwaar leven!
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:31 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik vind van wel, betaal wegenbelasting + eigen auto dus vind dat ik dat mag bepalen.
10 km... mijn hemel wat een drama, je zult het verdomme maar moeten fietsen omdat je je kinderen te eten moet geven.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:29 schreef DatBoss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |